TransPhoto

Снимките се публикуват на сайта така, както са и нямат за цел да промотират каквато и да е политическа и/или идеологическа позиция.

Материалите се предоставят от потребителите и не отразяват мнението на администрацията на сайта.

Затвори
Киев, Tatra T6A5 № 316
  КиевTatra T6A5 № 316  —  маршрут 22, СМЕ 315+316
Харківське шосе / Вулиця Івана Сергієнка

Автор: tavalex2007 · Киев           Дата: 11 юли 2019 г., четвъртък

Статистика

Публикувано 12.07.2019 01:22 MSK
Разглеждан — 1447

Подробна информация

Киев, Tatra T6A5 № 316

Депо/Парк:Дарницкое трамвайное депо
От...:14.09.2018
Модел:Tatra T6A5
Построен:1995
Заводски №:179970
Текущо състояние:Действащ
Назначение:Пътнически
Начало на експлоатацията:07.2019
Забележка: До 10.2022 — СМЕ 315+316. До 14.09.2018 — КЗЭТ, 8665; до 02.2018 — Прага, 8665; до 25.11.2016 — Мотoл
Лопнула ось 03.01.21 — восстановлен 19.01.21
Сход 04.07.22 — восстановлен 06.07
10.2022 — 12.2023 — не работал
16.09.2024 — ДТП с Маршруткой на улице Гната Хоткевича — Восстановлен 11.10.2024

Параметри на камерата и снимката

Модель камеры:DMC-FZ200
Время съёмки:11.07.2019 18:42
Выдержка:1/800 с
Диафрагменное число:4.5
Чувствительность ISO:160
Компенсация экспозиции:–0.33 EV
Фокусное расстояние:8.4 мм
Показване на всички EXIF тагове

Коментари · 10

12.07.2019 16:24 MSK
Връзка
ista011 · Москва
Снимка: 13
Вагоны же соединены электрически, зачем второй пантограф поднят?
+14
+14 / –0
12.07.2019 20:33 MSK
Връзка
JolyGolf · Рига
Снимка: 10
Цитата (ista011, 12.07.2019):
> Вагоны же соединены электрически, зачем второй пантограф поднят?

Могу предположить,что для управления двигателями 2-ого вагона,ибо в,той же,Праге,эти вагоны,ходили с использованием 2 пантографов
0
+2 / –2
12.07.2019 20:53 MSK
Връзка
Снимка: 1003
В Праге они практически не ходили на двух пантографах. Только пару СМЕ и в качестве эксперимента. Сцепка этих вагонов с завода имеет высоковольтный кабель.
+6
+6 / –0
12.07.2019 22:19 MSK
Връзка
Снимка: 7
Цитата (ista011, 12.07.2019):
> зачем второй пантограф поднят?

Дарница принципиально ездит на двух пантографах в СМЕ. Правда у Т3 они просто с ВВ кабелем мучаться не хотят (ПД мучается, ДШ ездило с ВВ и вторым пантом), а вот для Т6А5 с шарфами причины особенно и нет.
+6
+6 / –0
12.07.2019 23:13 MSK
Връзка
Alex5658 · Киев
Снимка: 6
Цитата (ista011, 12.07.2019):
> Вагоны же соединены электрически, зачем второй пантограф поднят
Второй пантограф сам поднимается, а без него поезд ехать не хочет, так что будут на двух работать.
+1
+3 / –2
13.07.2019 02:27 MSK
Връзка
Снимка: 3
В Праге ездил, а в Киеве не хочет?
+4
+5 / –1
13.07.2019 17:51 MSK
Връзка
transportHB · Бремен
Снимка: 170
Цитата (Vicente, 13.07.2019):
> В Праге ездил, а в Киеве не хочет?

Запустили же, СМЕ 315+316.
0
+0 / –0
13.07.2019 18:33 MSK
Връзка
Снимка: 3
Цитата (Usuf06, 13.07.2019):
> Запустили же СМЕ 315+316
Я отвечал на предыдущий комментарий. Речь шла о том, что в Киеве Т6А5 "не хочет" работать в СМЕ только на одном из пантографов!

Мне кажется, что что-то там упустили в цепях управления.
0
+0 / –0
14.07.2019 18:17 MSK
Връзка
transportHB · Бремен
Снимка: 170
Цитата (Vicente, 13.07.2019):
> Цитата (Usuf06, 13.07.2019):
> > Запустили же СМЕ 315+316
> Я отвечал на предыдущий комментарий. Речь шла о том, что в Киеве Т6А5 "не хочет" работать в СМЕ только на одном из пантографов!

А, ну это да.
0
+0 / –0
09.08.2019 12:15 MSK
Връзка
Alex5658 · Киев
Снимка: 6
На сцепках пока ещё нету деревянных распорок...
0
+0 / –0

Ваш коментар

За обсъждане на политика, ще получите едномесечен бан и няма да можете да публикувате.
Вие не сте влезли в сайта.
Коментари могат да пишат само регистрирани потребители.