Transphoto

Photos are published as is and do not have purpose to promote any political and/or ideological position.

All materials are provided by users and do not reflect the opinion of the site administration team.

Close
Pavlodar, 71-605 (KTM-5M3) # 53
  Pavlodar71-605 (KTM-5M3) # 53  —  route 5
Ломов көшесi

Author: Работник ТУ · Pavlodar           Date: Sunday, September 27, 2020

Show shooting location on the map

Statistics

License: Copyright ©
Published 27.09.2020 17:35 MSK
Views — 1430

Detailed info

Pavlodar, 71-605 (KTM-5M3) # 53

Operator/Facility:Tramway
Since...:1975
Model:71-605 (KTM-5M3)
Built:1971
Serial number:665
Current state:In operation
Purpose:Passenger vehicle
Remarks:В 1975 году модернизирован до модификации КТМ-5М3.. 1975 ex KTM-5M “Ural”
Инв.№835
Самый старый линейный вагон КТМ-5М в мире

Comments · 8

28.09.2020 16:32 MSK
Link
Photos: 231
У вас в городе много КТМ-5 ранних годов выпуска. Остались ли ещё соленоиды старого образца (вертикальные)?
0
+0 / –0
28.09.2020 17:16 MSK
Link
Photos: 2460 · Local editor
Все КТМ-5 указаны в БД города. Вертикальных не осталось. Есть два соленоида в учебном классе.
0
+0 / –0
29.09.2020 19:11 MSK
Link
MMG · Prokopyevsk
Photos: 1315
Очень рад его видеть на линии! Спасибо))
+1
+1 / –0
12.02.2021 09:27 MSK
Link
Photos: 5
50 лет в строю!
+1
+1 / –0
12.02.2021 13:42 MSK
Link
No photos
Цитата (Даня, 12.02.2021):
> 50 лет в строю!

...и ни одной фотки пассажирского салона
0
+1 / –1
12.02.2021 19:33 MSK
Link
Photos: 2460 · Local editor
Цитата (Kaamoos, 12.02.2021):
> Цитата (Даня, 12.02.2021):
> > 50 лет в строю!
>
> ...и ни одной фотки пассажирского салона

А это фото не подойдет? https://transphoto.org/photo/397272/
+1
+1 / –0
12.02.2021 20:23 MSK
Link
No photos
Хм...Извиняюсь. Видимо, не внимательно смотрел.
0
+0 / –0
12.02.2021 21:33 MSK
Link
Photos: 118
ТУ знает о его статусе? Не планирует в будущем сохранить его как память?
0
+0 / –0

Your comment

Please do not discuss political topics or you will be banned for at least one month!
You need to log in to write comments.