TransPhoto

Снимките се публикуват на сайта така, както са и нямат за цел да промотират каквато и да е политическа и/или идеологическа позиция.

Материалите се предоставят от потребителите и не отразяват мнението на администрацията на сайта.

Затвори
Челябинск, ЗиУ-682Г [Г00] № 1043
  Челябинск ЗиУ-682Г [Г00] № 1043 
Троллейбусное депо № 1 (Артиллерийская, д. 117; закрыто в 2012 году)

Автор: Антифактор · Челябинск           Дата: 1 април 2007 г., неделя

Статистика

Публикувано 16.01.2009 18:23 MSK
Разглеждан — 447

Подробна информация

Челябинск, ЗиУ-682Г [Г00] № 1043

Депо/Парк:Троллейбусное депо № 1
Модел:ЗиУ-682Г [Г00]
Заводски №:29372
Текущо състояние:Преномериран/прехвърлен в пределите на града (08.2023) Бракуван
Назначение:Пътнически
Забележка:С 08.2023 — 1023
КВР (с выносом э/о на крышу) 2006 г.

Параметри на камерата и снимката

Модель камеры:Canon DIGITAL IXUS 65
Время съёмки:01.04.2007 20:12
Выдержка:1/400 с
Диафрагменное число:4.9
Фокусное расстояние:17.4 мм
Показване на всички EXIF тагове

Коментари · 3

05.01.2016 11:53 MSK
Връзка
Снимка: 1562 · Общ редактор
И здесь гэшка та же самая.
Благодарим ви! Коментара е взет под внимание
0
+0 / –0
25.11.2016 11:56 MSK
Връзка
Антифактор · Челябинск
Снимка: 20232 · Модератор на коментари / Фотомодератор / Редактор видео каталог / Местен редактор
Цитата (Максим Дорофеев ( ФанатВ ), 05.01.2016):
> И здесь гэшка та же самая.

Из оф. источников:

Троллейбус прошел КВР с полной заменой основания и каркаса кузова на Миасском ремонтном заводе с 10.02.03г. по 28.04.03г.
01.02.06г. на линии произошло возгорание троллейбуса и его отправляют на восстановление на Миасский ремонтный завод.
Троллейбус прошел КВР с полной заменой основания и каркаса кузова на Миасском ремонтном заводе с 09.02.06г. по 31.03.06г.
+1
+1 / –0
25.11.2016 12:14 MSK
Връзка
Снимка: 1562 · Общ редактор
Что имеется в виду под "заменой каркаса кузова"? Весь кузов вместе с крышей,весь кузов кроме крыши и перегородки кабины,каркас кузова ниже оконной линии,или что-то другое?

Кстати,если есть доступ к оф.источникам,то неплохо было бы данные о кап. ремонтах внести в профиля троллейбусов,как например я сейчас делаю по Калуге и по Москве.
0
+1 / –1

Ваш коментар

За обсъждане на политика, ще получите едномесечен бан и няма да можете да публикувате.
Вие не сте влезли в сайта.
Коментари могат да пишат само регистрирани потребители.