TransPhoto

Снимките се публикуват на сайта така, както са и нямат за цел да промотират каквато и да е политическа и/или идеологическа позиция.

Материалите се предоставят от потребителите и не отразяват мнението на администрацията на сайта.

Затвори
Иваново, ЗиУ-682 КР Иваново № 385
Условно публикуване
  Иваново ЗиУ-682 КР Иваново № 385 
ЗиУ-682В [В00] № 370 
 ЗиУ-682Г [Г00] № 444 
 ЗиУ-682В № 329 
Троллейбусное депо № 1

Автор: NikiPavlovich37 · Иваново           Дата: 6 март 2020 г., петък

Покажи мястото на снимката на картата

Статистика

Лиценз: Copyright ©
Публикувано 14.03.2020 20:52 MSK
Разглеждан — 801

Подробна информация

Иваново, ЗиУ-682 КР Иваново № 385

Депо/Парк:1-е троллейбусное депо
От...:07.2007
Модел:ЗиУ-682 КР Иваново
Построен:07.2007
Текущо състояние:Бракуван (≤ 03.2021)
Назначение:Пътнически
Начало на експлоатацията:07.2007
Край на експлоатацията:03.2020
Бракуван (Наряз.):03.2021
Забележка:КВР в троллейбусном депо
7-м (3-м в 2007 г.) прошёл КВР нового образца в троллейбусном депо. Обслуживал 6 маршрут, работал 12-часовыми и разрывными графиками в режиме 2/2.
С июля 2013 г. оборудован автоинформатором.
В августе 2016 г. переведён в резерв, на маршруте его сменил 336.
В сентябре 2016 г. закреплён на 8 маршруте вместо 400, отставленного от эксплуатации. Работал 12-часовыми и разрывными графиками в режиме 2/2.
Во второй декаде августа 2017 г. переведён в резерв, а на 8 маршруте его сменил 313.
С переводом в резерв временно, а примерно с марта 2018 г. — постоянно закреплён на 2 маршруте вместо 450, отставленного от эксплуатации в ожидании ремонта несущих элементов кузова или списания.
С 3 мая 2018 г. работал поздним 12-часовым (будни — 14:14С/1:18С, выходные — 14:08В/1:18С) — к "Ласточке" и разрывным (будни — 6:07В/11:00В/15:54В/20:47В, выходные — 7:31В/12:12В/15:59С/21:26В) графиками в паре с 409 (В — ж/д вокзал, С — 1-я Санаторная улица).
С 11 сентября 2019 г. переведён на разрывные пиковые графики 5/2 вместо 386, а тот в свою очередь на место 385. Работал в общем обороте с 346.
С 1 октября 2019 г. числится в резерве, но фактически работал на постоянной основе вместо 455. На пиковых графиках его сменил 334.
Последний раз был замечен на линии 1 марта 2020 г.
В марте 2020 г. отставлен от эксплуатации.

Параметри на камерата и снимката

Модель камеры:Redmi 7
Время съёмки:06.03.2020 15:25
Выдержка:1/452 с
Диафрагменное число:2.2
Чувствительность ISO:125
Фокусное расстояние:3.84 мм
Показване на всички EXIF тагове

Коментари · 5

15.03.2020 00:52 MSK
Връзка
Снимка: 1561 · Общ редактор
329 по базе не работает.Здесь на вид вполне ходовой.Что с ним?
+1
+1 / –0
15.03.2020 08:23 MSK
Връзка
Снимка: 695
Цитата (Максим Дорофеев ( ФанатВ ), 15.03.2020):
> 329 по базе не работает.Здесь на вид вполне ходовой.Что с ним?

В профиле написано, что в ожидании ремонта.
0
+0 / –0
15.03.2020 15:52 MSK
Връзка
Снимка: 1561 · Общ редактор
Интересно,какого ремонта он ожидает.
0
+1 / –1
20.03.2020 15:25 MSK
Връзка
Снимка: 341
329 сегодня видел на маршруте, фоткал даже его.
+1
+2 / –1
22.03.2020 19:26 MSK
Връзка
Максим Таничев · Иваново
Снимка: 483 · Местен редактор
Цитата (Максим Дорофеев ( ФанатВ ), 15.03.2020):
> Интересно,какого ремонта он ожидает.

Уже не ожидает, а видимо, тот ремонт был выполнен. Прошлым летом 329 брали как резерв за 455. Потом 329 встал с поломкой (не могу сказать, с какой именно). Долго стоял. То ли ремонта он столько ждал, то ли сделали, да никто не брал эту машину.
+1
+2 / –1

Ваш коментар

За обсъждане на политика, ще получите едномесечен бан и няма да можете да публикувате.
Вие не сте влезли в сайта.
Коментари могат да пишат само регистрирани потребители.