TransPhoto

Снимките се публикуват на сайта така, както са и нямат за цел да промотират каквато и да е политическа и/или идеологическа позиция.

Материалите се предоставят от потребителите и не отразяват мнението на администрацията на сайта.

Затвори
Иркутск, ЗиУ-682Г [Г00] № 228
  Иркутск ЗиУ-682Г [Г00] № 228  —  маршрут 7
Академическая улица

Автор: Wilfried Wolf · Лейпциг           Дата: 17 май 2001 г., четвъртък

Статистика

Лиценз: Copyright ©
Публикувано 07.06.2020 16:46 MSK
Разглеждан — 609

Подробна информация

Иркутск, ЗиУ-682Г [Г00] № 228

Депо/Парк:Троллейбус
От...:1993
Модел:ЗиУ-682Г [Г00]
Построен:1993
Текущо състояние:КВР/модернизация (смяна на модел) (2005) Бракуван
Назначение:Пътнически
Бракуван (Наряз.):12.2025
Забележка:С 2006 — СТ-682Г

Параметри на камерата и снимката

Модель камеры:MS Scanner
Показване на всички EXIF тагове

Коментари · 8

08.06.2020 08:23 MSK
Връзка
KronAV · Рубцовск
Снимка: 550
Год выпуска не ранее 1993-го...
Благодарим ви! Коментара е взет под внимание
0
+0 / –0
08.06.2020 10:02 MSK
Връзка
nikwotnik · Иркутск
Снимка: 3780 · Фотомодератор / Местен редактор
Мне вообще крайне непонятен порядок присвоения номеров нашим машинам. То есть у нас есть 19х машины 1994-95 года, а рядом с ними 92-93-й год. Что к чему было оставлять пропуск в номерах тогда.

Кто разбирается, протыкайте пожалуйста ранние номера, чтобы даты уточнить
0
+0 / –0
08.06.2020 10:25 MSK
Връзка
KronAV · Рубцовск
Снимка: 550
Цитата (nikwotnik, 08.06.2020):
> у нас есть 19х машины 1994-95 года, а рядом с ними 92-93-й год. Что к чему было оставлять пропуск в номерах тогда

Просмотри фотки, обрати внимание на крепление "дворников", такие как на этом снимке - год выпуска 1993 и позже, если закреплены сразу под стеклом - год выпуска 1993 и ранее. Судя по снимкам у многих год выпуска поставлен ошибочно, а с очерёдностью нумерации было всё нормально. Не исключены и "перебивки" машин по разным причинам, из-за которых, как правило, и возникает такая путаница.
0
+0 / –0
08.06.2020 12:07 MSK
Връзка
Павел-205 · Иркутск
Няма снимки
Пропусков по номерам не было. Как машины приходили так им присваивали бортовые номера. С 1992 по 1997 год пришло 58 машин.
А если более точно то это с номера 194 по 252.
+1
+1 / –0
08.06.2020 12:11 MSK
Връзка
Павел-205 · Иркутск
Няма снимки
Единственный пропуск в номере был 244. Но в 1997 г. пришёл первый АКСМ и номер 244 был отдан ему.
0
+0 / –0
08.06.2020 12:42 MSK
Връзка
dr.souslov · Москва
Няма снимки
Да, подтверждаю. Никогда не было пропусков. Кроме 244
0
+0 / –0
08.06.2020 14:50 MSK
Връзка
Putnik-38 · Иркутск
Снимка: 3
Почему в депо решили пропустить 244? Здесь же не трамвайная схема присвоения номеров.
0
+0 / –0
08.06.2020 15:33 MSK
Връзка
Павел-205 · Иркутск
Няма снимки
в то время, 1996 г. пришла партия гармошек 243-250 и когда им присваивали номера, видимо в депо ошиблись и пропустили 244. Как-то наверное так.) Других объяснений трудно придумать.)
0
+0 / –0

Ваш коментар

За обсъждане на политика, ще получите едномесечен бан и няма да можете да публикувате.
Вие не сте влезли в сайта.
Коментари могат да пишат само регистрирани потребители.