TransPhoto

Снимките се публикуват на сайта така, както са и нямат за цел да промотират каквато и да е политическа и/или идеологическа позиция.

Материалите се предоставят от потребителите и не отразяват мнението на администрацията на сайта.

Затвори
Хале, Tatra B4D № 101; Хале — Юбилей: 125 лет электрических трамваев в Галле (17.04.2016)
  ХалеTatra B4D № 101 
Юбилей: 125 лет электрических трамваев в Галле (17.04.2016)
Bernburger Straße

Автор: M. N. · Котбус           Дата: 17 април 2016 г., неделя

Покажи мястото на снимката на картата

Статистика

Лиценз: Copyright ©
Публикувано 06.09.2019 23:30 MSK
Разглеждан — 451

Подробна информация

Оценка

Хале, Tatra B4D № 101

Депо/Парк:Друзья трамваев Галле
От...:1994
Модел:Tatra B4D
Построен:1967
Заводски №:156879
Текущо състояние:Действащ
Назначение:Музеен
Забележка:До 1994 — HAVAG, Tatra B4D; до 1969 — Белград, Tatra B4YU № 110
Prototyp Tatra B4 • прототип Татра Б4 • prototype Tatra B4

Параметри на камерата и снимката

Модель камеры:Canon EOS 1100D
Время съёмки:17.04.2016 10:57
Выдержка:1/320 с
Диафрагменное число:3.5
Чувствительность ISO:100
Фокусное расстояние:23 мм
Показване на всички EXIF тагове

Коментари · 4

07.09.2019 14:27 MSK
Връзка
Vladlen99 · Одеса
Снимка: 43 · Общ редактор / Превод на сайта (UK)
А для чего решётка МГ на прицепном вагоне?
Пустота в районе ускорителя крайне непривычно смотрится.
0
+0 / –0
07.09.2019 14:58 MSK
Връзка
Jan de Vu · Лвов
Снимка: 528
Косяк реставраторов.
0
+0 / –0
08.09.2019 00:42 MSK
Връзка
M. N. · Котбус
Снимка: 23889
Beim Tatrabeiwagen 101 handelt es sich um den ältesten Tatrabeiwagen in Deutschland. Er wurde 1967 als Triebwagen von CKD Prag für die Straßenbahnbahnbetrieb GSP in Belgrad (heute Serbien, ehemals Jugoslawien) gebaut. Nach einem Unfallschaden soll er nach Prag zurückgekommen sein. 1969 wurde er als B4D nach Halle (Saale) geliefert.

Tatrabeiwagen 101 is the oldest Tatra trailer in Germany. It was built in 1967 as a railcar of CKD Prague for the tram GSP in Belgrade (now Serbia, formerly Yugoslavia). After an accident, he should have returned to Prague. In 1969 he was delivered as B4D to Halle (Saale).
0
+0 / –0
12.02.2022 23:12 MSK
Връзка
Снимка: 140
Прицепы B4D первых партий до 1971г. выпуска имели мотор-генератор для зарядки батареи и питания сети собственных нужд. Позднее отказались от этого и перешли на питание от моторного вагона через автосцепку. Решётки охлаждения больше не было.
+1
+1 / –0

Ваш коментар

За обсъждане на политика, ще получите едномесечен бан и няма да можете да публикувате.
Вие не сте влезли в сайта.
Коментари могат да пишат само регистрирани потребители.