TransPhoto

Фота публікуюцца на сайце як ёсць, без мэты прасоўвання якіх-небудзь палітычных ці ідэалагічных поглядаў.

Матэрыялы дадаюцца карыстальнікамі і не адлюстроўваюць пазіцыю адміністрацыі сайта.

Закрыць
Вінніца, KT4UA «VinWay» № 228
  Вінніца KT4UA «VinWay» № 228  —  маршрут 4
Калічанська площа
The new 3-section KT4UA «VinWay» tram built out of the Tatra KT4SU car at Vinnitsa's main tramway junction.
• • •
Новый трёхсекционный трамвай KT4UA «VinWay», построенный из вагона Tatra KT4SU, на главном трамвайном перекрёстке города.

Аўтар: Ymtram · Ист-Хейвен - Бранфорд           Дата: 11 лютага 2019 г., панядзелак

Месца здымак на карце

Статыстыка

Апублікавана 14.05.2019 20:22 MSK
Праглядаў — 1414

Падрабязная інфармацыя

Вінніца, KT4UA «VinWay» № 228

Лакацыя:КП «Винницкая транспортная компания»
Дэпо / Парк:Трамвайное депо
З...:07.2016
Мадэль:KT4UA «VinWay»
Пабудаваны:07.2016
Заводскі №:178978
Стан:Не працуе
Прызначэнне:Пасажырскі
Пачатак работы:02.09.2016
Заўвагі:До 07.2016 — Tatra KT4SU

Каментары · 1

14.05.2019 20:26 MSK
Спасылка
Ymtram · Ист-Хейвен - Бранфорд
Фота: 22568 · Мадэратар неаўтарскiх матэрыялаў / Фотамадэратар / Агульны рэдактар / Рэдактар навін / Лакалізацыя (EN)
Вариант фото:
http://ymtram.mashke.org/ukraine/vinnits...a18010.jpg

Согласно моему сугубо чайниковому впечталению от новых вагонов «VinWay» в Виннице с точки зрения пассажира:

Плюсы:
Реально впечатляющий, эффектный внешний дизайн.
Простой, незамысловатый, но удобный вместителный салон одиночных вагонов *.

Минус:
Внешняя ненадёжность корпуса - при ближайшем рассмотрении смотрится как хлипкий аквариум-конструктор из отдельных плохо прилаженных панелей. Расхлябонность элементов корпуса, отдельные фальшборта чуть ли не отваливаются:
http://transphoto.ru/photo/1215176/
Особенно ненадёжно смотрится 3-секционный вариант (на примере 228) - в движении воспринимается как несуразный трамвай-трансформер, в котором каждая секция вагона, и даже отдельные панели корпуса, живут своей жизнью.

* К сожалению, не удалось побывать в салоне 3-секционника: по ходу фотосессии снаружи, единственный вагон на линии 228 так тащился по маршруту, что, на моё удвиление, отстоя на конечной у него вообще не было.

Надеюсь, местные нам расскажут что-нибудь из раздела впечатлений по техчасти, надёжности и т.п.
+15
+15 / –0

Ваш каментар

Палітычныя дыскусіі забаронены.
Увайдзіце або зарэгіструйцеся, каб пакідаць каментары.