TransPhoto

Fotky jsou publikovány tak, jak jsou, a jejich účelem není propagovat žádné politické a/nebo ideologické postoje.

Všechny materiály jsou poskytovány uživateli a neodrážejí názory administrace webu.

Zavřít
Kyjev, Tatra T3SU č. 5605
  KyjevTatra T3SU č. 5605  —  linka 12
Площа Тараса Шевченка

Autor: SavA · Kyjev           Datum: Neděle 1. března 2020

Statistika

Licence: Copyright ©
Zveřejněno 01.03.2020 22:42 MSK
Zhlédnutí — 1197

Podrobné informace

Kyjev, Tatra T3SU č. 5605

Vozovna:Podilske tramway depot
Od...:3/2018
Typ:Tatra T3SU
Vyroben:1982
Výrobní číslo:171574
Současný stav:V provozu
Účel provozu:Osobní
Poznámka:03.2018 ex Shevchenko depot; 02.02.2011 ex Darnytske depot; 2011 ex 5588; 2002 ex Shevchenko depot
КВР КЗЭТ 2011
10.2016-08.2018 — не работал
2018 — установлен комплект ЭМУ
СР 07.2020

07.12.2023-01.2024 — во время полного перекрытия ул. Кирилловской на ремонт постоянно базировался в Трамвайном депо им. Шевченко

Nastavení kamery

Model:Canon EOS 20D
Artist Name:unknown
Date and Time:01.03.2020 14:01
Exposure Time:1/640 sec
Aperture Value:5.6
ISO Speed:200
Focal Length:72 mm
Ukázat celý EXIF

Komentáře · 14

01.03.2020 23:50 MSK
Odkaz
tavalex2007 · Kyjev
Fotografií: 17117 · Fotomoderátor
Наверное, последний с таким вот шрифтом бортномера.
0
+0 / –0
02.03.2020 17:50 MSK
Odkaz
ObolonsSKY · Victor Harbour
Fotografií: 62
А ще йому протягом 4 років не можуть підфарбувати передню маску.

Але ж це ПД, їм можна (важко навіть уявити, який ґвалт почався б щодо дарницького вагона з подібним візуалом).
–1
+4 / –5
02.03.2020 18:21 MSK
Odkaz
Fotografií: 18
Просто в ПД это единичный случай
+1
+2 / –1
02.03.2020 18:51 MSK
Odkaz
ObolonsSKY · Victor Harbour
Fotografií: 62
Просто в ПД значна частина РС на Т12, 19, 16 - жахливі відра (і це попри те, що депо змогло так-сяк "потягнути" аж ОДНУ модель трамвая!).
А в решті нічого страшного, бо маємо за цапа відбувайла ДД, якому скидають різнокаліберний "шевченківський" неліквід.
–2
+3 / –5
02.03.2020 19:19 MSK
Odkaz
Fotografií: 551
Рвджу також звернути увагу на стан ходової, тут різниця між ПД і ДД, на мою думку, найбільш відчутна
+1
+2 / –1
02.03.2020 20:43 MSK
Odkaz
Fotografií: 199
Цитата (Vadim Pikulskiy, 02.03.2020):
> Просто в ПД это единичный случай

Ага, конечно
+1
+1 / –0
02.03.2020 22:38 MSK
Odkaz
Blek · Kyjev
Fotografií: 2
Цитата (ObolonsSKY, 02.03.2020):
> А ще йому протягом 4 років не можуть підфарбувати передню маску.
>
> Але ж це ПД, їм можна (важко навіть уявити, який ґвалт почався б щодо дарницького вагона з подібним візуалом).

Сейчас напишут что вагон с дарницким бортовым =)
0
+0 / –0
03.03.2020 09:59 MSK
Odkaz
SavA · Kyjev
Fotografií: 521
та и вообще, во всём виноват спринтер, который в правом углу кадра)
0
+0 / –0
07.03.2020 00:42 MSK
Odkaz
Fotografií: 360
Он ещё в окрасе КЗЭТ 2011, номер был нанесён в ДД тогда же.
+1
+1 / –0
07.03.2020 00:44 MSK
Odkaz
Fotografií: 360
Цитата (tavalex2007, 01.03.2020):
> Наверное, последний с таким вот шрифтом бортномера.

Есть ещё неходовые Т6 в ДД
+1
+1 / –0
08.03.2020 00:40 MSK
Odkaz
tavalex2007 · Kyjev
Fotografií: 17117 · Fotomoderátor
Цитата (Вася Климов, 06.03.2020):
> Он ещё в окрасе КЗЭТ 2011, номер был нанесён в ДД тогда же.


Вот вам пример того, сколько может держаться качественная покраска качественными материалами.
+4
+4 / –0
09.03.2020 00:44 MSK
Odkaz
Fotografií: 360
Кузова 5822 и 5969 тоже до сих пор в норм.покраске, не выгорели и не облезли.
+3
+3 / –0
13.03.2020 21:03 MSK
Odkaz
GPS_27 · Kyjev
Fotografií: 2364
Лучше так как на этом фото - покрашен хорошей краской но немного облущившейся, с нормальным шрифтом бортномера, чем как его собрат 5641 который перекрашен в масляную краску (которая скоро выгорит) и с маленьким шрифтом бортномера.
+1
+1 / –0
28.04.2020 14:26 MSK
Odkaz
DanyloNoir · Kyjev
Fotografií: 11
Я сподіваюсь, що за час карантину вони його таки змогли перефарбувати. Щодо стану ходової, я на маршрутах ПД ніколи не бачив вагонів із зламаною гальмівною колодкою. На ДД неодноразово.
0
+0 / –0

Váš komentář

Prosím, nediskutujte o politických záležitostech, v opačném případě budete zablokováni minimálně na jeden měsíc.
Nejste přihlášeni.
Komentovat mohou jen registrovaní uživatelé.