TransPhoto

Фотографії публікуються на сайті як є і не мають на меті просування будь-якої політичної та/або ідеологічної позиції.

Матеріали надаються користувачами та не є відображенням думки адміністрації сайту.

Зачинити
Київ, К1М8 № 502
  КиївК1М8 № 502  —  маршрут 1
PESA 71-414К (Fokstrot) № 763  —  маршрут 1
К/ст "Михайлівська Борщагівка"

Автор: TRalex · Інші міста Російської Федерації           Дата: 30 квітня 2019 р., вівторок

Показати місце зйомки на карті

Статистика

Опубліковано 13.05.2019 19:54 MSK
Переглядів — 1012

Детальна інформація

Київ, К1М8 № 502

Депо/Парк:Трамвайне депо імені Шевченка
З...:03.04.2012
Модель:К1М8
Побудований:2011
Заводський №:3
VIN:10003
Поточний стан:Експлуатується
Призначення:Пасажирський
Хронология:
Прибыл 03.04.2012
С 07.12.2022 по 20.12.2023 — Не работал

Параметри зйомки

Модель камеры:NIKON D5100
Время съёмки:30.04.2019 18:33
Выдержка:1/200 с
Диафрагменное число:5.3
Чувствительность ISO:250
Компенсация экспозиции:+2 4/6 EV
Фокусное расстояние:66 мм
Показати увесь EXIF

Коментарі · 7

14.05.2019 13:51 MSK
Посилання
Фото: 108
Насколько червь от уТЮГа более вместительный чем червь от поляков?
0
+0 / –0
14.05.2019 13:53 MSK
Посилання
Немає фотографій
Цитата (akirich, 14.05.2019):
> червь от уТЮГа более вместительный чем червь от поляков?

Раза в полтора, как минимум.
+2
+2 / –0
14.05.2019 14:49 MSK
Посилання
Фото: 134
Но при этом после Песы в нём просто невозможно ехать в плане комфорта, прежде всего акустического. Этот хлам гремит так, что разговаривать на ходу с собеседником невозможно, а в некоторых точках вагона возникает нечто типа резонанса, от которого через три-четыре остановки способна разболеться голова. Ведро, беспощадное, убогое и криво собранное ведро.
+2
+4 / –2
14.05.2019 15:03 MSK
Посилання
HAnS · Київ
Фото: 205
Цитата (Ярослав Московка, 14.05.2019):
> Но при этом после Песы в нём просто невозможно ехать в плане комфорта, прежде всего акустического. Этот хлам гремит так, что разговаривать на ходу с собеседником невозможно, а в некоторых точках вагона возникает нечто типа резонанса, от которого через три-четыре остановки способна разболеться голова. Ведро, беспощадное, убогое и криво собранное ведро.

Честно говоря, К1М8 по виду и ощущениям даже хуже кустарного Кобро-каштана
+2
+3 / –1
14.05.2019 20:34 MSK
Посилання
Blek · Київ
Фото: 2
Цитата (HAnS, 14.05.2019):
> Честно говоря, К1М8 по виду и ощущениям даже хуже кустарного Кобро-каштана

Каштаны явно плавнее ход чем у К1.
0
+1 / –1
21.05.2019 14:31 MSK
Посилання
Фото: 134
Потому что Каштан поставили на тележки от Т6Б5.
0
+0 / –0
21.05.2019 22:16 MSK
Посилання
Alex5658 · Київ
Фото: 6
Цитата (Ярослав Московка, 21.05.2019):
> Потому что Каштан поставили на тележки от Т6Б5.

Каштан поставили на тележки от Т3 + покулибничали в депо и полетел куда-то вверх кусок тормозного диска и пробил пол в Каштане. После этого случая мне К1 лучше.
+1
+1 / –0

Ваш коментар

За обговорення політики буде накладено бан на 1 місяць.
Ви не увійшли на сайт.
Коментарі можуть залишати тільки зареєстровані користувачі.