TransPhoto

Снимките се публикуват на сайта така, както са и нямат за цел да промотират каквато и да е политическа и/или идеологическа позиция.

Материалите се предоставят от потребителите и не отразяват мнението на администрацията на сайта.

Затвори
Санкт Петербург, ЛВС-86М2 № 7020
  Санкт Петербург ЛВС-86М2 № 7020  —  маршрут 23
К/ст "Проспект Солидарности"

Автор: Михаил Абрамов · Санкт Петербург           Дата: 25 октомври 2019 г., петък

Статистика

Лиценз: Copyright ©
Публикувано 13.11.2019 12:23 MSK
Разглеждан — 894

Подробна информация

Санкт Петербург, ЛВС-86М2 № 7020

Местоположение:СПб ГУП «Горэлектротранс»
Депо/Парк:Трамвайный парк № 7
От...:11.2018
Модел:ЛВС-86М2
Построен:10.1994
Заводски №:1398
Текущо състояние:Преномериран/прехвърлен в пределите на града (09.11.2022)
Назначение:Пътнически
Край на експлоатацията:08.11.2022
Забележка:До 11.2018 — ЛВС-86К. С 09.11.2022 — ТП-3, 3485; с 14.09.2024 — ТП-5, 5308
История

• Бортнадпись: построен 27.10.94
• КРМ ЦКР 12.2018 г.
• 11.2022 — 04.2024: площадка №2

Особенности

• Тяговое э/о "Чергос"

Коментари · 4

13.11.2019 13:10 MSK
Връзка
Максим Ляденко · Санкт Петербург
Снимка: 14
С пантографом как-то лучше смотрится. Тележки бы ещё прикрыть фальшбортами.
0
+1 / –1
14.11.2019 15:32 MSK
Връзка
VladimirB · Санкт Петербург
Снимка: 121
Еще один вагон потерял швабру!


Цитата (Максим Ляденко, 13.11.2019):
> Тележки бы ещё прикрыть фальшбортами.

И поставить в середину низкопольную секцию.Примеры таких вагонов есть.
https://transphoto.ru/photo/595420/
+2
+3 / –1
14.11.2019 17:18 MSK
Връзка
Дима Иванов · Санкт Петербург
Снимка: 403
Цитата (VladimirB, 14.11.2019):
> Еще один вагон потерял швабру!
>
>
> Цитата (Максим Ляденко, 13.11.2019):
> > Тележки бы ещё прикрыть фальшбортами.
>
> И поставить в середину низкопольную секцию.Примеры таких вагонов есть.
> https://transphoto.ru/photo/595420/

И на сколько возрастёт стоимость КВР? Не проще будет уже новый трамвай купить и не мучать устаревшие 86ые?
+3
+4 / –1
14.11.2019 22:24 MSK
Връзка
ista011 · Москва
Снимка: 13
Не проще, это всё ещё будет дешевле нового вагона. А примеров очень много, когда двухсекционные вагоны превращали в трёхсекционные при этом центральная секция низкопольная.

Кстати, Татры КТ3 вообще созданы из двух одиночек (не путать с К3).
0
+1 / –1

Ваш коментар

За обсъждане на политика, ще получите едномесечен бан и няма да можете да публикувате.
Вие не сте влезли в сайта.
Коментари могат да пишат само регистрирани потребители.