TransPhoto

Fotografiile sunt publicate ca atare și nu au scopul de a promova vreo poziție politică și/sau ideologică.

Toate materialele sunt furnizate de către utilizatorii acestui site și nu reflectă opinia echipei de administrare a ste-ului

Închide
Yoshkar-Ola, AKSM 101PS Nr. 313
  Yoshkar-Ola AKSM 101PS Nr. 313 
Interior, vedere spre spate

Autor: Maks Danilov · Yoshkar-Ola           Dată: 10 octombrie 2018 an, Miercuri

Statistici

Licență: Copyright ©
Publicat 16.09.2020 22:21 MSK
Vizualizări — 1668

Informație detaliată

Yoshkar-Ola, AKSM 101PS Nr. 313

Depoul:“Trolleybusnyi Transport”, RME SUE
Livrat:10.2018
Model:AKSM 101PS
Anul construcției:1999
Numărul de serie:463
VIN:Y3J101010X6620463
Starea actuală:Retras din circulație (2020)
Funcție:Vehicul de pasageri
Anul de casare:2020
Observație:10.2018 ex Moscow, 7841; 01.02.2016 ex TD #7
Заводская окраска изображена на фото https://transphoto.org/photo/825686/

Капитальных ремонтов не проходил.

Москва:
Работал на маршрутах №53/63
С 2005 г. работал на маршрутах №63/63к
С 14.11.2013 г. до 04.2014 г. работал на маршрутах №11/11к
С 04.2014 г. до 06.2017 г. работал на маршрутах №50/74
С 06.2017 г. до 03.2018 г. работал на всех маршрутах парка

Особенности:
— светодиодное освещение салона (с марта-апреля 2015 г.)
— последний линейный АКСМ-101ПС в Москве
— участвовал в съёмках клипа Баста — Троллейбус

Площадка "Нагатинская" (до 06.2017 г.)

Йошкар-Ола:
На линии не работал,в эксплуатацию запущен не был.

Setările camerei foto

Arătați datele EXIF

Comentarii · 2

09.12.2021 08:23 MSK
Link
Fotografii: 1
Один вопрос: а после списания он стал донором или просто его порезали?
+2
+2 / –0
11.12.2021 14:26 MSK
Link
tartan · Yoshkar-Ola
Nicio fotografie
Детали, пригодные для дальнейшего использования, в МПТТ обычно берут на другие машины. Кузов точно весь на гвозди, там всё мертво.
+2
+2 / –0

Comentariul dumneavoastră

Vă rugăm să nu aduceți în discuție subiecte politice, altfel veți fi suspendat pentru cel puțin o lună!
Trebuie să vă conectați pentru a scrie comentarii.