Transphoto

Kuvat julkaistaan sellaisina kuin ne ovat eikä niiden tarkoitus ole tukea kenenkään/minkään tahon poliittista tai ideologista asemaa.

Kaikki aineisto on peräisin käyttäjiltä eikä kerro sivuston ylläpidon mielipiteistä.

Sulje
Zaporižžja, YMZ T1 # 016
Ehdollinen julkaisu
  Zaporižžja YMZ T1 # 008 
 YMZ T1 # 016 
Тролейбусний парк № 2

Kuvaaja: nikooolay           Kuvauspäivä: 13 joulukuuta 2011 v., tiistai

Näytä kuvauspaikka kartalla

Tilastot

Lisenssi: Copyright ©
Julkaistu 27.04.2020 21:37 MSK
Näyttökerrat — 771

Tarkemmat tiedot

Zaporižžja, YMZ T1 # 016

Sijainti:ZaporizhElectroTrans
Liikennöitsijä/varikko:Trolleybus depot #2
Tulo:1993
Malli:YMZ T1
Valmistettu:1993
Sarjanumero:84
Nykytila:Poistettu (10.01.2014)
Käyttötarkoitus:Matkustajakulkuneuvo
Заводской № 93084

Куплен за счёт средств МК «Запорожсталь»

25.02.1993 — ввод в эксплуатацию
01.2010 — отстранён от эксплуатации на линии
2011 — выведен из эксплуатации

Kameran asetukset

Model:DMC-FZ8
Date and Time:13.12.2011 12:44
Exposure Time:1/400 sec
Aperture Value:7.1
ISO Speed:100
Exposure Bias:–1 EV
Focal Length:14.5 mm
Näytä kaikki EXIF-tunnisteet

Kommentit · 3

27.04.2020 21:55 MSK
Linkki
KinGeR · Zaporižžja
Kuvat: 544
Могли бы хоть одну сохранить
+3
+3 / –0
11.07.2020 00:01 MSK
Linkki
Запорожец · Zaporižžja
Kuvat: 182
Цитата (KinGeR, 27.04.2020):
> Могли бы хоть одну сохранить

Могли бы все сохранить, просто не было желания, тогда приказали все порезать и все
+1
+1 / –0
03.02.2021 16:00 MSK
Linkki
Evgeniy Volovodenko · Zaporižžja
Kuvat: 1
Цитата (Запорожец, 11.07.2020):
> Цитата (KinGeR, 27.04.2020):
> > Могли бы хоть одну сохранить
>
> Могли бы все сохранить, просто не было желания, тогда приказали все порезать и все

Они очень энергоёмкие и тяжёлые. При сегодняшних пассажиропотоках они не рентабельны. Да, в 90-х это был хороший вместительный троллейбус.Он своё оправдал. Плюс у них два ведущих моста и два двигателя, которые надо обслуживать. У меня вообще вопрос, а нужны ли в данный момент гармошки? Это если убрать абсолютно все маршрутки и оставить только коммунальный транспорт, тогда да, будут нужны, особенно в пик. Единственное, что можно было их либо обрезать и сделать из них Т2(Р), либо сохранить пару штук для музея (028 и 030).
–1
+0 / –1

Kommenttisi

Älä keskustele poliittisista aiheista tai sinut estetään kuukaudeksi.
Sinun on kirjauduttava sisään kirjoittaaksesi kommentteja.