TransPhoto

Fotod avaldatakse saidil nii, nagu nad on, ja nende eesmärk ei ole reklaamida poliitilist ja/või ideoloogilist seisukohta.

Materjalid on kasutajate poolt pakutud ja need ei kajasta saidi administratsiooni arvamust.

Sulgeda
Dnipro, KTG-1 № Т-36; Dnipro, YMZ T2 № 2525
  DniproKTG-1 № Т-36 
YMZ T2 № 2525  —  Marsruut 5
Проспект Кірова
Приехал на помощь 2525, у которого поломалась дверь

Autor: Денис Щербина · Dnipro           Kuupäev: 28 detsember 2008 a., pühapäev

Näita võtte asukohta kaardil

Statistika

Avaldatud 28.12.2008 18:02 MSK
Vaatamisi — 767

Detailne info

Dnipro, KTG-1 № Т-36

Depoo:Trolleybus depot #2
Alates:2000
Mudel:KTG-1
Ehitatud:09.1988
Tehase number:23233
Praegune olukord:Töökorras
Määramine:Tehniline sõiduk
Märkus:2000 ex #1

Dnipro, YMZ T2 № 2525

Depoo:Trolleybus depot #2
Alates:12.02.1998
Mudel:YMZ T2
Ehitatud:02.1998
Tehase number:152
Praegune olukord:Töökorras
Määramine:Liinisõiduk
Фото 28.09.2005
СР(в депо): 2009
СР(ВРМ)-кузов: 12.2013-02.2014
СР(в депо)-ЭО: 02-05.2014
СР(в депо): 11.2017

Kommentaarid · 2

28.12.2008 22:29 MSK
Link
Вололя · Zaporižžja
Fotosid: 53
Уважаемые, подскажите, такое видал только у днепропетровских троллейбусников... Зачем Вы ставите на штанги (возле штангодержателей) резиновые прокладки??? Это защита от токов утечки???
+1
+1 / –0
07.01.2009 17:25 MSK
Link
Fotosid: 1593 · Linna toimetaja
А кроме токоутечки еще и для того, чтобы веревки (у нас на больщинстве троллейбусов ШУ не работают) не съезжали ниже штангодержателей, т.к. это доставляет массу неудобств.

А в тот день я выезжал кондуктором на 2532, и мы ездили как раз за 2525, и благодаря этой поломке у нас некоторое время был хороший интервал, и мы неплохо на этом "заработали". :-)))
0
+0 / –0

Kommentaar

Poliitilise arutelu eest rakendub blokeerimine 1 kuuks
Teie ei ole saidile sisenenud.
Kommentaare võivad kirjutada ainult registreeritud kasutajad.