TransPhoto

Fotky jsou publikovány tak, jak jsou, a jejich účelem není propagovat žádné politické a/nebo ideologické postoje.

Všechny materiály jsou poskytovány uživateli a neodrážejí názory administrace webu.

Zavřít
Vladimir, Trolza-5275.05 “Optima” č. 239; Vladimir, ZiU-682G-016.02 č. 183; Vladimir, ZiU-682G-016.04 č. 300
  Vladimir Trolza-5275.05 “Optima” č. 239  —  linka 7
 ZiU-682G-016.02 č. 183  —  linka 8
 ZiU-682G-016.04 č. 300  —  linka 1
 ZiU-682G-016.04 č. 254 
Дворянская улица

Autor: andzis           Datum: Sobota 9. června 2012

Zobrazit místo pořízení na mapě

Statistika

Licence: Copyright ©
Zveřejněno 24.04.2020 22:58 MSK
Zhlédnutí — 579

Podrobné informace

Vladimir, Trolza-5275.05 “Optima” č. 239

Vozovna:Trolleybus depot Vladimirpassengertransport JSC
Od...:01. 06. 2015
Typ:Trolza-5275.05 “Optima”
Vyroben:9/2007
Výrobní číslo:296
Současný stav:Trvale odstaven / čeká na vyřazení
Účel provozu:Osobní
Odstaven:03. 03. 2021
Poznámka:01.06.2015 ex -; 01.09.2014 ex -
При вводе в эксплуатацию закреплён за маршрутом № 7.
С 01.09.2014 года передан в депо № 1 в связи с переводом туда маршрута № 7.
С 01.10.2020 – резерв.
Не эксплуатируется с 03.03.2021 в связи с частичным разрушением основания кузова.

Vladimir, ZiU-682G-016.02 č. 183

Vozovna:Trolleybus depot Vladimirpassengertransport JSC
Od...:01. 06. 2015
Typ:ZiU-682G-016.02
Vyroben:4/2008
Výrobní číslo:9017
Současný stav:Trvale odstaven / čeká na vyřazení
Účel provozu:Osobní
Odstaven:5/2025
Poznámka:01.06.2015 ex -
При вводе в эксплуатацию закреплён за маршрутом № 8. Длительно не эксплуатировался с 07.11.2022 по 17.01.2023 — частичное разрушение основания кузова.

Vladimir, ZiU-682G-016.04 č. 300

Vozovna:Trolleybus depot Vladimirpassengertransport JSC
Od...:01. 06. 2015
Typ:ZiU-682G-016.04
Vyroben:10/2009
Výrobní číslo:80
Současný stav:Trvale odstaven / čeká na vyřazení
Účel provozu:Osobní
Odstaven:5/2023
Poznámka:01.06.2015 ex -
Задний мост Ишимбайтрансмаш 202.24.00012-02, в июне 2017 года заменён на RABA-318.78.

При вводе в эксплуатацию закреплён за маршрутом № 1.

08.06.2017 при проведении ТО-2 выявлен большой окружной люфт ведущей шестерни ведущего моста, предельный износ обкатной пары и корпуса редуктора. Пробег моста — 450 тысяч км.
30.06.2017 произведена замена ведущего моста на б/у RABA-318.78 с троллейбуса 497. Пробег моста — 1630 тысяч км.
С 01.07.2017 возвращён в эксплуатацию. Не эксплуатируется с 05.2023 — разрушение несущего основания кузова.

Váš komentář

Prosím, nediskutujte o politických záležitostech, v opačném případě budete zablokováni minimálně na jeden měsíc.
Nejste přihlášeni.
Komentovat mohou jen registrovaní uživatelé.