TransPhoto

Фота публікуюцца на сайце як ёсць, без мэты прасоўвання якіх-небудзь палітычных ці ідэалагічных поглядаў.

Матэрыялы дадаюцца карыстальнікамі і не адлюстроўваюць пазіцыю адміністрацыі сайта.

Закрыць
Омск, 71-605 (КТМ-5М3) № 86
  Омск 71-605 (КТМ-5М3) № 86 
Трамвайное депо № 1

Аўтар: Maksimus · Алматы           Дата: 2 ліпеня 2020 г., чацвер

Статыстыка

Ліцэнзія: Copyright ©
Апублікавана 05.07.2020 20:41 MSK
Праглядаў — 525

Падрабязная інфармацыя

Омск, 71-605 (КТМ-5М3) № 86

Дэпо / Парк:МП ЭТ филиал Трамвайное депо
З...:06.2020
Мадэль:71-605 (КТМ-5М3)
Пабудаваны:1985
Заводскі №:9755
Стан:Перанумараваны / перададзены ў межах горада (08.2020) Спісаны
Прызначэнне:Пасажырскі
Утылiзаваны:09.2020
Заўвагі:До 06.2020 — 30; до 2001 — 134. С 09.2020 — 59

EXIF

Модель камеры:NIKON D90
Время съёмки:02.07.2020 10:09
Выдержка:1/160 с
Диафрагменное число:13
Чувствительность ISO:200
Фокусное расстояние:55 мм
Паказаць цалкам

Каментары · 2

06.09.2020 13:31 MSK
Спасылка
Maksimus · Алматы
Фота: 11930
Последний остался в тупиках
+1
+1 / –0
06.09.2020 15:25 MSK
Спасылка
Омич · Екатеринбург
Няма фота
А в чём вообще смысл всех этих перенумераций, если всё равно все эти неработающие трамваи будут списаны?
Я ещё понимаю, когда более старому трамваю присваивают номер более нового, чтобы по документам списать старый, а на самом деле - поновее, чтобы старый смог откатать за того, который поновее. Но смысл этих 59-108 и 30-86-59, когда в итоге и 30, и 59, и 86, и 108 были нерабочими несколько месяцев или лет и списаны с разницей в несколько недель - непонятен. Может быть дело в ремонтах объёма ТР, СР и КР? Но и это вряд ли, ибо 252 троллейбус, проходивший недавно какой-то ремонт, на днях спишут (если уже не списали).
0
+0 / –0

Ваш каментар

Палітычныя дыскусіі забаронены.
Увайдзіце або зарэгіструйцеся, каб пакідаць каментары.