TransPhoto

Снимките се публикуват на сайта така, както са и нямат за цел да промотират каквато и да е политическа и/или идеологическа позиция.

Материалите се предоставят от потребителите и не отразяват мнението на администрацията на сайта.

Затвори
Краснодар, 71-623-01 № 246
  Краснодар71-623-01 № 246 
Восточное трамвайное депо

Автор: Андрей Дубовицкий · Краснодар           Дата: 8 април 2019 г., понеделник

Покажи мястото на снимката на картата

Статистика

Публикувано 08.04.2019 23:16 MSK
Разглеждан — 1883

Подробна информация

Краснодар, 71-623-01 № 246

Депо/Парк:МУП "КТТУ", Восточное трамвайное депо
От...:10.03.2010
Модел:71-623-01
Построен:2010
Заводски №:4
Текущо състояние:Действащ
Назначение:Пътнически
Стандартный пантограф УКВЗ

Параметри на камерата и снимката

Модель камеры:Canon PowerShot A2400 IS
Имя автора:Andrey Dubovickiy
Время съёмки:08.04.2019 11:14
Выдержка:1/1250 с
Диафрагменное число:3.2
Чувствительность ISO:100
Фокусное расстояние:6.53 мм
Показване на всички EXIF тагове

Коментари · 6

09.04.2019 13:48 MSK
Връзка
Няма снимки
Это трупный ряд 71-623?
0
+0 / –0
09.04.2019 15:23 MSK
Връзка
Игорь Букатин · Санкт Петербург
Снимка: 3664
Первые два только, вроде.
0
+0 / –0
09.04.2019 15:59 MSK
Връзка
Андрей Дубовицкий · Краснодар
Снимка: 442
У 246 проблемы с тележками (если быть точнее, на ремонте они), 254 вроде в ДТП попал, 253 тоже самое
0
+0 / –0
09.04.2019 20:50 MSK
Връзка
X-Rayder · Омск
Снимка: 3478 · Модератор на коментари / Фотомодератор
Неплохо так вагон задрали, поставив на него тележки от 71-605/71-608. Интересно, он может двигаться самостоятельно с такими тележками, если в них установить асинхронные двигатели?
0
+0 / –0
09.04.2019 21:12 MSK
Връзка
Олег Бодня · Краснодар
Снимка: 678 · Местен редактор
Радиусы колёс разные, редукторы другие и т.п. Если не менять логику системы управления, то либо вообще не поедет, либо поедет, но не так, как надо :-) Ну и где-то негабарит схватит :-)
+1
+1 / –0
09.04.2019 21:36 MSK
Връзка
Tolya · Санкт Петербург
Снимка: 7
Главное, чтоб совпадало число зубьев на колесе датчика частоты вращения двигателя с тем, что забито в программу тягового привода.
Все остальное менее принципиально.
0
+0 / –0

Ваш коментар

За обсъждане на политика, ще получите едномесечен бан и няма да можете да публикувате.
Вие не сте влезли в сайта.
Коментари могат да пишат само регистрирани потребители.