TransPhoto

Nuotraukos publikuojamos tinklapyje „kaip yra“ ir neturi tikslo platinti bet kurias politines ir/ar ideologines pažiūras.

Turinys yra pateikiamas tinklapio vartotojų ir neatspindi tinklapio administracijos požiūrio.

Uždaryti
Omsk, 71-605 (KTM-5M3) nr. 86
  Omsk 71-605 (KTM-5M3) nr. 86 
Трамвайное депо № 1

Autorius: Maksimus · Almata           Data: 2020 m. liepos 2 d., ketvirtadienis

Statistika

Licenzija: Copyright ©
Publikuota 05.07.2020 20:41 MSK
Peržiūrų — 523

Detali informacija

Omsk, 71-605 (KTM-5M3) nr. 86

Depas/Parkas:Tramway depot
Nuo...:2020-06
Modelis:71-605 (KTM-5M3)
Pagamintas:1985
Gamyklinis numeris:9755
Dabartinė būsena:Pernumeruotas/perduotas miesto ribose (2020-08) Nurašytas
Paskirtis:Keleivinis
Utilizuotas:2020-09
Pastaba:06.2020 ex 30; 2001 ex 134. 09.2020 to 59

Nuotraukos parametrai

Model:NIKON D90
Date and Time:02.07.2020 10:09
Exposure Time:1/160 sec
Aperture Value:13
ISO Speed:200
Focal Length:55 mm
Parodyti visą EXIF

Komentarai · 2

06.09.2020 13:31 MSK
Nuoroda
Maksimus · Almata
Foto: 11930
Последний остался в тупиках
+1
+1 / –0
06.09.2020 15:25 MSK
Nuoroda
Омич · Jekaterinburgas
Nėra foto
А в чём вообще смысл всех этих перенумераций, если всё равно все эти неработающие трамваи будут списаны?
Я ещё понимаю, когда более старому трамваю присваивают номер более нового, чтобы по документам списать старый, а на самом деле - поновее, чтобы старый смог откатать за того, который поновее. Но смысл этих 59-108 и 30-86-59, когда в итоге и 30, и 59, и 86, и 108 были нерабочими несколько месяцев или лет и списаны с разницей в несколько недель - непонятен. Может быть дело в ремонтах объёма ТР, СР и КР? Но и это вряд ли, ибо 252 троллейбус, проходивший недавно какой-то ремонт, на днях спишут (если уже не списали).
0
+0 / –0

Komentaras

Už politikos aptarimą yra skiriamas mažiausiai 1 mėnesio pašalinimas
Jūs neprisijungėte.
Komentuoti gali tik registruoti vartotojai.