TransPhoto

Photos are published as is and do not have purpose to promote any political and/or ideological position.

All materials are provided by users and do not reflect the opinion of the site administration team.

Close
Solingen, MAN/Gräf & Stift 860 SL172HO № 42
  Solingen MAN/Gräf & Stift 860 SL172HO № 42 
Betriebshof
With auxilary motor to be prepaired for service on route 683

Autors: J.Lehmann · Neuss           Datums: 30 janvāri 2009 g., piektdiena

Rādīt fotografēšanas vietu kartē

Statistika

Publicēts 08.02.2009 12:44 MSK
Skatījumus — 1013

Sīkāka informācija

Solingen, MAN/Gräf & Stift 860 SL172HO № 42

Depo/Parks:Stadtwerke Solingen GmbH
Valsts numurs:SG-SW 242
No...:1986
Modelis:MAN/Gräf & Stift 860 SL172HO
Ražots:1986
Rūpnīcas №:69
Pašreiz stāvoklis:Pārnumurēts / pārsūtīts pilsētas robežās (11.2009)
Iecelšana:Pasažieru
Piezīme:11.2009 to Museum

Komentāri · 11

08.02.2009 16:04 MSK
Saite
maxiWELL · Kijiva
Foto: 582
Это дуобус?

This Is Duobus?
0
+0 / –0
08.02.2009 18:49 MSK
Saite
PVA · Harkiva
Foto: 797
Is this duobus? :)
0
+0 / –0
08.02.2009 18:50 MSK
Saite
PVA · Harkiva
Foto: 797
интересно, какая у него длина, и зачем ему сзади два моста, причем оба с двойными колесами?
0
+0 / –0
08.02.2009 18:51 MSK
Saite
Foto: 551
Та да... В европе кроме Шкод, все дуобусы.
0
+0 / –0
08.02.2009 19:04 MSK
Saite
PVA · Harkiva
Foto: 797
I wonder, what is its length and why does it have two axles at the back, keeping in mind that both of them have double wheels.
0
+0 / –0
08.02.2009 23:59 MSK
Saite
LLirik · Maskava
Foto: 7
У него, судя по всему, привод 6х4. Местность там холмистая, да и зима нормальная, со снегом.
http://сттс.net/photo/126973/
0
+0 / –0
09.02.2009 20:29 MSK
Saite
Foto: 53
а мне кажется что у него дизель-генераторю
0
+0 / –0
09.02.2009 21:00 MSK
Saite
JaZZ
Цитата (LLirik, 08.02.2009):
> У него, судя по всему, привод 6х4. Местность там холмистая, да и зима нормальная, со снегом.

Вернее ненормальная.
09.02.2009 21:35 MSK
Saite
Мол · Sevastopole
Foto: 207
Штанги короткие!
0
+0 / –0
09.02.2009 21:37 MSK
Saite
Мол · Sevastopole
Foto: 207
Цитата (кирилл NGE152, 09.02.2009):
> а мне кажется что у него дизель-генераторю

Да.
0
+0 / –0
10.02.2009 01:36 MSK
Saite
J.Lehmann · Neuss
Foto: 101
All Solingen trolleybuses had an auxiliary engine, also the first trolleybuses, delivered 1952. They had an VW-motor with 25 PS (14 kW), the MAN has also a VW-motor, but 27 kW. The new articulated trolleybuses (Berkhof and VanHool) have a diesel-engine with 80 kW.
The MAN is 12 m long, the 3x are neceassary to carry more people and it is better in snow-days.
0
+0 / –0

Jūsu komentārs

Diskusijas par politiku slēdzeni uz 1 mēnesi
Tu ne ienāci vietni.
Komentārus var atstāt tikai reģistrēti lietotāji.