TransPhoto

Снимките се публикуват на сайта така, както са и нямат за цел да промотират каквато и да е политическа и/или идеологическа позиция.

Материалите се предоставят от потребителите и не отразяват мнението на администрацията на сайта.

Затвори
Киев, К1М8 № 502
  КиевК1М8 № 502  —  маршрут 1
PESA 71-414К (Fokstrot) № 763  —  маршрут 1
К/ст "Михайлівська Борщагівка"

Автор: TRalex · Други градове на Руската Федерация           Дата: 30 април 2019 г., вторник

Покажи мястото на снимката на картата

Статистика

Публикувано 13.05.2019 19:54 MSK
Разглеждан — 1012

Подробна информация

Киев, К1М8 № 502

Депо/Парк:Трамвайное депо имени Шевченко
От...:03.04.2012
Модел:К1М8
Построен:2011
Заводски №:3
VIN:10003
Текущо състояние:Действащ
Назначение:Пътнически
Хронология:
Прибыл 03.04.2012
С 07.12.2022 по 20.12.2023 — Не работал

Параметри на камерата и снимката

Модель камеры:NIKON D5100
Время съёмки:30.04.2019 18:33
Выдержка:1/200 с
Диафрагменное число:5.3
Чувствительность ISO:250
Компенсация экспозиции:+2 4/6 EV
Фокусное расстояние:66 мм
Показване на всички EXIF тагове

Коментари · 7

14.05.2019 13:51 MSK
Връзка
Снимка: 108
Насколько червь от уТЮГа более вместительный чем червь от поляков?
0
+0 / –0
14.05.2019 13:53 MSK
Връзка
Няма снимки
Цитата (akirich, 14.05.2019):
> червь от уТЮГа более вместительный чем червь от поляков?

Раза в полтора, как минимум.
+2
+2 / –0
14.05.2019 14:49 MSK
Връзка
Снимка: 134
Но при этом после Песы в нём просто невозможно ехать в плане комфорта, прежде всего акустического. Этот хлам гремит так, что разговаривать на ходу с собеседником невозможно, а в некоторых точках вагона возникает нечто типа резонанса, от которого через три-четыре остановки способна разболеться голова. Ведро, беспощадное, убогое и криво собранное ведро.
+2
+4 / –2
14.05.2019 15:03 MSK
Връзка
HAnS · Киев
Снимка: 205
Цитата (Ярослав Московка, 14.05.2019):
> Но при этом после Песы в нём просто невозможно ехать в плане комфорта, прежде всего акустического. Этот хлам гремит так, что разговаривать на ходу с собеседником невозможно, а в некоторых точках вагона возникает нечто типа резонанса, от которого через три-четыре остановки способна разболеться голова. Ведро, беспощадное, убогое и криво собранное ведро.

Честно говоря, К1М8 по виду и ощущениям даже хуже кустарного Кобро-каштана
+2
+3 / –1
14.05.2019 20:34 MSK
Връзка
Blek · Киев
Снимка: 2
Цитата (HAnS, 14.05.2019):
> Честно говоря, К1М8 по виду и ощущениям даже хуже кустарного Кобро-каштана

Каштаны явно плавнее ход чем у К1.
0
+1 / –1
21.05.2019 14:31 MSK
Връзка
Снимка: 134
Потому что Каштан поставили на тележки от Т6Б5.
0
+0 / –0
21.05.2019 22:16 MSK
Връзка
Alex5658 · Киев
Снимка: 6
Цитата (Ярослав Московка, 21.05.2019):
> Потому что Каштан поставили на тележки от Т6Б5.

Каштан поставили на тележки от Т3 + покулибничали в депо и полетел куда-то вверх кусок тормозного диска и пробил пол в Каштане. После этого случая мне К1 лучше.
+1
+1 / –0

Ваш коментар

За обсъждане на политика, ще получите едномесечен бан и няма да можете да публикувате.
Вие не сте влезли в сайта.
Коментари могат да пишат само регистрирани потребители.