TransPhoto

Photos are published as is and do not have purpose to promote any political and/or ideological position.

All materials are provided by users and do not reflect the opinion of the site administration team.

Close
Bremen, Hansa T4b № 811
  BremenHansa T4b № 811 
Kabīne

Autors: Frazzer · Brno           Datums: 9 jūnija 2019 g., svētdiena

Statistika

Licence: Copyright ©
Publicēts 12.01.2020 23:36 MSK
Skatījumus — 230

Sīkāka informācija

Bremen, Hansa T4b № 811

Depo/Parks:Freunde der Bremer Strassenbahn
No...:1992
Modelis:Hansa T4b
Ražots:1954
Pašreiz stāvoklis:Ekspluatēšanā
Iecelšana:Muzeja
Piezīme:1992 ex BSAG, 481; 1988 ex 811

EXIF

Model:DSLR-A100
Date and Time:09.06.2019 10:16
Exposure Time:1/60 sec
Aperture Value:5.6
ISO Speed:100
Exposure Bias:–0.7 EV
Focal Length:35 mm
Rādīt visu EXIF

Komentāri · 3

13.01.2020 01:30 MSK
Saite
Foto: 66
Где рукоять воздушного тормоза?
0
+0 / –0
13.01.2020 07:57 MSK
Saite
Frazzer · Brno
Foto: 2429
Гид от человека сказал нам, что пневматический тормоз работает автоматически на последней ступени тормоза контроллера.

The guide from Museum told us that the air brake functions automatically on the last brake notch of the controller.

https://transphoto.org/photo/1294300/
0
+0 / –0
20.01.2020 08:19 MSK
Saite
Foto: 66
То же и в советских вагонах, начиная с 50-х годов, но есть и непосредственный тормозной кран. В вагонах ЛМ-99К выпуска 00-х годов его однако же нет, как в вагоне на фото.

The same is in Soviet tram cars, beginning 1950s, but there is a direct brake valve as well. But 2000s LM-99K don't have it, like the car on your photo.
0
+0 / –0

Jūsu komentārs

Diskusijas par politiku slēdzeni uz 1 mēnesi
Tu ne ienāci vietni.
Komentārus var atstāt tikai reģistrēti lietotāji.