TransPhoto

Fotografiile sunt publicate ca atare și nu au scopul de a promova vreo poziție politică și/sau ideologică.

Toate materialele sunt furnizate de către utilizatorii acestui site și nu reflectă opinia echipei de administrare a ste-ului

Închide
Zaporijjea, YMZ T1 Nr. 016
Publicare condiționată
  Zaporijjea YMZ T1 Nr. 008 
 YMZ T1 Nr. 016 
Тролейбусний парк № 2

Autor: nikooolay           Dată: 13 decembrie 2011 an, Marți

Afișează locația de fotografiere pe hartă

Statistici

Licență: Copyright ©
Publicat 27.04.2020 21:37 MSK
Vizualizări — 771

Informație detaliată

Zaporijjea, YMZ T1 Nr. 016

Locație:ZaporizhElectroTrans
Depoul:Parcul de troleibuze nr. 2
Livrat:1993
Model:YMZ T1
Anul construcției:1993
Numărul de serie:84
Starea actuală:Retras din circulație (10.01.2014)
Funcție:Vehicul de pasageri
Заводской № 93084

Куплен за счёт средств МК «Запорожсталь»

25.02.1993 — ввод в эксплуатацию
01.2010 — отстранён от эксплуатации на линии
2011 — выведен из эксплуатации

Setările camerei foto

Model:DMC-FZ8
Date and Time:13.12.2011 12:44
Exposure Time:1/400 sec
Aperture Value:7.1
ISO Speed:100
Exposure Bias:–1 EV
Focal Length:14.5 mm
Arătați datele EXIF

Comentarii · 3

27.04.2020 21:55 MSK
Link
KinGeR · Zaporijjea
Fotografii: 544
Могли бы хоть одну сохранить
+3
+3 / –0
11.07.2020 00:01 MSK
Link
Запорожец · Zaporijjea
Fotografii: 182
Цитата (KinGeR, 27.04.2020):
> Могли бы хоть одну сохранить

Могли бы все сохранить, просто не было желания, тогда приказали все порезать и все
+1
+1 / –0
03.02.2021 16:00 MSK
Link
Evgeniy Volovodenko · Zaporijjea
Fotografii: 1
Цитата (Запорожец, 11.07.2020):
> Цитата (KinGeR, 27.04.2020):
> > Могли бы хоть одну сохранить
>
> Могли бы все сохранить, просто не было желания, тогда приказали все порезать и все

Они очень энергоёмкие и тяжёлые. При сегодняшних пассажиропотоках они не рентабельны. Да, в 90-х это был хороший вместительный троллейбус.Он своё оправдал. Плюс у них два ведущих моста и два двигателя, которые надо обслуживать. У меня вообще вопрос, а нужны ли в данный момент гармошки? Это если убрать абсолютно все маршрутки и оставить только коммунальный транспорт, тогда да, будут нужны, особенно в пик. Единственное, что можно было их либо обрезать и сделать из них Т2(Р), либо сохранить пару штук для музея (028 и 030).
–1
+0 / –1

Comentariul dumneavoastră

Vă rugăm să nu aduceți în discuție subiecte politice, altfel veți fi suspendat pentru cel puțin o lună!
Trebuie să vă conectați pentru a scrie comentarii.