Transphoto
照片中反映的内容为事实而且目的并非为推广任何站点;所有资料由用户提交而且不能代表网站的任何政治站点。
关闭
Solingen, MAN/Gräf & Stift 860 SL172HO # 42
  Solingen MAN/Gräf & Stift 860 SL172HO # 42 
Betriebshof
With auxilary motor to be prepaired for service on route 683

作者: J.Lehmann · Neuss           日期: 30 一月 2009 年, 星期五

展示拍摄地点

照片数据

发布 08.02.2009 12:44 MSK
观看 — 1013

详细信息

Solingen, MAN/Gräf & Stift 860 SL172HO # 42

运营商/停车场:Stadtwerke Solingen GmbH
车牌号码:SG-SW 242
从...:1986
型号:MAN/Gräf & Stift 860 SL172HO
制造日期:1986
序列号:69
运营状态:号码更换/同市转换 (11.2009)
用处:载客车辆
附加信息:11.2009 to Museum

评论 · 11

08.02.2009 16:04 MSK
链接
maxiWELL · 基辅
照片:: 582
Это дуобус?

This Is Duobus?
0
+0 / –0
08.02.2009 18:49 MSK
链接
PVA · 哈爾科夫
照片:: 797
Is this duobus? :)
0
+0 / –0
08.02.2009 18:50 MSK
链接
PVA · 哈爾科夫
照片:: 797
интересно, какая у него длина, и зачем ему сзади два моста, причем оба с двойными колесами?
0
+0 / –0
08.02.2009 18:51 MSK
链接
照片:: 551
Та да... В европе кроме Шкод, все дуобусы.
0
+0 / –0
08.02.2009 19:04 MSK
链接
PVA · 哈爾科夫
照片:: 797
I wonder, what is its length and why does it have two axles at the back, keeping in mind that both of them have double wheels.
0
+0 / –0
08.02.2009 23:59 MSK
链接
LLirik · 莫斯科
照片:: 7
У него, судя по всему, привод 6х4. Местность там холмистая, да и зима нормальная, со снегом.
http://сттс.net/photo/126973/
0
+0 / –0
09.02.2009 20:29 MSK
链接
кирилл NGE152 · 沃洛格達
照片:: 53
а мне кажется что у него дизель-генераторю
0
+0 / –0
09.02.2009 21:00 MSK
链接
JaZZ
Цитата (LLirik, 08.02.2009):
> У него, судя по всему, привод 6х4. Местность там холмистая, да и зима нормальная, со снегом.

Вернее ненормальная.
09.02.2009 21:35 MSK
链接
Мол · 塞瓦斯托波爾
照片:: 207
Штанги короткие!
0
+0 / –0
09.02.2009 21:37 MSK
链接
Мол · 塞瓦斯托波爾
照片:: 207
Цитата (кирилл NGE152, 09.02.2009):
> а мне кажется что у него дизель-генераторю

Да.
0
+0 / –0
10.02.2009 01:36 MSK
链接
J.Lehmann · Neuss
照片:: 101
All Solingen trolleybuses had an auxiliary engine, also the first trolleybuses, delivered 1952. They had an VW-motor with 25 PS (14 kW), the MAN has also a VW-motor, but 27 kW. The new articulated trolleybuses (Berkhof and VanHool) have a diesel-engine with 80 kW.
The MAN is 12 m long, the 3x are neceassary to carry more people and it is better in snow-days.
0
+0 / –0

你的评论

请勿讨论政治话题;封禁时期≥1月
登录的用户才能写评论.