TransPhoto

Снимките се публикуват на сайта така, както са и нямат за цел да промотират каквато и да е политическа и/или идеологическа позиция.

Материалите се предоставят от потребителите и не отразяват мнението на администрацията на сайта.

Затвори
Новосибирск, БКМ 62103 № 2016; Новосибирск — Оборудование электротранспорта
  НовосибирскБКМ 62103 № 2016 
Оборудование электротранспорта

Автор: Alyona_327 · Новосибирск           Дата: 20 февруари 2020 г., четвъртък

Статистика

Публикувано 07.08.2020 14:03 MSK
Разглеждан — 1050

Подробна информация

Новосибирск, БКМ 62103 № 2016

Депо/Парк:Филиал № 4 МКП ГЭТ «Левобережный трамвайный»
От...:27.10.2018
Модел:БКМ 62103
Построен:10.2018
Заводски №:112
Текущо състояние:Действащ
Назначение:Пътнически
Начало на експлоатацията:20.11.2018
Кузов первой комплектности, тяговый привод "Арс Терм"
По документам оформлен как КВР вагона 2016
13.11.2018 — обкатка
Оснащён валидаторами

Параметри на камерата и снимката

Модель камеры:NIKON D3100
Время съёмки:20.02.2020 17:27
Выдержка:1/100 с
Диафрагменное число:5.6
Чувствительность ISO:200
Фокусное расстояние:85 мм
Показване на всички EXIF тагове

Коментари · 7

07.08.2020 15:56 MSK
Връзка
watchmaker · Харков
Няма снимки
Как ставят эти полупантографы, коленом вперёд или назад?
0
+0 / –0
07.08.2020 16:49 MSK
Връзка
Alyona_327 · Новосибирск
Снимка: 396
Цитата (watchmaker, 07.08.2020):
> коленом вперёд или назад?

Вперёд.
Кстати, этот полупантограф был заломан примерно в середине апреля.
+2
+2 / –0
07.08.2020 17:06 MSK
Връзка
Снимка: 9903 · Общ редактор
Цитата (watchmaker, 07.08.2020):
> Как ставят эти полупантографы, коленом вперёд или назад?

Даже не знаю, были ли случаи того, чтобы в России полупантографы ставили коленом назад...
+7
+7 / –0
07.08.2020 19:08 MSK
Връзка
Снимка: 76
Почему заграницей часто коленом назад стоят, а в России только коленом вперед?
+8
+8 / –0
07.08.2020 21:24 MSK
Връзка
sewa · Шахты
Няма снимки
Хороший вопрос, но ответ скорее всего - просто не привыкли. Я предлагал такое как решение одной небольшой проблемы, но мне сказали: не нужно.
0
+0 / –0
07.08.2020 22:44 MSK
Връзка
татр-т6б5 · Санкт Петербург
Снимка: 113
Цитата (АкварельМедиаГрупп, 07.08.2020):
> Почему заграницей часто коленом назад стоят, а в России только коленом вперед?

Зависит от конфигурации оборудования на крыше. Например, если мешает водительский кондер, ставят коленом назад.
+6
+6 / –0
08.08.2020 10:42 MSK
Връзка
Няма снимки
Цитата (АкварельМедиаГрупп, 07.08.2020):
> Почему заграницей часто коленом назад стоят
Цитата (татр-т6б5, 07.08.2020):
> Зависит от конфигурации оборудования на крыше.

Ну а если движение осуществляется в обе стороны, тогда будет и "коленом" назад, и "коленом" вперед, без разницы... Например, как у этого Citadis https://www.youtube.com/watch?v=ulnXEVg3qqM или у самого длинного трамвая в Европе (у которого в работе два токоприемника) https://www.youtube.com/watch?v=K8w4bboB9gI
А вообще, очень немаловажным фактором работы токоприемника, прежде всего является техническое состояние: КС, трамвайного пути, самого ПС и.т.п ...
0
+0 / –0

Ваш коментар

За обсъждане на политика, ще получите едномесечен бан и няма да можете да публикувате.
Вие не сте влезли в сайта.
Коментари могат да пишат само регистрирани потребители.