TransPhoto

Nuotraukos publikuojamos tinklapyje „kaip yra“ ir neturi tikslo platinti bet kurias politines ir/ar ideologines pažiūras.

Turinys yra pateikiamas tinklapio vartotojų ir neatspindi tinklapio administracijos požiūrio.

Uždaryti
Samara, ZiU-682G-016.02 nr. 902; Samara — Presentation of new trolleybuses at January 14, 2009
  SamaraZiU-682G-016.02 nr. 902 
Presentation of new trolleybuses at January 14, 2009
Троллейбусное депо № 1

Autorius: Pro-man · Samara           Data: 2009 m. sausio 14 d., trečiadienis

Statistika

Publikuota 15.01.2009 12:34 MSK
Peržiūrų — 889

Detali informacija

Samara, ZiU-682G-016.02 nr. 902

Depas/Parkas:Trolleybus depot #1
Nuo...:2009-01-03
Modelis:ZiU-682G-016.02
Pagamintas:2008
Gamyklinis numeris:9210
VIN:XTU682G0M80009210
Dabartinė būsena:Eksploatuojamas
Paskirtis:Keleivinis
Eksploatacijos pradžia:2009-01-15
— информационная система "Селена"
Вышел на линию 15.01.2009

Komentarai · 3

15.01.2009 15:19 MSK
Nuoroda
Палощ · Maskva
Foto: 534
А дополнительные стоп-сигналы это заводская опция или парковская доработка?
0
+0 / –0
15.01.2009 16:06 MSK
Nuoroda
СтаС · Maskva
Foto: 977
Это не стоп-сигналы, а задние противотуманные фонари. Они были в заводской комплектации ещё на московских 682Г016 образца 1999 года. на простые 016 кроме москвы их никому не ставили (опция была), а на 016.02 и 03, а так же рестайлинговых гармонях входят в комплектацию по умолчанию.
+1
+1 / –0
15.01.2009 18:21 MSK
Nuoroda
Сергей Филатов · Žemutinis Naugardas
Foto: 2330
Цитата (СтаС, 15.01.2009):
> Это не стоп-сигналы, а задние противотуманные фонари. Они были в заводской комплектации ещё на московских 682Г016 образца 1999 года.

Они впервые появились на троллейбусе ТРОЛЗА-52642 в 1995 году, ну а потом прижилось и на других.
0
+0 / –0

Komentaras

Už politikos aptarimą yra skiriamas mažiausiai 1 mėnesio pašalinimas
Jūs neprisijungėte.
Komentuoti gali tik registruoti vartotojai.