TransPhoto

Zdjęcia publikowane są w stanie rzeczywistym i nie mają na celu promowania żadnego stanowiska politycznego i/lub ideologicznego.

Wszystkie materiały są dostarczane przez użytkowników i nie odzwierciedlają opinii zespołu administracyjnego witryny.

Zamknij
Sankt Petersburg, LVS-86M2 Nr 7020
  Sankt Petersburg LVS-86M2 Nr 7020  —  linia 23
К/ст "Проспект Солидарности"

Autor: Михаил Абрамов · Sankt Petersburg           Data: 25 października 2019 r., piątek

Statystyka

Licencja: Copyright ©
Opublikowano 13.11.2019 12:23 MSK
Odsłon — 894

Dokładna informacja

Sankt Petersburg, LVS-86M2 Nr 7020

Lokacja:SPb GUP «Gorelectrotrans»
Zajezdnia:Tram depot #7
Od...:11.2018
Model:LVS-86M2
Wyprodukowany:10.1994
Numer fabryczny:1398
Stan obecny:Przenumerowany lub sprzedany w ramach sieci (09.11.2022)
Rodzaj:Liniowy
Zawieszony:08.11.2022
Notatka:11.2018 ex LVS-86K. 09.11.2022 to Tram depot #3, 3485; 14.09.2024 to Tram depot #5, 5308
История

• Бортнадпись: построен 27.10.94
• КРМ ЦКР 12.2018 г.
• 11.2022 — 04.2024: площадка №2

Особенности

• Тяговое э/о "Чергос"

Komentarze · 4

13.11.2019 13:10 MSK
Link
Максим Ляденко · Sankt Petersburg
Zdjęć: 14
С пантографом как-то лучше смотрится. Тележки бы ещё прикрыть фальшбортами.
0
+1 / –1
14.11.2019 15:32 MSK
Link
VladimirB · Sankt Petersburg
Zdjęć: 121
Еще один вагон потерял швабру!


Цитата (Максим Ляденко, 13.11.2019):
> Тележки бы ещё прикрыть фальшбортами.

И поставить в середину низкопольную секцию.Примеры таких вагонов есть.
https://transphoto.ru/photo/595420/
+2
+3 / –1
14.11.2019 17:18 MSK
Link
Дима Иванов · Sankt Petersburg
Zdjęć: 403
Цитата (VladimirB, 14.11.2019):
> Еще один вагон потерял швабру!
>
>
> Цитата (Максим Ляденко, 13.11.2019):
> > Тележки бы ещё прикрыть фальшбортами.
>
> И поставить в середину низкопольную секцию.Примеры таких вагонов есть.
> https://transphoto.ru/photo/595420/

И на сколько возрастёт стоимость КВР? Не проще будет уже новый трамвай купить и не мучать устаревшие 86ые?
+3
+4 / –1
14.11.2019 22:24 MSK
Link
ista011 · Moskwa
Zdjęć: 13
Не проще, это всё ещё будет дешевле нового вагона. А примеров очень много, когда двухсекционные вагоны превращали в трёхсекционные при этом центральная секция низкопольная.

Кстати, Татры КТ3 вообще созданы из двух одиночек (не путать с К3).
0
+1 / –1

Twój komentarz

Zabronione są rozmowy o polityce (karą jest ban na 1 miesiąc)
Nie zalogowałeś się na TransPhoto.
Komantarze mogą wystawiac tylko zarejestrowani użytkownicy.