TransPhoto

Photos are published as is and do not have purpose to promote any political and/or ideological position.

All materials are provided by users and do not reflect the opinion of the site administration team.

Close
Bremen, Hansa T4b č. 811
  BremenHansa T4b č. 811 
Kabína

Autor: Frazzer · Brno           Dátum: Nedeľa 9. júna 2019

Štatistika

License: Copyright ©
Zverejnené 12.01.2020 23:36 MSK
Návštev — 230

Podrobná informácia

Bremen, Hansa T4b č. 811

Vozovňa/Remíza:Freunde der Bremer Strassenbahn
Since...:1992
Typ:Hansa T4b
Výroba:1954
Súčasný stav:V premávke
Účel:Historické (múzejné)
Poznámka:1992 ex BSAG, 481; 1988 ex 811

Camera Settings

Model:DSLR-A100
Date and Time:09.06.2019 10:16
Exposure Time:1/60 sec
Aperture Value:5.6
ISO Speed:100
Exposure Bias:–0.7 EV
Focal Length:35 mm
Show all EXIF tags

Komentáre · 3

13.01.2020 01:30 MSK
Odkaz
Fotografií: 66
Где рукоять воздушного тормоза?
0
+0 / –0
13.01.2020 07:57 MSK
Odkaz
Frazzer · Brno
Fotografií: 2429
Гид от человека сказал нам, что пневматический тормоз работает автоматически на последней ступени тормоза контроллера.

The guide from Museum told us that the air brake functions automatically on the last brake notch of the controller.

https://transphoto.org/photo/1294300/
0
+0 / –0
20.01.2020 08:19 MSK
Odkaz
Fotografií: 66
То же и в советских вагонах, начиная с 50-х годов, но есть и непосредственный тормозной кран. В вагонах ЛМ-99К выпуска 00-х годов его однако же нет, как в вагоне на фото.

The same is in Soviet tram cars, beginning 1950s, but there is a direct brake valve as well. But 2000s LM-99K don't have it, like the car on your photo.
0
+0 / –0

Your comment

Please do not discuss political topics or you will be banned for at least one month!
Nie ste rihlásený.
Komentovať môžu iba prihlásené používatelia.