Transphoto

Kuvat julkaistaan sellaisina kuin ne ovat eikä niiden tarkoitus ole tukea kenenkään/minkään tahon poliittista tai ideologista asemaa.

Kaikki aineisto on peräisin käyttäjiltä eikä kerro sivuston ylläpidon mielipiteistä.

Sulje
Kiova, Tatra T3SU (2-door) # 5905
  Kiova Tatra T3SU (2-door) # 5905  —  Linjalla 8
Вулиця Анни Ахматової
Самый первый день выезда вагона 5403 под новым номером 5905. По иронии судьбы, первый кадр с ним, сделанный из окна, имел номер 5403: совпадение? :)

Kuvaaja: Ярослав Московка           Kuvauspäivä: 8 helmikuuta 2008 v., perjantai

Tilastot

Julkaistu 21.12.2018 12:10 MSK
Näyttökerrat — 724

Tarkemmat tiedot

Kiova, Tatra T3SU (2-door) # 5905

Liikennöitsijä/varikko:Darnytske tramway depot
Tulo:01.2008
Malli:Tatra T3SU (2-door)
Valmistettu:1975
Sarjanumero:163764
Nykytila:Kylmäseisonnassa
Käyttötarkoitus:Matkustajakulkuneuvo
Poistettu matkustajaliikenteestä:07.05.2017
Huom.:01.2008 ex 5403; 1989 ex Shevchenko depot
Ранее СМЕ 5905+5391, 5905+5636
Последняя двухдверная пассажирская Т3SU Киева

Kameran asetukset

Model:DiMAGE Z3
Date and Time:08.02.2008 10:53
Exposure Time:1/60 sec
Aperture Value:4
ISO Speed:50
Focal Length:19.18359375 mm
Näytä kaikki EXIF-tunnisteet

Kommentit · 5

21.12.2018 12:23 MSK
Linkki
Kuvat: 1024
Не думаю!
+4
+5 / –1
22.12.2018 13:24 MSK
Linkki
Kuvat: 1587
Не помню, находил ни ответ на в комментариях сайта, но почему в Киеве СМЕ на двух пантографах?
+1
+1 / –0
22.12.2018 14:17 MSK
Linkki
ТИО · Kiova
Kuvat: 111
В Подольском депо на одном
+1
+1 / –0
22.12.2018 22:03 MSK
Linkki
Blek · Kiova
Kuvat: 2
Цитата (Янис Витолс, 22.12.2018):
> Не помню, находил ни ответ на в комментариях сайта, но почему в Киеве СМЕ на двух пантографах?

В случаи с Т6B5 то когда то они все ездили на одном пантографе, но нынешнее обслуживание и то что многие вагоны тупо не исправны заставляют поднимать второй.
+1
+1 / –0
22.12.2018 23:53 MSK
Linkki
Alex5658 · Kiova
Kuvat: 6
Цитата (Янис Витолс, 22.12.2018):
> Не помню, находил ни ответ на в комментариях сайта, но почему в Киеве СМЕ на двух пантографах?

Причины разные: сцепление вагонов разных партий (количество контакторов сцепок разное), состояние контактов сцепок, целосность ВВ проводов сцепок, некоторые вагоны на ход не идут на одном пантографе. Т6 вагон не любит когда его кувалдой чинят, и на авось...
+2
+2 / –0

Kommenttisi

Älä keskustele poliittisista aiheista tai sinut estetään kuukaudeksi.
Sinun on kirjauduttava sisään kirjoittaaksesi kommentteja.