TransPhoto

Fotografiile sunt publicate ca atare și nu au scopul de a promova vreo poziție politică și/sau ideologică.

Toate materialele sunt furnizate de către utilizatorii acestui site și nu reflectă opinia echipei de administrare a ste-ului

Închide
Vladimir, Trolza-5275.05 “Optima” Nr. 239; Vladimir, ZiU-682G-016.02 Nr. 183; Vladimir, ZiU-682G-016.04 Nr. 300
  Vladimir Trolza-5275.05 “Optima” Nr. 239  —  Traseu 7
 ZiU-682G-016.02 Nr. 183  —  Traseu 8
 ZiU-682G-016.04 Nr. 300  —  Traseu 1
 ZiU-682G-016.04 Nr. 254 
Дворянская улица

Autor: andzis           Dată: 9 iunie 2012 an, Sâmbătă

Afișează locația de fotografiere pe hartă

Statistici

Licență: Copyright ©
Publicat 24.04.2020 22:58 MSK
Vizualizări — 579

Informație detaliată

Vladimir, Trolza-5275.05 “Optima” Nr. 239

Depoul:Trolleybus depot Vladimirpassengertransport JSC
Livrat:01.06.2015
Model:Trolza-5275.05 “Optima”
Anul construcției:09.2007
Numărul de serie:296
Starea actuală:Abandonat
Funcție:Vehicul de pasageri
Oprit:03.03.2021
Observație:01.06.2015 ex -; 01.09.2014 ex -
При вводе в эксплуатацию закреплён за маршрутом № 7.
С 01.09.2014 года передан в депо № 1 в связи с переводом туда маршрута № 7.
С 01.10.2020 – резерв.
Не эксплуатируется с 03.03.2021 в связи с частичным разрушением основания кузова.

Vladimir, ZiU-682G-016.02 Nr. 183

Depoul:Trolleybus depot Vladimirpassengertransport JSC
Livrat:01.06.2015
Model:ZiU-682G-016.02
Anul construcției:04.2008
Numărul de serie:9017
Starea actuală:Abandonat
Funcție:Vehicul de pasageri
Oprit:05.2025
Observație:01.06.2015 ex -
При вводе в эксплуатацию закреплён за маршрутом № 8. Длительно не эксплуатировался с 07.11.2022 по 17.01.2023 — частичное разрушение основания кузова.

Vladimir, ZiU-682G-016.04 Nr. 300

Depoul:Trolleybus depot Vladimirpassengertransport JSC
Livrat:01.06.2015
Model:ZiU-682G-016.04
Anul construcției:10.2009
Numărul de serie:80
Starea actuală:Abandonat
Funcție:Vehicul de pasageri
Oprit:05.2023
Observație:01.06.2015 ex -
Задний мост Ишимбайтрансмаш 202.24.00012-02, в июне 2017 года заменён на RABA-318.78.

При вводе в эксплуатацию закреплён за маршрутом № 1.

08.06.2017 при проведении ТО-2 выявлен большой окружной люфт ведущей шестерни ведущего моста, предельный износ обкатной пары и корпуса редуктора. Пробег моста — 450 тысяч км.
30.06.2017 произведена замена ведущего моста на б/у RABA-318.78 с троллейбуса 497. Пробег моста — 1630 тысяч км.
С 01.07.2017 возвращён в эксплуатацию. Не эксплуатируется с 05.2023 — разрушение несущего основания кузова.

Comentariul dumneavoastră

Vă rugăm să nu aduceți în discuție subiecte politice, altfel veți fi suspendat pentru cel puțin o lună!
Trebuie să vă conectați pentru a scrie comentarii.