TransPhoto

Zdjęcia publikowane są w stanie rzeczywistym i nie mają na celu promowania żadnego stanowiska politycznego i/lub ideologicznego.

Wszystkie materiały są dostarczane przez użytkowników i nie odzwierciedlają opinii zespołu administracyjnego witryny.

Zamknij
Jekaterynburg — Terminal stations; Jekaterynburg — The construction of a tram line Ekaterinburg — Verhnyaya Pyshma; Wierchniaja Pyszma — The construction of a tram line Ekaterinburg — Verhnyaya Pyshma
  Jekaterynburg  —  Terminal stations  ·  The construction of a tram line Ekaterinburg — Verhnyaya Pyshma
  Wierchniaja PyszmaThe construction of a tram line Ekaterinburg — Verhnyaya Pyshma
Jekaterynburg, К/ст "Фрезеровщиков"
Реконструкция к/ст "Фрезеровщиков". Завершена замена рельсов на отстойных путях, а также укладка нового пути (на фото справа).

Autor: Rezident · Jekaterynburg           Data: 4 lipca 2020 r., sobota

Pokaż miejsce wykonania zdjęcia na mapie

Statystyka

Licencja: Copyright ©
Opublikowano 15.07.2020 11:35 MSK
Odsłon — 1007

Dokładna informacja

Komentarze · 6

15.07.2020 12:05 MSK
Link
Мих@N · Moskwa
Zdjęć: 148
А рельсы с канавками зачем? В асфальт закатают всё?
–1
+1 / –2
15.07.2020 13:04 MSK
Link
Igor 259 · Nowoczerkask
Zdjęć: 34
В кривых по СНиПам только желобчатые можно укладывать в Российской Федерации.
+2
+5 / –3
15.07.2020 15:21 MSK
Link
Мих@N · Moskwa
Zdjęć: 148
В Москве есть кривая на проезде Дежнёва без канавок, даже на панорамах видно.
–4
+0 / –4
15.07.2020 15:28 MSK
Link
Zdjęć: 315
Цитата (Igor 259, 15.07.2020):
> В кривых по СНиПам только желобчатые можно укладывать в Российской Федерации

СП 98.13330.2018 предполагает, что желобчатые или контррельс обязательны при радиусах менее 400 метров.
+4
+4 / –0
15.07.2020 16:18 MSK
Link
GORSKY · Jekaterynburg
Brak zdjęć
Не вполне понятно, зачем нужен третий путь. До недавнего времени в принципе пользовались только одним (ручная стрелка).
–1
+0 / –1
16.07.2020 08:50 MSK
Link
BorisB · Riazan
Zdjęć: 4
Цитата (Igor 259, 15.07.2020):
> В кривых по СНиПам только желобчатые можно укладывать в Российской Федерации.

В Рязани рельсы с канавками помню только в далёком СССР. После реконструкции в 90-х и до самого конца все кривые и разворотные кольца на наиболее "крутых" участках имели обычный контррельс на внутреннем радиусе. В том числе и на участках, заделанных в асфальт (на переездах).
0
+0 / –0

Twój komentarz

Zabronione są rozmowy o polityce (karą jest ban na 1 miesiąc)
Nie zalogowałeś się na TransPhoto.
Komantarze mogą wystawiac tylko zarejestrowani użytkownicy.