TransPhoto

Снимките се публикуват на сайта така, както са и нямат за цел да промотират каквато и да е политическа и/или идеологическа позиция.

Материалите се предоставят от потребителите и не отразяват мнението на администрацията на сайта.

Затвори
Омск, 71-605 (КТМ-5М3) № 86
  Омск 71-605 (КТМ-5М3) № 86 
Трамвайное депо № 1

Автор: Maksimus · Алмати           Дата: 2 юли 2020 г., четвъртък

Статистика

Лиценз: Copyright ©
Публикувано 05.07.2020 20:41 MSK
Разглеждан — 526

Подробна информация

Омск, 71-605 (КТМ-5М3) № 86

Депо/Парк:МП ЭТ филиал Трамвайное депо
От...:06.2020
Модел:71-605 (КТМ-5М3)
Построен:1985
Заводски №:9755
Текущо състояние:Преномериран/прехвърлен в пределите на града (08.2020) Бракуван
Назначение:Пътнически
Бракуван (Наряз.):09.2020
Забележка:До 06.2020 — 30; до 2001 — 134. С 09.2020 — 59

Параметри на камерата и снимката

Модель камеры:NIKON D90
Время съёмки:02.07.2020 10:09
Выдержка:1/160 с
Диафрагменное число:13
Чувствительность ISO:200
Фокусное расстояние:55 мм
Показване на всички EXIF тагове

Коментари · 2

06.09.2020 13:31 MSK
Връзка
Maksimus · Алмати
Снимка: 11935
Последний остался в тупиках
+1
+1 / –0
06.09.2020 15:25 MSK
Връзка
Омич · Екатеринбург
Няма снимки
А в чём вообще смысл всех этих перенумераций, если всё равно все эти неработающие трамваи будут списаны?
Я ещё понимаю, когда более старому трамваю присваивают номер более нового, чтобы по документам списать старый, а на самом деле - поновее, чтобы старый смог откатать за того, который поновее. Но смысл этих 59-108 и 30-86-59, когда в итоге и 30, и 59, и 86, и 108 были нерабочими несколько месяцев или лет и списаны с разницей в несколько недель - непонятен. Может быть дело в ремонтах объёма ТР, СР и КР? Но и это вряд ли, ибо 252 троллейбус, проходивший недавно какой-то ремонт, на днях спишут (если уже не списали).
0
+0 / –0

Ваш коментар

За обсъждане на политика, ще получите едномесечен бан и няма да можете да публикувате.
Вие не сте влезли в сайта.
Коментари могат да пишат само регистрирани потребители.