TransPhoto

Fotod avaldatakse saidil nii, nagu nad on, ja nende eesmärk ei ole reklaamida poliitilist ja/või ideoloogilist seisukohta.

Materjalid on kasutajate poolt pakutud ja need ei kajasta saidi administratsiooni arvamust.

Sulgeda
Omsk, 71-605 (KTM-5M3) № 86
  Omsk 71-605 (KTM-5M3) № 86 
Трамвайное депо № 1

Autor: Maksimus · Almatõ           Kuupäev: 2 juuli 2020 a., neljapäev

Statistika

Litsents: Copyright ©
Avaldatud 05.07.2020 20:41 MSK
Vaatamisi — 526

Detailne info

Omsk, 71-605 (KTM-5M3) № 86

Depoo:Tramway depot
Alates:06.2020
Mudel:71-605 (KTM-5M3)
Ehitatud:1985
Tehase number:9755
Praegune olukord:Ümberregistreeritud/edasi antud linna siseselt (08.2020) Maha kantud
Määramine:Liinisõiduk
Utiliseeritud:09.2020
Märkus:06.2020 ex 30; 2001 ex 134. 09.2020 to 59

Pildifaili teave

Model:NIKON D90
Date and Time:02.07.2020 10:09
Exposure Time:1/160 sec
Aperture Value:13
ISO Speed:200
Focal Length:55 mm
Näita kõik EXIF

Kommentaarid · 2

06.09.2020 13:31 MSK
Link
Maksimus · Almatõ
Fotosid: 11930
Последний остался в тупиках
+1
+1 / –0
06.09.2020 15:25 MSK
Link
Омич · Jekaterinburg
Fotod puuduvad
А в чём вообще смысл всех этих перенумераций, если всё равно все эти неработающие трамваи будут списаны?
Я ещё понимаю, когда более старому трамваю присваивают номер более нового, чтобы по документам списать старый, а на самом деле - поновее, чтобы старый смог откатать за того, который поновее. Но смысл этих 59-108 и 30-86-59, когда в итоге и 30, и 59, и 86, и 108 были нерабочими несколько месяцев или лет и списаны с разницей в несколько недель - непонятен. Может быть дело в ремонтах объёма ТР, СР и КР? Но и это вряд ли, ибо 252 троллейбус, проходивший недавно какой-то ремонт, на днях спишут (если уже не списали).
0
+0 / –0

Kommentaar

Poliitilise arutelu eest rakendub blokeerimine 1 kuuks
Teie ei ole saidile sisenenud.
Kommentaare võivad kirjutada ainult registreeritud kasutajad.