TransPhoto

Photos are published as is and do not have purpose to promote any political and/or ideological position.

All materials are provided by users and do not reflect the opinion of the site administration team.

Close
Halle, Tatra B4D № 101; Halle — Anniversary: 125 years of electric tramways in Halle (17.04.2016) • Jubiläum: 125 Jahre elektrische Straßenbahn in Halle (17.04.2016)
  HalleTatra B4D № 101 
Anniversary: 125 years of electric tramways in Halle (17.04.2016) • Jubiläum: 125 Jahre elektrische Straßenbahn in Halle (17.04.2016)
Bernburger Straße

Autors: M. N. · Cottbus           Datums: 17 aprīli 2016 g., svētdiena

Rādīt fotografēšanas vietu kartē

Statistika

Licence: Copyright ©
Publicēts 06.09.2019 23:30 MSK
Skatījumus — 451

Sīkāka informācija

Novērtēšana

Halle, Tatra B4D № 101

Depo/Parks:Hallesche Straßenbahn-Freunde e.V.
No...:1994
Modelis:Tatra B4D
Ražots:1967
Rūpnīcas №:156879
Pašreiz stāvoklis:Ekspluatēšanā
Iecelšana:Muzeja
Piezīme:1994 ex HAVAG, Tatra B4D; 1969 ex Belgrade, Tatra B4YU # 110
Prototyp Tatra B4 • прототип Татра Б4 • prototype Tatra B4

EXIF

Model:Canon EOS 1100D
Date and Time:17.04.2016 10:57
Exposure Time:1/320 sec
Aperture Value:3.5
ISO Speed:100
Focal Length:23 mm
Rādīt visu EXIF

Komentāri · 4

07.09.2019 14:27 MSK
Saite
Vladlen99 · Odesa
Foto: 43 · Kopīgs redaktors / Vietnes tulkošana (UK)
А для чего решётка МГ на прицепном вагоне?
Пустота в районе ускорителя крайне непривычно смотрится.
0
+0 / –0
07.09.2019 14:58 MSK
Saite
Jan de Vu · Ļviva
Foto: 528
Косяк реставраторов.
0
+0 / –0
08.09.2019 00:42 MSK
Saite
M. N. · Cottbus
Foto: 23889
Beim Tatrabeiwagen 101 handelt es sich um den ältesten Tatrabeiwagen in Deutschland. Er wurde 1967 als Triebwagen von CKD Prag für die Straßenbahnbahnbetrieb GSP in Belgrad (heute Serbien, ehemals Jugoslawien) gebaut. Nach einem Unfallschaden soll er nach Prag zurückgekommen sein. 1969 wurde er als B4D nach Halle (Saale) geliefert.

Tatrabeiwagen 101 is the oldest Tatra trailer in Germany. It was built in 1967 as a railcar of CKD Prague for the tram GSP in Belgrade (now Serbia, formerly Yugoslavia). After an accident, he should have returned to Prague. In 1969 he was delivered as B4D to Halle (Saale).
0
+0 / –0
12.02.2022 23:12 MSK
Saite
Foto: 140
Прицепы B4D первых партий до 1971г. выпуска имели мотор-генератор для зарядки батареи и питания сети собственных нужд. Позднее отказались от этого и перешли на питание от моторного вагона через автосцепку. Решётки охлаждения больше не было.
+1
+1 / –0

Jūsu komentārs

Diskusijas par politiku slēdzeni uz 1 mēnesi
Tu ne ienāci vietni.
Komentārus var atstāt tikai reģistrēti lietotāji.