TransPhoto

Fotky jsou publikovány tak, jak jsou, a jejich účelem není propagovat žádné politické a/nebo ideologické postoje.

Všechny materiály jsou poskytovány uživateli a neodrážejí názory administrace webu.

Zavřít
Omsk, 71-605 (KTM-5M3) č. 86
  Omsk 71-605 (KTM-5M3) č. 86 
Трамвайное депо № 1

Autor: Maksimus · Almaty           Datum: Čtvrtek 2. července 2020

Statistika

Licence: Copyright ©
Zveřejněno 05.07.2020 20:41 MSK
Zhlédnutí — 525

Podrobné informace

Omsk, 71-605 (KTM-5M3) č. 86

Vozovna:Tramway depot
Od...:6/2020
Typ:71-605 (KTM-5M3)
Vyroben:1985
Výrobní číslo:9755
Současný stav:Přečíslován/předán v rámci města (8/2020) Vyřazen
Účel provozu:Osobní
Sešrotován:9/2020
Poznámka:06.2020 ex 30; 2001 ex 134. 09.2020 to 59

Nastavení kamery

Model:NIKON D90
Date and Time:02.07.2020 10:09
Exposure Time:1/160 sec
Aperture Value:13
ISO Speed:200
Focal Length:55 mm
Ukázat celý EXIF

Komentáře · 2

06.09.2020 13:31 MSK
Odkaz
Maksimus · Almaty
Fotografií: 11930
Последний остался в тупиках
+1
+1 / –0
06.09.2020 15:25 MSK
Odkaz
Омич · Jekatěrinburg
Bez fotografií
А в чём вообще смысл всех этих перенумераций, если всё равно все эти неработающие трамваи будут списаны?
Я ещё понимаю, когда более старому трамваю присваивают номер более нового, чтобы по документам списать старый, а на самом деле - поновее, чтобы старый смог откатать за того, который поновее. Но смысл этих 59-108 и 30-86-59, когда в итоге и 30, и 59, и 86, и 108 были нерабочими несколько месяцев или лет и списаны с разницей в несколько недель - непонятен. Может быть дело в ремонтах объёма ТР, СР и КР? Но и это вряд ли, ибо 252 троллейбус, проходивший недавно какой-то ремонт, на днях спишут (если уже не списали).
0
+0 / –0

Váš komentář

Prosím, nediskutujte o politických záležitostech, v opačném případě budete zablokováni minimálně na jeden měsíc.
Nejste přihlášeni.
Komentovat mohou jen registrovaní uživatelé.