TransPhoto

Fotod avaldatakse saidil nii, nagu nad on, ja nende eesmärk ei ole reklaamida poliitilist ja/või ideoloogilist seisukohta.

Materjalid on kasutajate poolt pakutud ja need ei kajasta saidi administratsiooni arvamust.

Sulgeda
Vladimir, Trolza-5275.05 “Optima” № 239; Vladimir, ZiU-682G-016.02 № 183; Vladimir, ZiU-682G-016.04 № 300
  Vladimir Trolza-5275.05 “Optima” № 239  —  Marsruut 7
 ZiU-682G-016.02 № 183  —  Marsruut 8
 ZiU-682G-016.04 № 300  —  Marsruut 1
 ZiU-682G-016.04 № 254 
Дворянская улица

Autor: andzis           Kuupäev: 9 juuni 2012 a., laupäev

Näita võtte asukohta kaardil

Statistika

Litsents: Copyright ©
Avaldatud 24.04.2020 22:58 MSK
Vaatamisi — 579

Detailne info

Vladimir, Trolza-5275.05 “Optima” № 239

Depoo:Trolleybus depot Vladimirpassengertransport JSC
Alates:01.06.2015
Mudel:Trolza-5275.05 “Optima”
Ehitatud:09.2007
Tehase number:296
Praegune olukord:Kasutuselt kõrvaldatud / mahakandmise ootel
Määramine:Liinisõiduk
Viimane liinipäev:03.03.2021
Märkus:01.06.2015 ex -; 01.09.2014 ex -
При вводе в эксплуатацию закреплён за маршрутом № 7.
С 01.09.2014 года передан в депо № 1 в связи с переводом туда маршрута № 7.
С 01.10.2020 – резерв.
Не эксплуатируется с 03.03.2021 в связи с частичным разрушением основания кузова.

Vladimir, ZiU-682G-016.02 № 183

Depoo:Trolleybus depot Vladimirpassengertransport JSC
Alates:01.06.2015
Mudel:ZiU-682G-016.02
Ehitatud:04.2008
Tehase number:9017
Praegune olukord:Kasutuselt kõrvaldatud / mahakandmise ootel
Määramine:Liinisõiduk
Viimane liinipäev:05.2025
Märkus:01.06.2015 ex -
При вводе в эксплуатацию закреплён за маршрутом № 8. Длительно не эксплуатировался с 07.11.2022 по 17.01.2023 — частичное разрушение основания кузова.

Vladimir, ZiU-682G-016.04 № 300

Depoo:Trolleybus depot Vladimirpassengertransport JSC
Alates:01.06.2015
Mudel:ZiU-682G-016.04
Ehitatud:10.2009
Tehase number:80
Praegune olukord:Kasutuselt kõrvaldatud / mahakandmise ootel
Määramine:Liinisõiduk
Viimane liinipäev:05.2023
Märkus:01.06.2015 ex -
Задний мост Ишимбайтрансмаш 202.24.00012-02, в июне 2017 года заменён на RABA-318.78.

При вводе в эксплуатацию закреплён за маршрутом № 1.

08.06.2017 при проведении ТО-2 выявлен большой окружной люфт ведущей шестерни ведущего моста, предельный износ обкатной пары и корпуса редуктора. Пробег моста — 450 тысяч км.
30.06.2017 произведена замена ведущего моста на б/у RABA-318.78 с троллейбуса 497. Пробег моста — 1630 тысяч км.
С 01.07.2017 возвращён в эксплуатацию. Не эксплуатируется с 05.2023 — разрушение несущего основания кузова.

Kommentaar

Poliitilise arutelu eest rakendub blokeerimine 1 kuuks
Teie ei ole saidile sisenenud.
Kommentaare võivad kirjutada ainult registreeritud kasutajad.