TransPhoto

Снимките се публикуват на сайта така, както са и нямат за цел да промотират каквато и да е политическа и/или идеологическа позиция.

Материалите се предоставят от потребителите и не отразяват мнението на администрацията на сайта.

Затвори
Киев, Tatra T3SU (двухдверная) № 5905
  Киев Tatra T3SU (двухдверная) № 5905  —  маршрут 8
Вулиця Анни Ахматової
Самый первый день выезда вагона 5403 под новым номером 5905. По иронии судьбы, первый кадр с ним, сделанный из окна, имел номер 5403: совпадение? :)

Автор: Ярослав Московка           Дата: 8 февруари 2008 г., петък

Статистика

Публикувано 21.12.2018 12:10 MSK
Разглеждан — 724

Подробна информация

Киев, Tatra T3SU (двухдверная) № 5905

Депо/Парк:Дарницкое трамвайное депо
От...:01.2008
Модел:Tatra T3SU (двухдверная)
Построен:1975
Заводски №:163764
Текущо състояние:Снет от експлоатация / очаквано бракуване
Назначение:Пътнически
Край на експлоатацията:07.05.2017
Забележка:До 01.2008 — 5403; до 1989 — ДШ
Ранее СМЕ 5905+5391, 5905+5636
Последняя двухдверная пассажирская Т3SU Киева

Параметри на камерата и снимката

Модель камеры:DiMAGE Z3
Время съёмки:08.02.2008 10:53
Выдержка:1/60 с
Диафрагменное число:4
Чувствительность ISO:50
Фокусное расстояние:19.18359375 мм
Показване на всички EXIF тагове

Коментари · 5

21.12.2018 12:23 MSK
Връзка
Снимка: 1024
Не думаю!
+4
+5 / –1
22.12.2018 13:24 MSK
Връзка
Янис Витолс · Тверь
Снимка: 1587
Не помню, находил ни ответ на в комментариях сайта, но почему в Киеве СМЕ на двух пантографах?
+1
+1 / –0
22.12.2018 14:17 MSK
Връзка
ТИО · Киев
Снимка: 111
В Подольском депо на одном
+1
+1 / –0
22.12.2018 22:03 MSK
Връзка
Blek · Киев
Снимка: 2
Цитата (Янис Витолс, 22.12.2018):
> Не помню, находил ни ответ на в комментариях сайта, но почему в Киеве СМЕ на двух пантографах?

В случаи с Т6B5 то когда то они все ездили на одном пантографе, но нынешнее обслуживание и то что многие вагоны тупо не исправны заставляют поднимать второй.
+1
+1 / –0
22.12.2018 23:53 MSK
Връзка
Alex5658 · Киев
Снимка: 6
Цитата (Янис Витолс, 22.12.2018):
> Не помню, находил ни ответ на в комментариях сайта, но почему в Киеве СМЕ на двух пантографах?

Причины разные: сцепление вагонов разных партий (количество контакторов сцепок разное), состояние контактов сцепок, целосность ВВ проводов сцепок, некоторые вагоны на ход не идут на одном пантографе. Т6 вагон не любит когда его кувалдой чинят, и на авось...
+2
+2 / –0

Ваш коментар

За обсъждане на политика, ще получите едномесечен бан и няма да можете да публикувате.
Вие не сте влезли в сайта.
Коментари могат да пишат само регистрирани потребители.