TransPhoto

Фотографии публикуются на сайте как есть и не имеют цели продвижения какой-либо политической и/или идеологической позиции.

Материалы предоставляются пользователями и не являются отражением мнения администрации сайта.

Закрыть
Киев, Tatra T6B5SU № 068
Условная публикация
  Киев Tatra T6B5SU № 068 
Дарницьке трамвайне депо
Скорее всего, они уже никуда не поедут

Автор: thizztle           Дата: 16 ноября 2019 г., суббота

Статистика

Лицензия: Copyright ©
Опубликовано 21.11.2019 07:34 MSK
Просмотров — 1669

Подробная информация

Киев, Tatra T6B5SU № 068

Депо/Парк:Дарницкое трамвайное депо
Модель:Tatra T6B5SU
Построен:1991
Заводской №:178901
Текущее состояние:Выведен из эксплуатации / ожидание исключения
Назначение:Пассажирский
Отставлен:25.08.2017
Фото 29.05.04, автор — Стефан Машкевич
Ранее СМЕ 068+318
2010-2011 — СМЕ 068+056
До 08.2017 — СМЕ 068+100

Комментарии · 66

21.11.2019 16:35 MSK
Ссылка
SavA · Киев
Фото: 521
Скорее всего? Серьёзно?
+4
+5 / –1
21.11.2019 20:11 MSK
Ссылка
Mik9N · Киев
Фото: 677 · Локальный редактор
Цитата (Александр Сава, 21.11.2019):
> Скорее всего? Серьёзно?

Вероятно, его восстановить проще, чем 010, 019, 028, 044 и т.п.
Значительная часть Т6 (такие как 008, 021, 031, 036+033, 037, 047, 048, 053, 065, 073, 100, 305+306, 313+310) не работает, наиболее вероятно, из-за ненадобности, как Т3 ДШ.
+5
+5 / –0
21.11.2019 21:53 MSK
Ссылка
Alfred Bom · Одесса
Нет фотографий
Цитата (Mik9N, 21.11.2019):
> не работает, наиболее вероятно, из-за ненадобности, как Т3 ДШ.

А как это так-"из-за ненадобности?" В ДД что, появились излишки ходового ПС? Ведь уже давным давно там ездит всё, что движется, технику в порядок привести не успевают.И в этих условиях надо держать в депо ходовые вагоны?(если они, конечно, ещё РЕАЛЬНО способны ездить(?))
+5
+5 / –0
21.11.2019 22:00 MSK
Ссылка
Фото: 1294
Цитата (Egor.Protiv, 21.11.2019):
> А как это так-"из-за ненадобности?" В ДД что, появились излишки ходового ПС?

Где-то выпуски порезали, где-то поезда расцепили, плюс ДВРЗ опять закрылось на ремонт
+1
+2 / –1
21.11.2019 22:09 MSK
Ссылка
Mik9N · Киев
Фото: 677 · Локальный редактор
Цитата (Egor.Protiv, 21.11.2019):
> А как это так-"из-за ненадобности?" В ДД что, появились излишки ходового ПС?

Думаю, что некоторые из них, не работают по причине мелких поломок и отсуствия з/ч. Которые, при желании, несложно довольно быстро устранить…)
Но, руководство не видит в этом необходимости, ведь якобы «и так выпуск выполняется полностью»…(
+1
+1 / –0
21.11.2019 22:49 MSK
Ссылка
Alfred Bom · Одесса
Нет фотографий
Цитата (Денис Волотовский, 21.11.2019):
> Где-то выпуски порезали, где-то поезда расцепили, плюс ДВРЗ опять закрылось на ремонт


Но ведь ДВРЗ же потом откроют, так что эта часть уже вряд-ли тянет на "излишек"
Цитата (Денис Волотовский, 21.11.2019):
> где-то поезда расцепили,

А зачем их расцепили? Чтобы в переполненных одиночках народ возить?
Цитата (Денис Волотовский, 21.11.2019):
> Где-то выпуски порезали,

Куда их ещё срезать-то? Что, интервалы настолько хороши, что урезать можно? Явно же нет
+6
+6 / –0
21.11.2019 22:49 MSK
Ссылка
Alfred Bom · Одесса
Нет фотографий
Цитата (Mik9N, 21.11.2019):
> Но, руководство не видит в этом необходимости, ведь якобы «и так выпуск выполняется полностью»…(

Без резерва и часто корчами его выполняют...
+2
+2 / –0
22.11.2019 07:11 MSK
Ссылка
Фото: 1294
Цитата (Egor.Protiv, 21.11.2019):
> А зачем их расцепили? Чтобы в переполненных одиночках народ возить?

https://youtu.be/gqqm9CMKrA4
+2
+2 / –0
22.11.2019 10:32 MSK
Ссылка
tatra4004 · Харьков
Фото: 7
По превью показалось что фотомонтаж, "все заброшено" "2066 год" :D
+3
+3 / –0
22.11.2019 10:38 MSK
Ссылка
Alex5658 · Киев
Фото: 6
Цитата (Egor.Protiv, 21.11.2019):
> Но ведь ДВРЗ же потом откроют, так что эта часть уже вряд-ли тянет на "излишек"

Закрытие ДВРЗ на выпуск не повлияло, за счет закрытия поднялись выпуски на Т22 с 8 до 16, а 33К просто стал чаще ходить, вот так ДВРЗшные вагоны расмоктались среди маршрутов. А вот то что мы видим на фото Т6, за спиной у автора старая территория полностью уставленая Т6 вагонами это могло быть полностью укомплектовано два маршрута Т25 на целый день, и Т20 новый маршрут. Если проблема в количестве водителей, сделать больше поездов на маршрутах, увеличить пропорционально на всех маршрутах интервал и был бы выход из ситуации.
+1
+1 / –0
22.11.2019 10:40 MSK
Ссылка
ObolonsSKY · Виктор-Харбор
Фото: 62
Цитата (Mik9N, 21.11.2019):
> Значительная часть Т6 (такие как 008, 021, 031, 036+033, 037, 047, 048, 053, 065, 073, 100, 305+306, 313+310) не работает, наиболее вероятно, из-за ненадобности, как Т3 ДШ

21, 37, 47, 305-306 за офіційною версією дійсно

Цитата (Mik9N, 21.11.2019):
> не работают по причине мелких поломок и отсуствия з/ч.

А от 100 - гудбай, май лав, гудбай. Або "укаталі сівку крутиє горкі"...


Цитата (Денис Волотовский, 21.11.2019):
> Где-то выпуски порезали,

Наприклад?
+1
+2 / –1
22.11.2019 11:19 MSK
Ссылка
Santehnik · Киев
Фото: 1488 · Технический отдел
Цитата (ObolonsSKY, 22.11.2019):
> Наприклад?

Лінь копошитись в архівах де саме знімали, але на сьогодні план по ДД 94 випуски. Коли останній раз дивився було 99.

Цитата (Egor.Protiv, 21.11.2019):
> Что, интервалы настолько хороши, что урезать можно? Явно же нет

Толкучка из вагонов довольно сильная в ДД сейчас. На самом деле там и вправду нужно сделать где-то 50-60 выпусков и все в СМЕ, вместо текущих рельсовых маршруток.
+2
+2 / –0
22.11.2019 12:44 MSK
Ссылка
ObolonsSKY · Виктор-Харбор
Фото: 62
Цитата (Santehnik, 22.11.2019):
> але на сьогодні план по ДД 94 випуски. Коли останній раз дивився було 99.

ДВРЗ.


Цитата (Santehnik, 22.11.2019):
> там и вправду нужно сделать где-то 50-60 выпусков и все в СМЕ, вместо текущих рельсовых маршруток.

Т29? Т32? Т22?

У ПД слід зробити так само?
0
+1 / –1
22.11.2019 12:45 MSK
Ссылка
Santehnik · Киев
Фото: 1488 · Технический отдел
Цитата (ObolonsSKY, 22.11.2019):
> ДВРЗ.

Ні, на жовтень теж 94.

Цитата (ObolonsSKY, 22.11.2019):
> Т29? Т32? Т22?

32 треба *0.

Цитата (ObolonsSKY, 22.11.2019):
> У ПД слід зробити так само?

Там з цим краще - немає штовханини з вагонів. Хоча глобально - так, коли не буде 566/569 то весь цей маршрутка-стайл на 14/15 треба буде поміняти на нормальний режим роботи)
+2
+3 / –1
22.11.2019 13:40 MSK
Ссылка
ObolonsSKY · Виктор-Харбор
Фото: 62
Цитата (Santehnik, 22.11.2019):
> Ні, на жовтень теж 94.

Я про Велику Реконструкцію )

Цитата (Santehnik, 22.11.2019):
> 32 треба *0.

Погоджуюся.
А от Т29 якось шкода, адже якщо там стане 4 випуски з систем замість 7 з одинарок, то це = *0.

Цитата (Santehnik, 22.11.2019):
> коли не буде 566/569 то весь цей маршрутка-стайл на 14/15 треба буде поміняти на нормальний режим роботи)

Он де собака порився...

От коли не буде 529, 526, 513 та інших 445 - тоді й можна говорити про системи з 10/15-хвилинним піковим інтервалом замість 5-хвилинного, що є наразі для одинарок.
Єдине питання - чи не надірвуть спину ті СБО за таких умов?
0
+1 / –1
22.11.2019 14:22 MSK
Ссылка
Alfred Bom · Одесса
Нет фотографий
Цитата (Alex5658, 22.11.2019):
> Закрытие ДВРЗ на выпуск не повлияло, за счет закрытия поднялись выпуски на Т22 с 8 до 16, а 33К просто стал чаще ходить, вот так ДВРЗшные вагоны расмоктались среди маршрутов.

Тогда тем более, лишнего ПС нету
Цитата (Alex5658, 22.11.2019):
> А вот то что мы видим на фото Т6, за спиной у автора старая территория полностью уставленая Т6 вагонами это могло быть полностью укомплектовано два маршрута Т25 на целый день, и Т20 новый маршрут.

А на Т26-"Позняки-Червоний Хутор" хватит вагонов?
Цитата (Santehnik, 22.11.2019):
> На самом деле там и вправду нужно сделать где-то 50-60 выпусков и все в СМЕ, вместо текущих рельсовых маршруток.


И почему же этого не делают?
+1
+1 / –0
22.11.2019 14:49 MSK
Ссылка
Santehnik · Киев
Фото: 1488 · Технический отдел
Цитата (Egor.Protiv, 22.11.2019):
> И почему же этого не делают?

Потому что нужно что бы ездили рельсовые маршрутки и паслись на остановках)
+2
+2 / –0
22.11.2019 14:50 MSK
Ссылка
ObolonsSKY · Виктор-Харбор
Фото: 62
Цитата (Egor.Protiv, 22.11.2019):
> почему же этого не делают?

Тому що інтервали у 10-15 хвилин відштовнуть чергову порцію платних пасажирів.
Зате буде купа систем. Навіть напівпорожніх)


Цитата (Egor.Protiv, 22.11.2019):
> Т26-"Позняки-Червоний Хутор" хватит вагонов?

Ага, 2 випуски по вихідних)
+1
+2 / –1
22.11.2019 14:57 MSK
Ссылка
Santehnik · Киев
Фото: 1488 · Технический отдел
Цитата (ObolonsSKY, 22.11.2019):
> Тому що інтервали у 10-15 хвилин відштовнуть чергову порцію платних пасажирів.

Так от коли буде монополія - вони нікуди не подінуться і будуть чекати, а підприємство буде звітувати про поліпшення економіки перевезень))
+3
+4 / –1
22.11.2019 15:20 MSK
Ссылка
ObolonsSKY · Виктор-Харбор
Фото: 62
Цитата (Santehnik, 22.11.2019):
> коли буде монополія

Не "коли". "Якщо"!

Ви у це вірите? )


Цитата (Santehnik, 22.11.2019):
> будуть чекати, а підприємство буде звітувати про поліпшення економіки перевезень))

Маємо один маааленький нюанс: якщо зрубати 100 випусків "одинарки плюс системи" на 60 випусків "системи only" з одночасною ліквідацією т.з. МТ, то Лівий берег захлинеться, а пасажири прокльонуть цього фантазера.
+2
+3 / –1
23.11.2019 00:03 MSK
Ссылка
Blek · Киев
Фото: 2
Цитата (Egor.Protiv, 21.11.2019):
> А зачем их расцепили? Чтобы в переполненных одиночках народ возить?

Расцепили что бы как то сохранить выпуск, либо еще вариант наивно думали что одиночки справятся там где были СМЕ.
А так основная причина это деградация и сознательное уничтожение трамвая с омельченковских времен. Вагоны ломались, с запчастями были проблемы, даже со стеклами! Например за год сколько там КВРов выпускали... 3-4 одинарных вагона,но за тот же период ломалось значительно больше.
Потому Т6B5 надо было начинать ремонтировать этак лет 12 назад когда там в простое стояли 010,071 и еще пару вагонов....но нет.

Цитата (Egor.Protiv, 21.11.2019):
> Куда их ещё срезать-то? Что, интервалы настолько хороши, что урезать можно? Явно же нет

Всегда когда надо найдут где урезать.


Цитата (ObolonsSKY, 22.11.2019):
> 21, 37, 47, 305-306 за офіційною версією дійсно

021 ковыряли и делали ПСР так долго, что бы теперь он не ездил. Браво ДД
305-306 не так давно ездил, ладно 306 стоял все лето, но 305 ездил по Т8. Теперь внимание, получается СМЕ 305-306 нет нужно? А одинарные корчи вроде 5684 и 5949 нужны. Это гениально Дарница)


Цитата (Santehnik, 22.11.2019):
> Лінь копошитись в архівах де саме знімали, але на сьогодні план по ДД 94 випуски. Коли останній раз дивився було 99.

Ради интереса. А есть ли информация какой был выпуск до запуска Т4 и Т5 ?


Цитата (Santehnik, 22.11.2019):
> Толкучка из вагонов довольно сильная в ДД сейчас. На самом деле там и вправду нужно сделать где-то 50-60 выпусков и все в СМЕ, вместо текущих рельсовых маршруток.

Давно уже пора сделать. Тем более есть возможность сцепить пражан.


Цитата (ObolonsSKY, 22.11.2019):
> Т29? Т32? Т22?
>
> У ПД слід зробити так само?

Для Т29 и Т32 там с головой хватит, даже на Т23 останется.
Т22 ну если там будет как сейчас 16 выпусков, то можно и одинарные оставить.


Цитата (ObolonsSKY, 22.11.2019):
> От коли не буде 529, 526, 513 та інших 445 - тоді й можна говорити про системи з 10/15-хвилинним піковим інтервалом замість 5-хвилинного, що є наразі для одинарок.
> Єдине питання - чи не надірвуть спину ті СБО за таких умов?

Там очень сильное лобби судя по всему. Тот же 513 могли бы первым убить и запустить Т25. Дальше 526 большой погоды не делает, тоже убрать легко при желании. Остальные сложнее будет. Вон А111 уже сколько лет говорят....да только говорят.

Цитата (Egor.Protiv, 22.11.2019):
> А на Т26-"Позняки-Червоний Хутор" хватит вагонов?

Такой маршрут нужен только для страховки Т8 разве что. На Красном Хуторе кроме парка Партизанской славы ничего особенного нет. Условный Т26 надо запускать если родят наконец то линию по Ахматовой-Днепровская Набережная-Осокорки.Вроде бы в планах есть.

Цитата (ObolonsSKY, 22.11.2019):
> Тому що інтервали у 10-15 хвилин відштовнуть чергову порцію платних пасажирів.
> Зате буде купа систем. Навіть напівпорожніх)
>

Можно просто это делать постепенно. Тем более есть прилив вагонов. А когда конечно приходят Кобры и убирают Т6В5 пачками...ну что ж тут поделать.
Почему то в Праге ходят и СМЕ и интервал нормальный, для наших это видимо космос.



Цитата (Santehnik, 22.11.2019):
> Так от коли буде монополія - вони нікуди не подінуться і будуть чекати, а підприємство буде звітувати про поліпшення економіки перевезень))

Если будут открывать очередные 250 то трамвай потеряет тех пассажиров что сейчас имеет.
+2
+2 / –0
23.11.2019 08:25 MSK
Ссылка
Santehnik · Киев
Фото: 1488 · Технический отдел
Цитата (ObolonsSKY, 22.11.2019):
> Маємо один маааленький нюанс: якщо зрубати 100 випусків "одинарки плюс системи" на 60 випусків "системи only" з одночасною ліквідацією т.з. МТ, то Лівий берег захлинеться, а пасажири прокльонуть цього фантазера.

Ага, ми то вже чули коли 563 закривали. Теж нам розказували без маршрутки життя немає, а виявилось що народ навіть без неї не може наявні вагони завантажити.
Одна справа 566/569 на яких працює 14 машин по короткій трасі з інтервалом пару хвилин і дійсно возять суттєвий пасажиропотік, а інша справа 233 та 528 які навіть вдвох не везуть і третини потоку трамваїв, а їх інтервали це обняти і плакати.

Цитата (Blek, 23.11.2019):
> Ради интереса. А есть ли информация какой был выпуск до запуска Т4 и Т5 ?

Вот например:
http://forums.mashke.org/cgi-bin/forum.c...s-20776
+2
+2 / –0
23.11.2019 10:47 MSK
Ссылка
Alfred Bom · Одесса
Нет фотографий
Цитата (Blek, 23.11.2019):
> Потому Т6B5 надо было начинать ремонтировать этак лет 12 назад когда там в простое стояли 010,071 и еще пару вагонов....но нет.

За ними нужно ухаживать было, хотя-бы как в Самаре, а ещё лучше-как в Праге
Цитата (Blek, 23.11.2019):
> Всегда когда надо найдут где урезать.

И что же будет дальше, когда ситуация достигнет своего апогея?
Цитата (Blek, 23.11.2019):
> Такой маршрут нужен только для страховки Т8 разве что. На Красном Хуторе кроме парка Партизанской славы ничего особенного нет.

Ну, на Т8 часто бывают затыки, так что страховка лишней не будет
Цитата (Blek, 23.11.2019):
> Условный Т26 надо запускать если родят наконец то линию по Ахматовой-Днепровская Набережная-Осокорки.Вроде бы в планах есть.

На Дворец Спорта тоже планы есть, и до Автогенного завода по Отрадному.Где реализация?
+3
+3 / –0
23.11.2019 10:55 MSK
Ссылка
Santehnik · Киев
Фото: 1488 · Технический отдел
Цитата (Egor.Protiv, 23.11.2019):
> И что же будет дальше, когда ситуация достигнет своего апогея?

Мы все умрем :D
+3
+4 / –1
23.11.2019 11:13 MSK
Ссылка
ObolonsSKY · Виктор-Харбор
Фото: 62
Цитата (Blek, 22.11.2019):
> получается СМЕ 305-306 нет нужно?

З чого це вбачається?


Цитата (Blek, 22.11.2019):
> Т22 ну если там будет как сейчас 16 выпусков, то можно и одинарные оставить.

Цитата (Blek, 22.11.2019):
> Давно уже пора сделать. Тем более есть возможность сцепить пражан.

Ага, подвійні стандарти: на Т8, панімаш, даємо лише системи з інтервалом у 10-15 хв, а на Т22 - одинарки з інтером у 5 хв!

Цитата (Blek, 22.11.2019):
> же 513 могли бы первым убить и запустить Т25. Дальше 526 большой погоды не делае

Радше навпаки: 526 є на 98% дублем чинного Т8, а от повноцінної заміни 513 наразі немає.

Цитата (Blek, 22.11.2019):
> Такой маршрут нужен только для страховки Т8 разве что

Для цього тре Т25.

А Т26 - на вихідні для білочок, 2 відправлення на годину.

Цитата (Blek, 22.11.2019):
> Можно просто это делать постепенно.

Що саме робити поступово - збільшувати інтервали?


Цитата (Blek, 22.11.2019):
> Почему то в Праге ходят и СМЕ и интервал нормальный, для наших это видимо космос.

Заждіть, ми фантазуємо чи обговорюємо реалії ДД?

Якщо друге, то мабуть у Празі трохи більше вагонів, що дозволяє грати з випусками...
+1
+2 / –1
23.11.2019 11:20 MSK
Ссылка
ObolonsSKY · Виктор-Харбор
Фото: 62
Цитата (Santehnik, 23.11.2019):
> ми то вже чули коли 563 закривали. Теж нам розказували без маршрутки життя немає, а виявилось що народ навіть без неї не може наявні вагони завантажити.
> Одна справа 566/569 на яких працює 14 машин по короткій трасі з інтервалом пару хвилин і дійсно возять суттєвий пасажиропотік, а інша справа 233 та 528 які навіть вдвох не везуть і третини потоку трамваїв, а їх інтервали це обняти і плакати.

Не знаю про ті маршрути, що їх згадано вище, але Ви пропонуєте план для Лівого:

Цитата (Santehnik, 22.11.2019):
> сделать где-то 50-60 выпусков и все в СМЕ

Замість

Цитата (Santehnik, 22.11.2019):
> по ДД 94 випуски

При цьому

Цитата (Santehnik, 22.11.2019):
> буде монополія - вони нікуди не подінуться і будуть чекати

Тобто маршрутки *0.


Так от, упевнено стверджую, що від цього Вашого прожекту на ЛБ утвориться велика транспортна дупа!
+1
+2 / –1
23.11.2019 11:22 MSK
Ссылка
Santehnik · Киев
Фото: 1488 · Технический отдел
Цитата (ObolonsSKY, 23.11.2019):
> Тобто маршрутки *0.

А де ще маршрутки возять той же потік що і трамваї?
233, 528, 516, 526, 555 та 423. З цього всього лише 555 щось там суттєве возить. 526 хоч і 100% дублер, але взагалі не конкурент 8 трамваю через дуже різні точки посадки + 8 трам недовантажений. Тому можна буде просто одну систему з 28 передати на 8 і це покриє закриття усього 526)

Цитата (ObolonsSKY, 23.11.2019):
> Так от, упевнено стверджую, що від цього Вашого прожекту на ЛБ утвориться велика транспортна дупа!

Звісно, закриття 245, 246 та 248 які дублювали 46, 48 та 95 автобус вже утворило...)
+1
+1 / –0
23.11.2019 11:34 MSK
Ссылка
ObolonsSKY · Виктор-Харбор
Фото: 62
Цитата (Santehnik, 23.11.2019):
> маршрутки возять той же потік що і трамваї?
> 233, 528, 526, 555 та 423. З цього всього лише 555 щось там суттєве возить.

Ви так ненав'язливо забуваєте про 445, 415 та 513...

Цитата (Santehnik, 23.11.2019):
> 526 хоч і 100% дублер, але взагалі не конкурент 8 трамваю через дуже різні точки поса

Це як? Вони їдуть одним шляхом, які ще точки?


Цитата (Santehnik, 23.11.2019):
> 8 трам недовантажений

Слава богам, Ви це визнали!

Бо дехто тут марить 25 випусками з СБО на Т8...

Цитата (Santehnik, 23.11.2019):
> Тому можна буде просто одну систему з 28 передати на 8 і це покриє закриття усього 526)

Інтервали!


Цитата (Santehnik, 23.11.2019):
> закриття 245, 246 та 248 які дублювали 46, 48 та 95 автобус вже утворило...)

Так ми про автобуси чи про трамваї?

Якщо Ви ладні порівнювати паспотік Т8 та А95, то тоді я пасую)
0
+1 / –1
23.11.2019 11:48 MSK
Ссылка
Santehnik · Киев
Фото: 1488 · Технический отдел
Цитата (ObolonsSKY, 23.11.2019):
> Ви так ненав'язливо забуваєте про 445 та 513...

По перше яким чином 445 впливає на трамвай?
По друге 445 рано чи пізно Авен-Езер дотисне. Цей маршрут вже більше 5 років як не має діючого договору і його принциипово не виносять на конкурс, оскільки він дуже заважає створити повну монополію на 545 маршруті. 250 то був перший крок по вбивству 445 і доволі успішний, виручка на маршруті впала десь на 20%. С-А звісно впирається, але то таке, трамваю від того 445 не холодно не жарко, це проблеми авенів, а не кпт )
513 та 25... таке, то взагалі не той потік за який варто перейматись.

Цитата (ObolonsSKY, 23.11.2019):
> Це як? Вони їдуть одним шляхом, які ще точки?

Люди їздять не по шляхам, а з зупинок.
Основний пасажиропотік 8 трамваю сідає коло станції метро і потім виходить де йому треба. Трамвай вантажиться далеко на кільці, маршрутка вантажиться прямо поряд з метро. Тому на трамвай ходять лише ті хто хоче їхати трамваєм. Це тупо різні люди. Насправді ніхто не бігає між зупинками і по всій довжині маршруту, але там хоча б не така велика відстань і є теоретична можливість "перебігти".
Тому не принципово чи то будуть одиночки раз на 5-6 хв, чи системи раз на 10-12 хв, бо і зараз на трами ходять лише фанати трамів.

Цитата (ObolonsSKY, 23.11.2019):
> Інтервали!

За останні роки було зроблено багато для того щоб народ нарешті відвик від хвилинних інтервалів як в маршруток, так і в КПТ.

Цитата (ObolonsSKY, 23.11.2019):
> Так ми про автобуси чи про трамваї?
>
> Якщо Ви ладні порівнювати паспотік Т8 та А95, то тоді я пасую)

Ми про загальний принцип. Закрити зайві маршрути і накрутити інтервали для максимальної ефективності роботи. Т8 цілком можна порівняти з А46. І там від переходу формату перевезень з "бобіки часто" на "тривісники рідко" катастрофи не сталось.
0
+1 / –1
23.11.2019 12:10 MSK
Ссылка
ObolonsSKY · Виктор-Харбор
Фото: 62
Цитата (Santehnik, 23.11.2019):
> яким чином 445 впливає на трамвай?

Дає пасажирам найкоротший маршрут Дарницька площа-Позняки з інтервалом як у Т8. А як ще він може впливати?


Цитата (Santehnik, 23.11.2019):
> Основний пасажиропотік 8 трамваю сідає коло станції метро і потім виходить де йому треба

Трамвай їде лише в один бік? )


Цитата (Santehnik, 23.11.2019):
> принципово чи то будуть одиночки раз на 5-6 хв, чи системи раз на 10-12 хв, бо і зараз на трами ходять лише фанати трамів.

Тоді ліпше той трамвай узагалі закрити, перекинувши вагони на Т33 і 28, чи пустити одинарки раз на 20 хвилин - як раз для фанатів вистачить.


Цитата (Santehnik, 23.11.2019):
> останні роки було зроблено багато для того щоб народ нарешті відвик від хвилинних інтервалів як в маршруток, так і в КПТ.

Жартуєте? Раджу постежити за інтервалами 545 і Ко - дуже здивуєтеся, кожні 3 хвилини нова машина. І хто чекає на А45? Фанати...

Трамваї (стратегічні 8, 28) та нормальні автобуси (17, 18, 99) теж не пасуть задніх.


Цитата (Santehnik, 23.11.2019):
> Т8 цілком можна порівняти з А46

Т8 +/- МТ526 дійсно можна (з великою умовністю, але ж) порівняти з А46 +/- МТ246.

АЛЕ - дублів (часткових) у Т8 значно більше, ніж у А46.
Наразі Т8 конкурує з бобіками за рахунок інтервалів у 5 хвилин, без прив'язки до наявності/відсутності СБО.
Отож, якщо зрубати усі МТ-конкуренти Т8 з одночасним збільшенням інтервалів - буде біда.
0
+1 / –1
23.11.2019 13:21 MSK
Ссылка
Blek · Киев
Фото: 2
Цитата (Egor.Protiv, 23.11.2019):
> И что же будет дальше, когда ситуация достигнет своего апогея?

Уже не достигнет, пока что есть проблемы но это все равно небо и земля с тем что было в 2009-2011 годах например.


Цитата (Egor.Protiv, 23.11.2019):
> За ними нужно ухаживать было, хотя-бы как в Самаре, а ещё лучше-как в Праге

Это понятно если вагон десятилетиями убивать, а потом удивляться что кузов прогнил.


Цитата (Egor.Protiv, 23.11.2019):
> Ну, на Т8 часто бывают затыки, так что страховка лишней не будет

Для этого пусть будет Т25, либо Т8к от Дарницкого вокзала.


Цитата (Egor.Protiv, 23.11.2019):
> На Дворец Спорта тоже планы есть, и до Автогенного завода по Отрадному.Где реализация?

Увы с реализацией в Киеве все плохо...причем возврат до Дворца Спорта самое необходимое продление.


Цитата (ObolonsSKY, 23.11.2019):
> З чого це вбачається?

З того что не так давно 305-306 ездил, малейшая неисправность СМЕ встало не понятно что и надолго ли.


Цитата (ObolonsSKY, 23.11.2019):
> Ага, подвійні стандарти: на Т8, панімаш, даємо лише системи з інтервалом у 10-15 хв, а на Т22 - одинарки з інтером у 5 хв!

Нет. Ок 30 выпусков на Т8 я думаю тоже можно все одинарные. Но в наших реалиях они будут ездит паровозиком на Т8, тогда лучше СМЕ. А на Т22 немного другая ситуация 16 выпусков которые сейчас помогут трамваю забрать пассажиров А51 и А63 хотя бы на общем участке. Но пару СМЕ на Т22 тоже ведь ездит)


Цитата (ObolonsSKY, 23.11.2019):
> Радше навпаки: 526 є на 98% дублем чинного Т8, а от повноцінної заміни 513 наразі немає.

Суть я думаю вы уловили. Эти два маршрута первые должны уйти в небытие.


Цитата (ObolonsSKY, 23.11.2019):
> Для цього тре Т25.
>
> А Т26 - на вихідні для білочок, 2 відправлення на годину.

Тут согласен, Т25 более нужный. А условный Т26 должен на Осокорки пойти, вторая конечная пусть будет Ленинградская либо Перова.


Цитата (ObolonsSKY, 23.11.2019):
> Що саме робити поступово - збільшувати інтервали?

Надо увеличивать количество ходовых вагонов. Не так что в Дарницу привезли Кобры и Т6А5 и буквально тут же с линии сняли Т6B5 которые мы даже по номерам все знаем. Простой пример. В Дарницу отдали 405 плюс выпустили 511 на Т28. С Т28 забирают два вечно одинарных вагона 5395 и 5471 из них делают СМЕ. Вот приблизительно так.


Цитата (ObolonsSKY, 23.11.2019):
> Заждіть, ми фантазуємо чи обговорюємо реалії ДД?
>
> Якщо друге, то мабуть у Празі трохи більше вагонів, що дозволяє грати з випусками...

Так надо увеличивать количество вагонов все верно. Когда простите стоят 037 и 021 в которых вбухали и время и средства это мягко говоря свинство.
А могли бы ездить на том же Т25.


Цитата (Santehnik, 23.11.2019):
> Звісно, закриття 245, 246 та 248 які дублювали 46, 48 та 95 автобус вже утворило...)

И кстати А46 и А48 ездят с нормальными интервали, люди их ждут. А помню еще на А46 как ездило про АП-2 аж целых 3 выпуска 7260,7262,7266 полупустых.


Цитата (ObolonsSKY, 23.11.2019):
> Слава богам, Ви це визнали!
>
> Бо дехто тут марить 25 випусками з СБО на Т8...

10 хватит ) 25 это пусть хотя бы до Эпицентра пустят и уберут дублеров.


Цитата (Santehnik, 23.11.2019):
> По перше яким чином 445 впливає на трамвай?
> По друге 445 рано чи пізно Авен-Езер дотисне. Цей маршрут вже більше 5 років як не має діючого договору і його принциипово не виносять на конкурс, оскільки він дуже заважає створити повну монополію на 545 маршруті. 250 то був перший крок по вбивству 445 і доволі успішний, виручка на маршруті впала десь на 20%. С-А звісно впирається, але то таке, трамваю від того 445 не холодно не жарко, це проблеми авенів, а не кпт )
> 513 та 25... таке, то взагалі не той потік за який варто перейматись.

Ну тут не соглашусь 445 это сейчас самый адекватный маршрут что бы доехать от Позняков до Дарницкой пл (Ленинградской) и метро Дарницы. До трамвая надо идти дольше, и трамвай делает объезд через рынок и вокзал, тут 445 выигрывает. Плюс много людей едут до Драгоманова + Универсам. То что 250 подкосил это да.

Цитата (Santehnik, 23.11.2019):
> Люди їздять не по шляхам, а з зупинок.
> Основний пасажиропотік 8 трамваю сідає коло станції метро і потім виходить де йому треба. Трамвай вантажиться далеко на кільці, маршрутка вантажиться прямо поряд з метро. Тому на трамвай ходять лише ті хто хоче їхати трамваєм. Це тупо різні люди. Насправді ніхто не бігає між зупинками і по всій довжині маршруту, але там хоча б не така велика відстань і є теоретична можливість "перебігти".
> Тому не принципово чи то будуть одиночки раз на 5-6 хв, чи системи раз на 10-12 хв, бо і зараз на трами ходять лише фанати трамів.

Это все решилось бы, если бы трамвай продлили до Эпицентра и сделали удобную остановку и пересадочный узел на мосту. Сейчас да у Т8 очень неудобная конечная. От этого и без того медленный трамвай сдает позиции.


Цитата (ObolonsSKY, 23.11.2019):
> Дає пасажирам найкоротший маршрут Дарницька площа-Позняки з інтервалом як у Т8. А як ще він може впливати?

Интервал все же у 445 даже получше будет. Одна маршрутка уехала, тут же приехала вторая.
И потом 445 как я уже писал выигрывает по скорости и комфорту, в плане занят сидячее место и удобная пересадка на метро.
+1
+1 / –0
23.11.2019 13:26 MSK
Ссылка
Alfred Bom · Одесса
Нет фотографий
Цитата (Blek, 23.11.2019):
> Уже не достигнет, пока что есть проблемы но это все равно небо и земля с тем что было в 2009-2011 годах например.
>

Слава Богу, если всё так
Цитата (Blek, 23.11.2019):
> Это понятно если вагон десятилетиями убивать, а потом удивляться что кузов прогнил.

За это "благодарить" надо Омельку и Богуславца, именно с их рук и начался развал ДД
Цитата (Blek, 23.11.2019):
> Увы с реализацией в Киеве все плохо...причем возврат до Дворца Спорта самое необходимое продление.
>

А соедениение левого и правого берегов?
+3
+3 / –0
23.11.2019 14:04 MSK
Ссылка
Фото: 551
Цитата (Santehnik, 23.11.2019):
> Трамвай вантажиться далеко на кільці, маршрутка вантажиться прямо поряд з метро. Тому на трамвай ходять лише ті хто хоче їхати трамваєм. Це тупо різні люди. Насправді ніхто не бігає між зупинками і по всій довжині маршруту, але там хоча б не така велика відстань і є теоретична можливість "перебігти".

1. Якщо маршрутка пропаде, на трамвай підуть усі, так що по суті вона все одно краде паспотік.

2. Ті, хто вантажаться на Позняках, все одно поїдуть вранці/ввечері зворотнім маршрутом, точки посадки стануть спільні
+2
+2 / –0
23.11.2019 15:02 MSK
Ссылка
ObolonsSKY · Виктор-Харбор
Фото: 62
Цитата (Blek, 23.11.2019):
> не так давно 305-306

Ключовий момент

Цитата (Blek, 23.11.2019):
> не понятно

Тобто вони можуть поїхати як завтра, так і ніколи. Але КПТ вважає, що критичних проблем у цих двох немає.

Цитата (Blek, 23.11.2019):
> Нет. Ок 30 выпусков на Т8 я думаю тоже можно все одинарные. Но в наших реалиях они будут ездит паровозиком на Т8, тогда лучше СМЕ. А на Т22 немного другая ситуация 16 выпусков которые сейчас помогут трамваю забрать пассажиров А51 и А63 хотя бы на общем участке. Но пару СМЕ на Т22 тоже ведь ездит)

1. Де це взяти з нинішніх випусків? Це - мрії?
2. Чому одинарки їздять паровозиком (яка причина)?

Цитата (Blek, 23.11.2019):
> Интервал все же у 445 даже получше будет. Одна маршрутка уехала, тут же приехала вторая.
> И потом 445 как я уже писал выигрывает по скорости и комфорту, в плане занят сидячее место и удобная пересадка на метро.

От і я про це. Так просто 445 не проміняєш на 10 систем по Т8 з інтервалом у 12 хвилин.
Пасажири прокльонуть)

Цитата (Egor.Protiv, 23.11.2019):
> соедениение левого и правого берегов?

Вологі нездійсненні мрії.
–3
+0 / –3
23.11.2019 15:06 MSK
Ссылка
Santehnik · Киев
Фото: 1488 · Технический отдел
Цитата (ObolonsSKY, 23.11.2019):
> От і я про це. Так просто 445 не проміняєш на 10 систем по Т8 з інтервалом у 12 хвилин.

445 і Т8 не пов'язані взагалі ніяк, це тупо різні пасажиропотоки. З 445 воює не Т8, а 250 та 545. Цей маршрут це проблема АЕ, поки що вони домоглись першого кроку - підкосили економіку і перевели його в стан нелегалів, наступний крок дуже важкий, але є шанси його дотиснуть)
+1
+1 / –0
23.11.2019 15:17 MSK
Ссылка
Drago · Киев
Нет фотографий
Цитата (Santehnik, 23.11.2019):
> З 445 воює не Т8, а 250 та 545. Цей маршрут це проблема АЕ, поки що вони домоглись першого кроку - підкосили економіку і перевели його в стан нелегалів, наступний крок дуже важкий, але є шанси його дотиснуть)

И много у нас могут быть таких примеров?
0
+0 / –0
23.11.2019 16:17 MSK
Ссылка
ObolonsSKY · Виктор-Харбор
Фото: 62
Цитата (Santehnik, 23.11.2019):
> 445 і Т8 не пов'язані взагалі ніяк, це тупо різні пасажиропотоки

Тобто для того, щоб доїхати з точки А (Гашека, Мега-Сіті) до точки Б (Тростянецька, Хармасив, Позняки) пасажир може скористатися винятково одним із цих маршрутів?
Обидва не підходять?
–4
+2 / –6
23.11.2019 20:54 MSK
Ссылка
Alfred Bom · Одесса
Нет фотографий
Цитата (ObolonsSKY, 23.11.2019):
> Вологі нездійсненні мрії.

Совсем неосуществимые?
0
+1 / –1
23.11.2019 22:12 MSK
Ссылка
Blek · Киев
Фото: 2
Цитата (Egor.Protiv, 23.11.2019):
> Совсем неосуществимые?

В планах даже нет. Если возвращение на Дворец Спорта и даже Лыбедскую хотя бы обсуждают то тут тишина....Плюс когда сняли трамвай на Набережной теперь проблема как его вывести если взять мост Патона. Теоретически можно было бы через Подольский мост пустить и на Валах соединить с подольской сетью.
0
+1 / –1
23.11.2019 22:26 MSK
Ссылка
ObolonsSKY · Виктор-Харбор
Фото: 62
Цитата (Egor.Protiv, 23.11.2019):
> Совсем неосуществимые?

На рівні трамвая у Софіївську Борщагівку.
–1
+0 / –1
23.11.2019 22:30 MSK
Ссылка
Alfred Bom · Одесса
Нет фотографий
Цитата (Blek, 23.11.2019):
> В планах даже нет


Цитата (ObolonsSKY, 23.11.2019):
> На рівні трамвая у Софіївську Борщагівку.

Жаль. Тогда трамвай в Киеве имеет мало шансов стать магистральным транспортом(((
0
+0 / –0
23.11.2019 22:34 MSK
Ссылка
Mik9N · Киев
Фото: 677 · Локальный редактор
Цитата (Blek, 23.11.2019):
> то тут тишина....

Не совсем…))

https://nv.ua/kyiv/metro-na-troeshchinu-...27.html
0
+1 / –1
23.11.2019 22:56 MSK
Ссылка
Blek · Киев
Фото: 2
Цитата (ObolonsSKY, 23.11.2019):
> Тобто вони можуть поїхати як завтра, так і ніколи. Але КПТ вважає, що критичних проблем у цих двох немає.

Критичного нет, но это ненормально когда вполне нормальные вагоны даже по Дарницким меркам стоят без дела. И самое печальное что длительный простой шанс уже не выехать совсем, тем более для Т6.

Цитата (ObolonsSKY, 23.11.2019):
> 1. Де це взяти з нинішніх випусків? Це - мрії?
> 2. Чому одинарки їздять паровозиком (яка причина)?

1. Потому и надо что бы на Т8 были системы + одиночки дабы сохранить интервал. Сейчас ситуация более менее, потому что освободились СМЕ с 28го после прихода Кобр. Ну и 33го нам перепало.

2. Тут много нюансов. Про один из них уже выше писали почему надо СМЕ. Я бы добавил еще факторов таких каких проезд мимо депо + промзона. Там постоянно вагоны кучкуются, потому что кто в депо, кто то из депо, тех остановки и тд.
+1
+1 / –0
23.11.2019 23:02 MSK
Ссылка
DanyloNoir · Киев
Фото: 11
Цитата (Egor.Protiv, 23.11.2019):
> Цитата (Blek, 23.11.2019):
> > В планах даже нет
>
>
> Цитата (ObolonsSKY, 23.11.2019):
> > На рівні трамвая у Софіївську Борщагівку.
>
> Жаль. Тогда трамвай в Киеве имеет мало шансов стать магистральным транспортом(((

Тут дай Боже, щоб він хоча б якимось транспортом став, а не збіркою іржавих відер на кривих коліях. Для початку треба існуючу мережу привести до ладу. На жаль, місцева влада не особливо це і хоче робити.
+2
+2 / –0
23.11.2019 23:34 MSK
Ссылка
Alfred Bom · Одесса
Нет фотографий
Цитата (DanyloNoir, 23.11.2019):
> Тут дай Боже, щоб він хоча б якимось транспортом став, а не збіркою іржавих відер на кривих коліях. Для початку треба існуючу мережу привести до ладу. На жаль, місцева влада не особливо це і хоче робити.


Всё в руках властей/КПТ. Для начала можно хотя-бы дооптимизировать маршрутноую сеть в рамках имеющихся линий, начать во всех депо обновлять ПС в виде модернизации Татр в Каштаны, дальше можно и о чём-то более важном говорить... Но-если не начать с малого-не будет ничего великого(((
+1
+1 / –0
23.11.2019 23:35 MSK
Ссылка
ObolonsSKY · Виктор-Харбор
Фото: 62
Цитата (Blek, 23.11.2019):
> это ненормально когда вполне нормальные вагоны даже по Дарницким меркам стоят без дела

Офіційно вони очікують на запчастини.


Цитата (Blek, 23.11.2019):
> Потому и надо что бы на Т8 были системы + одиночки дабы сохранить интервал

Вірно! Але дехто вперто стоїть винятково на системах...


Цитата (Blek, 23.11.2019):
> проезд мимо депо + промзона. Там постоянно вагоны кучкуются, потому что кто в депо, кто то из депо, тех остановки и тд.

З цим не дуже погоджуюся. Основна біда Т8 - погана диспетчеризація та вкрай несвоєчасне реагування на збої у графіку (грубо кажучи, коли через ДТП утворюється "хвіст", але вагони свідомо ганяють один за одним, замість розвернути ч/з депо, Хармасив тощо). Поки цю проблему не вирішать - ніякі СБО не допоможуть...
–2
+0 / –2
25.11.2019 11:05 MSK
Ссылка
SavA · Киев
Фото: 521
Цитата (ObolonsSKY, 22.11.2019):
> От коли не буде 529, 526, 513 та інших 445 - тоді й можна говорити про системи з 10/15-хвилинним піковим інтервалом замість 5-хвилинного, що є наразі для одинарок.
> Єдине питання - чи не надірвуть спину ті СБО за таких умов?

у 526,445,526 разные потоки
Тем более у 513
445 в пик 2,5 мин интервал. Ты пишешь про 10-15...Ор
0
+0 / –0
25.11.2019 11:10 MSK
Ссылка
Blek · Киев
Фото: 2
Цитата (Mik9N, 23.11.2019):
> https://nv.ua/kyiv/metro-na-troeshchinu-...27.html

Там уже столько извращений лишь бы не строить нормальное метро на Троещину под Маяковского. Но не кто не может сказать, с какого перепуга УЗ должна отдавать однопутный мост через Днепр...а они про легкое метро все фантазируют.
0
+0 / –0
25.11.2019 11:22 MSK
Ссылка
SavA · Киев
Фото: 521
Цитата (Santehnik, 23.11.2019):
> Звісно, закриття 245, 246 та 248 які дублювали 46, 48 та 95 автобус вже утворило...)


ну да)
95 аж два выпуска в пик, 246 - ну зато теперь 580 и 222 на боку едут в пик)
48 - ну это действительно где смогли годно закрыть МТ не убив по исходу автобус (привет 42,95 etc)
0
+0 / –0
25.11.2019 11:48 MSK
Ссылка
Santehnik · Киев
Фото: 1488 · Технический отдел
Цитата (Александр Сава, 25.11.2019):
> 445 в пик 2,5 мин интервал. Ты пишешь про 10-15...Ор

Кстати, а что орного? 2.5 минут интервал это 40 отправлений в час по 45 человек вместимости = 1800 человек.
СМЕ это 320 человек вместимости, тоесть нужно отправить всего 5.6 СМЕ в час что бы вывезти этот же поток людей = 11 минут интервал)
При этом по факту тот 445 не грузится и на треть своей вместимости, соответственно нужно еще меньш систем.
Нельзя тупо в лоб сравнивать интервал.
+1
+2 / –1
25.11.2019 11:50 MSK
Ссылка
SavA · Киев
Фото: 521
Цитата (Santehnik, 25.11.2019):
> Кстати, а что орного? 2.5 минут интервал это 40 отправлений в час по 45 человек вместимости = 1800 человек.

ну как-бы 10 минут - это тоже время
и по скорости езды...ну комон
трамвай по Ялтинской едет как мёртвый
ну и опять-же...ЛЬГОТЫ
К слову, а что общего у 445 и 8 трамвая? http://prntscr.com/q1nbch
0
+0 / –0
25.11.2019 11:54 MSK
Ссылка
Santehnik · Киев
Фото: 1488 · Технический отдел
Цитата (Александр Сава, 25.11.2019):
> К слову, а что общего у 445 и 8 трамвая? http://prntscr.com/q1nbch

А вот это другой вопрос. Я выше писал - хз зачем его приплели, с 445 воюет АЭ и этот маршрут их головная боль)

Цитата (Александр Сава, 25.11.2019):
> ну и опять-же...ЛЬГОТЫ

Льготы во всем транспорте одинаковые. Миф про "маршрутки без льгот" потихоньку рушится.
Кстати, буквально недавно с Борисполя возвращался через Харьковскую, воспользовался 545 и мне понравилось что АЭ с ним сделал - интервал в 3 часа дня минут 8, куча бабок в салоне... верной дорогой идут ))
+2
+3 / –1
25.11.2019 12:41 MSK
Ссылка
SavA · Киев
Фото: 521
Цитата (Santehnik, 25.11.2019):
> Миф про "маршрутки без льгот" потихоньку рушится.

просто есть надежда что их отменят. Вообще везде. Что давно пора
0
+1 / –1
25.11.2019 12:50 MSK
Ссылка
Фото: 320
Цитата (Blek, 23.11.2019):
> А условный Т26 должен на Осокорки пойти

Там вроде примажореные понтогоны были против. Он типа шумит и мешает их драгоценным кредитным корытам. Потому что купить паркоместо - жаба задавит.

Цитата (Александр Сава, 25.11.2019):
> просто есть надежда что их отменят. Вообще везде. Что давно пора

Что - льготы или скотовозки?
+4
+5 / –1
25.11.2019 12:57 MSK
Ссылка
Фото: 320
Цитата (Egor.Protiv, 23.11.2019):
>
> Совсем неосуществимые?

Ну смотря что подразумевать под этим. Проект трамваепоезда обсуждался вполне реально - а это ведь физически будет рельсовая связь с использованием путей УЗ.
0
+3 / –3
25.11.2019 13:30 MSK
Ссылка
SavA · Киев
Фото: 521
Цитата (Вася Климов, 25.11.2019):
> Что - льготы или скотовозки?


вася, конечно я про льготы. Та и маршрутки можно отменить при годной альтернативе. Но это уже совсем другая история, да
0
+0 / –0
25.11.2019 23:32 MSK
Ссылка
Blek · Киев
Фото: 2
Цитата (Вася Климов, 25.11.2019):
> Там вроде примажореные понтогоны были против. Он типа шумит и мешает их драгоценным кредитным корытам. Потому что купить паркоместо - жаба задавит.

Не вижу проблем проложить пути по той чешской технологии, как вон на переездах сделали.
+2
+2 / –0
26.11.2019 16:19 MSK
Ссылка
ObolonsSKY · Виктор-Харбор
Фото: 62
Цитата (Александр Сава, 25.11.2019):
> что общего у 445 и 8 трамвая?

Цитата (ObolonsSKY, 23.11.2019):
> доїхати з точки А (Гашека, Мега-Сіті) до точки Б (Тростянецька, Хармасив, Позняки

А що ще в них має бути спільного - квитки чи кондуктори?
–5
+1 / –6
27.11.2019 16:22 MSK
Ссылка
Фото: 320
Цитата (Blek, 25.11.2019):
> Не вижу проблем проложить пути по той чешской технологии, как вон на переездах сделали.

Ну это ты не видешь проблем. А вот попробуй объяснить это климаксическим истеричным тёткам или ожиревшим жлободядькам на кредитном китайском тазе, которые корчат из себя крутых олигархов.
+2
+2 / –0
27.11.2019 16:26 MSK
Ссылка
Blek · Киев
Фото: 2
Цитата (Вася Климов, 27.11.2019):
> Ну это ты не видешь проблем. А вот попробуй объяснить это климаксическим истеричным тёткам или ожиревшим жлободядькам на кредитном китайском тазе, которые корчат из себя крутых олигархов.

А зачем кому то что то объяснять ? Надо строить и все.
+3
+3 / –0
27.11.2019 16:28 MSK
Ссылка
Фото: 320
Цитата (Egor.Protiv, 23.11.2019):
> Совсем неосуществимые?

Напомню что в 2010 году КО "Центр мистобудування и архитектуры" вполне официально нафантазировал это
https://transphoto.ru/photo/297701
0
+0 / –0
27.11.2019 16:30 MSK
Ссылка
Фото: 320
Цитата (Blek, 27.11.2019):
> А зачем кому то что то объяснять ?

Чесно - понятия не имею, почему мнение каких-то долбодятлов с Шота Руставели или Ахматовой имеет значение, а мнение жителей Соломенки в 2001 или Гагарина в 2004 никто не спрашивал. Может у них там папики-кумы-браты-сваты в департаменте рахитектуры сидят, хз.
+2
+2 / –0
28.11.2019 16:10 MSK
Ссылка
Blek · Киев
Фото: 2
Цитата (Александр Сава, 25.11.2019):
> ну как-бы 10 минут - это тоже время
> и по скорости езды...ну комон
> трамвай по Ялтинской едет как мёртвый
> ну и опять-же...ЛЬГОТЫ
> К слову, а что общего у 445 и 8 трамвая? http://prntscr.com/q1nbch

Общее это первое и главное от Позняков + (Ахматовой, Тростянецкой) до Ленинградской пл. Сейчас 445 тут выигрывает. В обратную сторону тоже, вот вышел я с Тр50 у меня два варианта 445 который рядом едет и быстрее до Позняков или пешком топать на Т8 переходя через всю Ленинградскую пл и потом на выходе 445 возле метро, а Т8 на стихийном рынке...
Второе общее это опять же таки Позняки- частино Драгоманова и дальше до ХШ.
0
+0 / –0
28.11.2019 16:13 MSK
Ссылка
Blek · Киев
Фото: 2
Цитата (Вася Климов, 27.11.2019):
> Чесно - понятия не имею, почему мнение каких-то долбодятлов с Шота Руставели или Ахматовой имеет значение, а мнение жителей Соломенки в 2001 или Гагарина в 2004 никто не спрашивал. Может у них там папики-кумы-браты-сваты в департаменте рахитектуры сидят, хз.

Вот об этом то и речь. Когда главное какой то скотовоз запускают мнения что то никто не спрашивает. Как трамвай проложить начинается....причем спрашивают тех кто не видел как нормально работает трамвай. Вот мы и имеем. Наши дураки построили например линию вот от остановки А Ахматовой до АТС там реально шум от разгона трамвая разносится на все дворы....ничего не делают что бы убрать шум. А люди это слышат постоянно и потом конечно они будут противники продления трамвая.
0
+0 / –0
12.12.2019 12:55 MSK
Ссылка
Фото: 320
Цитата (Blek, 23.11.2019):
> Цитата (Egor.Protiv, 23.11.2019):
> > Совсем неосуществимые?
>
> В планах даже нет. Если возвращение на Дворец Спорта и даже Лыбедскую хотя бы обсуждают то тут тишина....Плюс когда сняли трамвай на Набережной теперь проблема как его вывести если взять мост Патона. Теоретически можно было бы через Подольский мост пустить и на Валах соединить с подольской сетью.

Возвращаясь к данной тематике.
Если ознакомистся с решением "Об утверждении Городской целевой программы развития транспортной инфраструктуры города Киева на 2019-2023 годы (№08/231-2505/ПР от 23 июля 2019 года)" http://kievvlast.com.ua/project/resource...qHZ.pdf
то на стр.9 в п.9 указано: "об´єднання лівобережної та правобережної трамвайних мереж"
Более детально намерения по трамваю указаны в таблице начиная со стр.18, откуда и узнаём что под "объединением" имеется ввиду "с использованием жд инфраструктуты", т.е. тот самый "трамвай-поезд".
Если кратко, то из строительства там запланировано: перенос линии на Лукьяновке по Коперника, линия на Осокорки, разворот на Дарн.вокз.(как до 2004),поворот на Т17, Дв.Спорта, Отрадный-Борщага.
А ещё там есть реконструкция несуществующей с 2008 г. станции Т1,3 "Воздухофлотская" ))
Конечно до 2023 вряд ли хоть 1% сделают, но данные проекты это конечно более оптимистичная картина, чем генконопля Омельченка.
+2
+3 / –1
22.06.2020 20:53 MSK
Ссылка
Alex5658 · Киев
Фото: 6
В ряду стоят: 068,016,310,053,064,5524,5688.
+2
+2 / –0

Ваш комментарий

За обсуждение политики будет выноситься бан на 1 месяц и более.
Вы не вошли на сайт.
Комментарии могут оставлять только зарегистрированные пользователи.