TransPhoto

Nuotraukos publikuojamos tinklapyje „kaip yra“ ir neturi tikslo platinti bet kurias politines ir/ar ideologines pažiūras.

Turinys yra pateikiamas tinklapio vartotojų ir neatspindi tinklapio administracijos požiūrio.

Uždaryti
Vinica, KT4UA “VinWay” nr. 228
  Vinica KT4UA “VinWay” nr. 228  —  maršrutas 4
Калічанська площа
The new 3-section KT4UA «VinWay» tram built out of the Tatra KT4SU car at Vinnitsa's main tramway junction.
• • •
Новый трёхсекционный трамвай KT4UA «VinWay», построенный из вагона Tatra KT4SU, на главном трамвайном перекрёстке города.

Autorius: Ymtram · East Haven - Branford           Data: 2019 m. vasario 11 d., pirmadienis

Parodyti fotografavimo vietą žemėlapyje

Statistika

Publikuota 14.05.2019 20:22 MSK
Peržiūrų — 1414

Detali informacija

Vinica, KT4UA “VinWay” nr. 228

Lokacija:Municipal Enterprise “Vinnytska Transportna Kompania"
Depas/Parkas:Tram depot
Nuo...:2016-07
Modelis:KT4UA “VinWay”
Pagamintas:2016-07
Gamyklinis numeris:178978
Dabartinė būsena:Neeksploatuojamas
Paskirtis:Keleivinis
Eksploatacijos pradžia:2016-09-02
Pastaba:07.2016 ex Tatra KT4SU

Komentarai · 1

14.05.2019 20:26 MSK
Nuoroda
Ymtram · East Haven - Branford
Foto: 22568 · Neautorinių publikacijų tvarkytojas / Nuotraukų tvarkytojas / Bendrasis redaktorius / Naujienų redaktorius / Tinklapio vertimas (EN)
Вариант фото:
http://ymtram.mashke.org/ukraine/vinnits...a18010.jpg

Согласно моему сугубо чайниковому впечталению от новых вагонов «VinWay» в Виннице с точки зрения пассажира:

Плюсы:
Реально впечатляющий, эффектный внешний дизайн.
Простой, незамысловатый, но удобный вместителный салон одиночных вагонов *.

Минус:
Внешняя ненадёжность корпуса - при ближайшем рассмотрении смотрится как хлипкий аквариум-конструктор из отдельных плохо прилаженных панелей. Расхлябонность элементов корпуса, отдельные фальшборта чуть ли не отваливаются:
http://transphoto.ru/photo/1215176/
Особенно ненадёжно смотрится 3-секционный вариант (на примере 228) - в движении воспринимается как несуразный трамвай-трансформер, в котором каждая секция вагона, и даже отдельные панели корпуса, живут своей жизнью.

* К сожалению, не удалось побывать в салоне 3-секционника: по ходу фотосессии снаружи, единственный вагон на линии 228 так тащился по маршруту, что, на моё удвиление, отстоя на конечной у него вообще не было.

Надеюсь, местные нам расскажут что-нибудь из раздела впечатлений по техчасти, надёжности и т.п.
+15
+15 / –0

Komentaras

Už politikos aptarimą yra skiriamas mažiausiai 1 mėnesio pašalinimas
Jūs neprisijungėte.
Komentuoti gali tik registruoti vartotojai.