TransPhoto

Fotky jsou publikovány tak, jak jsou, a jejich účelem není propagovat žádné politické a/nebo ideologické postoje.

Všechny materiály jsou poskytovány uživateli a neodrážejí názory administrace webu.

Zavřít
Vinica, KT4UA “VinWay” č. 228
  Vinica KT4UA “VinWay” č. 228  —  linka 4
Калічанська площа
The new 3-section KT4UA «VinWay» tram built out of the Tatra KT4SU car at Vinnitsa's main tramway junction.
• • •
Новый трёхсекционный трамвай KT4UA «VinWay», построенный из вагона Tatra KT4SU, на главном трамвайном перекрёстке города.

Autor: Ymtram · East Haven - Branford           Datum: Pondělí 11. února 2019

Zobrazit místo pořízení na mapě

Statistika

Zveřejněno 14.05.2019 20:22 MSK
Zhlédnutí — 1414

Podrobné informace

Vinica, KT4UA “VinWay” č. 228

Lokace:Municipal Enterprise “Vinnytska Transportna Kompania"
Vozovna:Tram depot
Od...:7/2016
Typ:KT4UA “VinWay”
Vyroben:7/2016
Výrobní číslo:178978
Současný stav:Mimo provoz
Účel provozu:Osobní
Uveden do provozu:02. 09. 2016
Poznámka:07.2016 ex Tatra KT4SU

Komentáře · 1

14.05.2019 20:26 MSK
Odkaz
Ymtram · East Haven - Branford
Fotografií: 22568 · Moderátor neautorských fotografií / Fotomoderátor / Redaktor všech databází / Redaktor novinek / Překlad webu (EN)
Вариант фото:
http://ymtram.mashke.org/ukraine/vinnits...a18010.jpg

Согласно моему сугубо чайниковому впечталению от новых вагонов «VinWay» в Виннице с точки зрения пассажира:

Плюсы:
Реально впечатляющий, эффектный внешний дизайн.
Простой, незамысловатый, но удобный вместителный салон одиночных вагонов *.

Минус:
Внешняя ненадёжность корпуса - при ближайшем рассмотрении смотрится как хлипкий аквариум-конструктор из отдельных плохо прилаженных панелей. Расхлябонность элементов корпуса, отдельные фальшборта чуть ли не отваливаются:
http://transphoto.ru/photo/1215176/
Особенно ненадёжно смотрится 3-секционный вариант (на примере 228) - в движении воспринимается как несуразный трамвай-трансформер, в котором каждая секция вагона, и даже отдельные панели корпуса, живут своей жизнью.

* К сожалению, не удалось побывать в салоне 3-секционника: по ходу фотосессии снаружи, единственный вагон на линии 228 так тащился по маршруту, что, на моё удвиление, отстоя на конечной у него вообще не было.

Надеюсь, местные нам расскажут что-нибудь из раздела впечатлений по техчасти, надёжности и т.п.
+15
+15 / –0

Váš komentář

Prosím, nediskutujte o politických záležitostech, v opačném případě budete zablokováni minimálně na jeden měsíc.
Nejste přihlášeni.
Komentovat mohou jen registrovaní uživatelé.