TransPhoto

Снимките се публикуват на сайта така, както са и нямат за цел да промотират каквато и да е политическа и/или идеологическа позиция.

Материалите се предоставят от потребителите и не отразяват мнението на администрацията на сайта.

Затвори
Виница, KT4UA «VinWay» № 228
  Виница KT4UA «VinWay» № 228  —  маршрут 4
Калічанська площа
The new 3-section KT4UA «VinWay» tram built out of the Tatra KT4SU car at Vinnitsa's main tramway junction.
• • •
Новый трёхсекционный трамвай KT4UA «VinWay», построенный из вагона Tatra KT4SU, на главном трамвайном перекрёстке города.

Автор: Ymtram · Ист-Хейвен - Бранфорд           Дата: 11 февруари 2019 г., понеделник

Покажи мястото на снимката на картата

Статистика

Публикувано 14.05.2019 20:22 MSK
Разглеждан — 1414

Подробна информация

Виница, KT4UA «VinWay» № 228

Местоположение:КП «Винницкая транспортная компания»
Депо/Парк:Трамвайное депо
От...:07.2016
Модел:KT4UA «VinWay»
Построен:07.2016
Заводски №:178978
Текущо състояние:Не работи
Назначение:Пътнически
Начало на експлоатацията:02.09.2016
Забележка:До 07.2016 — Tatra KT4SU

Коментари · 1

14.05.2019 20:26 MSK
Връзка
Ymtram · Ист-Хейвен - Бранфорд
Снимка: 22588 · Модератор неавторски снимки / Фотомодератор / Общ редактор / Редактор новини / Превод на сайта (EN)
Вариант фото:
http://ymtram.mashke.org/ukraine/vinnits...a18010.jpg

Согласно моему сугубо чайниковому впечталению от новых вагонов «VinWay» в Виннице с точки зрения пассажира:

Плюсы:
Реально впечатляющий, эффектный внешний дизайн.
Простой, незамысловатый, но удобный вместителный салон одиночных вагонов *.

Минус:
Внешняя ненадёжность корпуса - при ближайшем рассмотрении смотрится как хлипкий аквариум-конструктор из отдельных плохо прилаженных панелей. Расхлябонность элементов корпуса, отдельные фальшборта чуть ли не отваливаются:
http://transphoto.ru/photo/1215176/
Особенно ненадёжно смотрится 3-секционный вариант (на примере 228) - в движении воспринимается как несуразный трамвай-трансформер, в котором каждая секция вагона, и даже отдельные панели корпуса, живут своей жизнью.

* К сожалению, не удалось побывать в салоне 3-секционника: по ходу фотосессии снаружи, единственный вагон на линии 228 так тащился по маршруту, что, на моё удвиление, отстоя на конечной у него вообще не было.

Надеюсь, местные нам расскажут что-нибудь из раздела впечатлений по техчасти, надёжности и т.п.
+15
+15 / –0

Ваш коментар

За обсъждане на политика, ще получите едномесечен бан и няма да можете да публикувате.
Вие не сте влезли в сайта.
Коментари могат да пишат само регистрирани потребители.