TransPhoto

Fotografiile sunt publicate ca atare și nu au scopul de a promova vreo poziție politică și/sau ideologică.

Toate materialele sunt furnizate de către utilizatorii acestui site și nu reflectă opinia echipei de administrare a ste-ului

Închide
Kiev, K1M8 Nr. 502
  KievK1M8 Nr. 502  —  Traseu 1
PESA 71-414K (Fokstrot) Nr. 763  —  Traseu 1
К/ст "Михайлівська Борщагівка"

Autor: TRalex · Alte orașe din Federația Rusă           Dată: 30 aprilie 2019 an, Marți

Afișează locația de fotografiere pe hartă

Statistici

Publicat 13.05.2019 19:54 MSK
Vizualizări — 1012

Informație detaliată

Kiev, K1M8 Nr. 502

Depoul:Shevchenko tramway depot
Livrat:03.04.2012
Model:K1M8
Anul construcției:2011
Numărul de serie:3
VIN:10003
Starea actuală:Operațional
Funcție:Vehicul de pasageri
Хронология:
Прибыл 03.04.2012
С 07.12.2022 по 20.12.2023 — Не работал

Setările camerei foto

Model:NIKON D5100
Date and Time:30.04.2019 18:33
Exposure Time:1/200 sec
Aperture Value:5.3
ISO Speed:250
Exposure Bias:+2 4/6 EV
Focal Length:66 mm
Arătați datele EXIF

Comentarii · 7

14.05.2019 13:51 MSK
Link
Fotografii: 108
Насколько червь от уТЮГа более вместительный чем червь от поляков?
0
+0 / –0
14.05.2019 13:53 MSK
Link
Nicio fotografie
Цитата (akirich, 14.05.2019):
> червь от уТЮГа более вместительный чем червь от поляков?

Раза в полтора, как минимум.
+2
+2 / –0
14.05.2019 14:49 MSK
Link
Fotografii: 134
Но при этом после Песы в нём просто невозможно ехать в плане комфорта, прежде всего акустического. Этот хлам гремит так, что разговаривать на ходу с собеседником невозможно, а в некоторых точках вагона возникает нечто типа резонанса, от которого через три-четыре остановки способна разболеться голова. Ведро, беспощадное, убогое и криво собранное ведро.
+2
+4 / –2
14.05.2019 15:03 MSK
Link
HAnS · Kiev
Fotografii: 205
Цитата (Ярослав Московка, 14.05.2019):
> Но при этом после Песы в нём просто невозможно ехать в плане комфорта, прежде всего акустического. Этот хлам гремит так, что разговаривать на ходу с собеседником невозможно, а в некоторых точках вагона возникает нечто типа резонанса, от которого через три-четыре остановки способна разболеться голова. Ведро, беспощадное, убогое и криво собранное ведро.

Честно говоря, К1М8 по виду и ощущениям даже хуже кустарного Кобро-каштана
+2
+3 / –1
14.05.2019 20:34 MSK
Link
Blek · Kiev
Fotografii: 2
Цитата (HAnS, 14.05.2019):
> Честно говоря, К1М8 по виду и ощущениям даже хуже кустарного Кобро-каштана

Каштаны явно плавнее ход чем у К1.
0
+1 / –1
21.05.2019 14:31 MSK
Link
Fotografii: 134
Потому что Каштан поставили на тележки от Т6Б5.
0
+0 / –0
21.05.2019 22:16 MSK
Link
Alex5658 · Kiev
Fotografii: 6
Цитата (Ярослав Московка, 21.05.2019):
> Потому что Каштан поставили на тележки от Т6Б5.

Каштан поставили на тележки от Т3 + покулибничали в депо и полетел куда-то вверх кусок тормозного диска и пробил пол в Каштане. После этого случая мне К1 лучше.
+1
+1 / –0

Comentariul dumneavoastră

Vă rugăm să nu aduceți în discuție subiecte politice, altfel veți fi suspendat pentru cel puțin o lună!
Trebuie să vă conectați pentru a scrie comentarii.