TransPhoto

Снимките се публикуват на сайта така, както са и нямат за цел да промотират каквато и да е политическа и/или идеологическа позиция.

Материалите се предоставят от потребителите и не отразяват мнението на администрацията на сайта.

Затвори
Днепър, КТГ-1 № Т-36; Днепър, ЮМЗ Т2 № 2525
  ДнепърКТГ-1 № Т-36 
 ЮМЗ Т2 № 2525  —  маршрут 5
Проспект Кірова
Приехал на помощь 2525, у которого поломалась дверь

Автор: Денис Щербина · Днепър           Дата: 28 декември 2008 г., неделя

Покажи мястото на снимката на картата

Статистика

Публикувано 28.12.2008 18:02 MSK
Разглеждан — 767

Подробна информация

Днепър, КТГ-1 № Т-36

Депо/Парк:Троллейбусное депо № 2
От...:2000
Модел:КТГ-1
Построен:09.1988
Заводски №:23233
Текущо състояние:Действащ
Назначение:Служебен
Забележка:До 2000 — № 1

Днепър, ЮМЗ Т2 № 2525

Депо/Парк:Троллейбусное депо № 2
От...:12.02.1998
Модел:ЮМЗ Т2
Построен:02.1998
Заводски №:152
Текущо състояние:Не работи
Назначение:Пътнически
Фото 28.09.2005
СР(в депо): 2009
СР(ВРМ)-кузов: 12.2013-02.2014
СР(в депо)-ЭО: 02-05.2014
СР(в депо): 11.2017

Коментари · 2

28.12.2008 22:29 MSK
Връзка
Вололя · Запорожие
Снимка: 53
Уважаемые, подскажите, такое видал только у днепропетровских троллейбусников... Зачем Вы ставите на штанги (возле штангодержателей) резиновые прокладки??? Это защита от токов утечки???
+1
+1 / –0
07.01.2009 17:25 MSK
Връзка
Снимка: 1593 · Местен редактор
А кроме токоутечки еще и для того, чтобы веревки (у нас на больщинстве троллейбусов ШУ не работают) не съезжали ниже штангодержателей, т.к. это доставляет массу неудобств.

А в тот день я выезжал кондуктором на 2532, и мы ездили как раз за 2525, и благодаря этой поломке у нас некоторое время был хороший интервал, и мы неплохо на этом "заработали". :-)))
0
+0 / –0

Ваш коментар

За обсъждане на политика, ще получите едномесечен бан и няма да можете да публикувате.
Вие не сте влезли в сайта.
Коментари могат да пишат само регистрирани потребители.