Transphoto
A fényképeket változtatás nélkül közöljük és nem szándékozunk velük bármilyen politikai vagy világnézeti álláspontot képviselni.

Mindent a felhasználók küldenek be, és nem tükrözik az oldal szerkesztőinek véleményét.

Bezár
Dnyepro, GS-4 (GVRZ) — С-12; Dnyepro, GS-4 (GVRZ) — С-13; Dnyepro — Old photos: Shots by foreign photographers; Dnyepro — Tram depots
  Dnyepro Tatra T3SU — 1194 
GS-4 (GVRZ) — С-12 
GS-4 (GVRZ) — С-13 
 GS-4 (GVRZ) — С-5 
 GS-4 (GVRZ) — С-4 
Old photos: Shots by foreign photographers  ·  Tram depots
Трамвайне депо № 1

Készítette: ThomasEFischer           Dátum: 16 június 1992 ., kedd

Statisztikák

Szerzői jog: Copyright ©
Publikálva 20.10.2020 22:24 MSK
Megtekintések — 537

Részletes adatok

Dnyepro, GS-4 (GVRZ) — С-12

Kocsiszín/üzem:Depot #3, facility #2
típus:GS-4 (GVRZ)
Aktuális állapot:Forgalomban
Üzemmód:Szolgálati/üzemi
Постоянно находится на территории профилактория депо №3

Dnyepro, GS-4 (GVRZ) — С-13

Kocsiszín/üzem:Tramway depot #3
típus:GS-4 (GVRZ)
Aktuális állapot:Forgalomban
Üzemmód:Szolgálati/üzemi
Постоянно находится на территории депо №3
КР(ВРМ) 2015

Kommentek · 3

22.10.2020 20:10 MSK
Link
Képek: 5
И кого из них в 002-й переделали?
0
+0 / –0
27.10.2020 00:33 MSK
Link
Képek: 1477
Эти вагоны я так понимаю примерно 50х годов постройки?
0
+0 / –0
27.04.2021 22:22 MSK
Link
Képek: 9 · Városi adatszerkesztő
Цитата (Борис Кораблёв, 26.10.2020):
> Эти вагоны я так понимаю примерно 50х годов постройки?

С-12 появился в 1971 году. С-13 должен быть позднее, но не намного.

Интересно, какими точно моделями были снегочисты С-1, С-2, С-3, С-7, С-11. Они отсутствуют в базе, но они точно были, это факт.

С-7, С-11 — возможно, ГС-4, ну по крайней мере наверняка С-11.
С-1 — это вроде был довоенный четырёхосный снегочист киевского завода им. Домбаля. Зимой 1971/1972 он ещё был на ходу.
С-2, С-3 — непонятно какая модель.
0
+0 / –0

Megjegyzésed

Ne vitatkozz(on) politikai témákról - azért egy hónap tiltás jár!
Kommenteléshez be kell jelentkezni.