TransPhoto

Фота публікуюцца на сайце як ёсць, без мэты прасоўвання якіх-небудзь палітычных ці ідэалагічных поглядаў.

Матэрыялы дадаюцца карыстальнікамі і не адлюстроўваюць пазіцыю адміністрацыі сайта.

Закрыць
Гале, Tatra B4D № 101; Гале — Юбилей: 125 лет электрических трамваев в Галле (17.04.2016)
  ГалеTatra B4D № 101 
Юбилей: 125 лет электрических трамваев в Галле (17.04.2016)
Bernburger Straße

Аўтар: M. N. · Котбус           Дата: 17 красавіка 2016 г., нядзеля

Месца здымак на карце

Статыстыка

Ліцэнзія: Copyright ©
Апублікавана 06.09.2019 23:30 MSK
Праглядаў — 451

Падрабязная інфармацыя

Ацэнка

Гале, Tatra B4D № 101

Дэпо / Парк:Друзья трамваев Галле
З...:1994
Мадэль:Tatra B4D
Пабудаваны:1967
Заводскі №:156879
Стан:Працуе
Прызначэнне:Музейны
Заўвагі:До 1994 — HAVAG, Tatra B4D; до 1969 — Белград, Tatra B4YU № 110
Prototyp Tatra B4 • прототип Татра Б4 • prototype Tatra B4

EXIF

Модель камеры:Canon EOS 1100D
Время съёмки:17.04.2016 10:57
Выдержка:1/320 с
Диафрагменное число:3.5
Чувствительность ISO:100
Фокусное расстояние:23 мм
Паказаць цалкам

Каментары · 4

07.09.2019 14:27 MSK
Спасылка
Vladlen99 · Адэса
Фота: 43 · Агульны рэдактар / Лакалізацыя (UK)
А для чего решётка МГ на прицепном вагоне?
Пустота в районе ускорителя крайне непривычно смотрится.
0
+0 / –0
07.09.2019 14:58 MSK
Спасылка
Jan de Vu · Львоў
Фота: 528
Косяк реставраторов.
0
+0 / –0
08.09.2019 00:42 MSK
Спасылка
M. N. · Котбус
Фота: 23889
Beim Tatrabeiwagen 101 handelt es sich um den ältesten Tatrabeiwagen in Deutschland. Er wurde 1967 als Triebwagen von CKD Prag für die Straßenbahnbahnbetrieb GSP in Belgrad (heute Serbien, ehemals Jugoslawien) gebaut. Nach einem Unfallschaden soll er nach Prag zurückgekommen sein. 1969 wurde er als B4D nach Halle (Saale) geliefert.

Tatrabeiwagen 101 is the oldest Tatra trailer in Germany. It was built in 1967 as a railcar of CKD Prague for the tram GSP in Belgrade (now Serbia, formerly Yugoslavia). After an accident, he should have returned to Prague. In 1969 he was delivered as B4D to Halle (Saale).
0
+0 / –0
12.02.2022 23:12 MSK
Спасылка
Фота: 140
Прицепы B4D первых партий до 1971г. выпуска имели мотор-генератор для зарядки батареи и питания сети собственных нужд. Позднее отказались от этого и перешли на питание от моторного вагона через автосцепку. Решётки охлаждения больше не было.
+1
+1 / –0

Ваш каментар

Палітычныя дыскусіі забаронены.
Увайдзіце або зарэгіструйцеся, каб пакідаць каментары.