TransPhoto

Fotografiile sunt publicate ca atare și nu au scopul de a promova vreo poziție politică și/sau ideologică.

Toate materialele sunt furnizate de către utilizatorii acestui site și nu reflectă opinia echipei de administrare a ste-ului

Închide
Omsk, 71-605 (KTM-5M3) Nr. 86
  Omsk 71-605 (KTM-5M3) Nr. 86 
Трамвайное депо № 1

Autor: Maksimus · Almatî           Dată: 2 iulie 2020 an, Joi

Statistici

Licență: Copyright ©
Publicat 05.07.2020 20:41 MSK
Vizualizări — 526

Informație detaliată

Omsk, 71-605 (KTM-5M3) Nr. 86

Depoul:Tramway depot
Livrat:06.2020
Model:71-605 (KTM-5M3)
Anul construcției:1985
Numărul de serie:9755
Starea actuală:Renumerotat / transferat în cadrul aceluiași oraș (08.2020) Retras din circulație
Funcție:Vehicul de pasageri
Anul de casare:09.2020
Observație:06.2020 ex 30; 2001 ex 134. 09.2020 to 59

Setările camerei foto

Model:NIKON D90
Date and Time:02.07.2020 10:09
Exposure Time:1/160 sec
Aperture Value:13
ISO Speed:200
Focal Length:55 mm
Arătați datele EXIF

Comentarii · 2

06.09.2020 13:31 MSK
Link
Maksimus · Almatî
Fotografii: 11930
Последний остался в тупиках
+1
+1 / –0
06.09.2020 15:25 MSK
Link
Омич · Yekaterinburg
Nicio fotografie
А в чём вообще смысл всех этих перенумераций, если всё равно все эти неработающие трамваи будут списаны?
Я ещё понимаю, когда более старому трамваю присваивают номер более нового, чтобы по документам списать старый, а на самом деле - поновее, чтобы старый смог откатать за того, который поновее. Но смысл этих 59-108 и 30-86-59, когда в итоге и 30, и 59, и 86, и 108 были нерабочими несколько месяцев или лет и списаны с разницей в несколько недель - непонятен. Может быть дело в ремонтах объёма ТР, СР и КР? Но и это вряд ли, ибо 252 троллейбус, проходивший недавно какой-то ремонт, на днях спишут (если уже не списали).
0
+0 / –0

Comentariul dumneavoastră

Vă rugăm să nu aduceți în discuție subiecte politice, altfel veți fi suspendat pentru cel puțin o lună!
Trebuie să vă conectați pentru a scrie comentarii.