TransPhoto

Nuotraukos publikuojamos tinklapyje „kaip yra“ ir neturi tikslo platinti bet kurias politines ir/ar ideologines pažiūras.

Turinys yra pateikiamas tinklapio vartotojų ir neatspindi tinklapio administracijos požiūrio.

Uždaryti
Zaporižia, YMZ T1 nr. 016
Sąlyginė publikacija
  Zaporižia YMZ T1 nr. 008 
 YMZ T1 nr. 016 
Тролейбусний парк № 2

Autorius: nikooolay           Data: 2011 m. gruodžio 13 d., antradienis

Parodyti fotografavimo vietą žemėlapyje

Statistika

Licenzija: Copyright ©
Publikuota 27.04.2020 21:37 MSK
Peržiūrų — 771

Detali informacija

Zaporižia, YMZ T1 nr. 016

Lokacija:ZaporizhElectroTrans
Depas/Parkas:Troleibusų parkas nr. 2
Nuo...:1993
Modelis:YMZ T1
Pagamintas:1993
Gamyklinis numeris:84
Dabartinė būsena:Nurašytas (2014-01-10)
Paskirtis:Keleivinis
Заводской № 93084

Куплен за счёт средств МК «Запорожсталь»

25.02.1993 — ввод в эксплуатацию
01.2010 — отстранён от эксплуатации на линии
2011 — выведен из эксплуатации

Nuotraukos parametrai

Model:DMC-FZ8
Date and Time:13.12.2011 12:44
Exposure Time:1/400 sec
Aperture Value:7.1
ISO Speed:100
Exposure Bias:–1 EV
Focal Length:14.5 mm
Parodyti visą EXIF

Komentarai · 3

27.04.2020 21:55 MSK
Nuoroda
KinGeR · Zaporižia
Foto: 544
Могли бы хоть одну сохранить
+3
+3 / –0
11.07.2020 00:01 MSK
Nuoroda
Запорожец · Zaporižia
Foto: 182
Цитата (KinGeR, 27.04.2020):
> Могли бы хоть одну сохранить

Могли бы все сохранить, просто не было желания, тогда приказали все порезать и все
+1
+1 / –0
03.02.2021 16:00 MSK
Nuoroda
Evgeniy Volovodenko · Zaporižia
Foto: 1
Цитата (Запорожец, 11.07.2020):
> Цитата (KinGeR, 27.04.2020):
> > Могли бы хоть одну сохранить
>
> Могли бы все сохранить, просто не было желания, тогда приказали все порезать и все

Они очень энергоёмкие и тяжёлые. При сегодняшних пассажиропотоках они не рентабельны. Да, в 90-х это был хороший вместительный троллейбус.Он своё оправдал. Плюс у них два ведущих моста и два двигателя, которые надо обслуживать. У меня вообще вопрос, а нужны ли в данный момент гармошки? Это если убрать абсолютно все маршрутки и оставить только коммунальный транспорт, тогда да, будут нужны, особенно в пик. Единственное, что можно было их либо обрезать и сделать из них Т2(Р), либо сохранить пару штук для музея (028 и 030).
–1
+0 / –1

Komentaras

Už politikos aptarimą yra skiriamas mažiausiai 1 mėnesio pašalinimas
Jūs neprisijungėte.
Komentuoti gali tik registruoti vartotojai.