TransPhoto

Снимките се публикуват на сайта така, както са и нямат за цел да промотират каквато и да е политическа и/или идеологическа позиция.

Материалите се предоставят от потребителите и не отразяват мнението на администрацията на сайта.

Затвори
Самара, ЗиУ-682Г-016.02 № 902; Самара — Презентация новых троллейбусов ЗиУ-682Г-016.02 (14 января 2009 г.)
  СамараЗиУ-682Г-016.02 № 902 
Презентация новых троллейбусов ЗиУ-682Г-016.02 (14 января 2009 г.)
Троллейбусное депо № 1

Автор: Pro-man · Самара           Дата: 14 януари 2009 г., сряда

Статистика

Публикувано 15.01.2009 12:34 MSK
Разглеждан — 889

Подробна информация

Самара, ЗиУ-682Г-016.02 № 902

Депо/Парк:Троллейбусное депо № 1
От...:03.01.2009
Модел:ЗиУ-682Г-016.02
Построен:2008
Заводски №:9210
VIN:XTU682G0M80009210
Текущо състояние:Действащ
Назначение:Пътнически
Начало на експлоатацията:15.01.2009
— информационная система "Селена"
Вышел на линию 15.01.2009

Коментари · 3

15.01.2009 15:19 MSK
Връзка
Палощ · Москва
Снимка: 534
А дополнительные стоп-сигналы это заводская опция или парковская доработка?
0
+0 / –0
15.01.2009 16:06 MSK
Връзка
СтаС · Москва
Снимка: 977
Это не стоп-сигналы, а задние противотуманные фонари. Они были в заводской комплектации ещё на московских 682Г016 образца 1999 года. на простые 016 кроме москвы их никому не ставили (опция была), а на 016.02 и 03, а так же рестайлинговых гармонях входят в комплектацию по умолчанию.
+1
+1 / –0
15.01.2009 18:21 MSK
Връзка
Сергей Филатов · Нижни Новгород
Снимка: 2330
Цитата (СтаС, 15.01.2009):
> Это не стоп-сигналы, а задние противотуманные фонари. Они были в заводской комплектации ещё на московских 682Г016 образца 1999 года.

Они впервые появились на троллейбусе ТРОЛЗА-52642 в 1995 году, ну а потом прижилось и на других.
0
+0 / –0

Ваш коментар

За обсъждане на политика, ще получите едномесечен бан и няма да можете да публикувате.
Вие не сте влезли в сайта.
Коментари могат да пишат само регистрирани потребители.