TransPhoto

Fotografiile sunt publicate ca atare și nu au scopul de a promova vreo poziție politică și/sau ideologică.

Toate materialele sunt furnizate de către utilizatorii acestui site și nu reflectă opinia echipei de administrare a ste-ului

Închide
Krasnodar, Tatra T3SU Nr. 015
  Krasnodar Tatra T3SU Nr. 015  —  Traseu 2
Улица Коммунаров
Author: Dieter Küllmer

Publicat de SKPicture · Erfurt           Dată: 1982 an

Statistici

Licență: Copyright ©
Publicat 01.05.2020 21:13 MSK
Vizualizări — 650

Informație detaliată

Krasnodar, Tatra T3SU Nr. 015

Depoul:MUP KTTU, Zapadnoye (Western) tramway depot
Livrat:26.10.1981
Model:Tatra T3SU
Anul construcției:1981
Numărul de serie:170388
Starea actuală:Reconstruit (model schimbat) (12.2009) Defect
Funcție:Vehicul de pasageri
Observație:12.2009 to Tatra T3SU GOH TRZ # 144

Setările camerei foto

Arătați datele EXIF

Comentarii · 3

11.05.2020 14:04 MSK
Link
Alexandr Matr · Bryansk
Fotografii: 3380 · Redactor al catalogului video
А номер КТМа никак не идентифицировать? Мне лично видится 279.
0
+0 / –0
11.05.2020 19:08 MSK
Link
Fotografii: 1
Я так понимаю, что до 1981 года, Краснодар был КТМ-овским городом? А первые Татры стали поступать в 1981 году? В связи с чем произошла такая смена модели?
0
+0 / –0
11.05.2020 20:56 MSK
Link
Олег Бодня · Krasnodar
Fotografii: 678 · Redactor local
"Татры" к нам поставлялись с 1980 года.
http://www.kubtransport.info/photos/k300530.jpg

Цитата (Сергей Савчук, 11.05.2020):
> В связи с чем произошла такая смена модели?

ИМХО, возможны две версии. Первая: в плановых закупках МЖК РСФСР появились "лишние" чехословацкие вагоны, их нужно было куда-то "трудоустроить", и выбрали таким местом трудоустройства Краснодар. Вторая: кто-то из наших руководителей смог на уровне того же МЖК РСФСР пробить поставки "чехов", чтобы повысить уровень "столичности" города.
+1
+1 / –0

Comentariul dumneavoastră

Vă rugăm să nu aduceți în discuție subiecte politice, altfel veți fi suspendat pentru cel puțin o lună!
Trebuie să vă conectați pentru a scrie comentarii.