TransPhoto

Fotky jsou publikovány tak, jak jsou, a jejich účelem není propagovat žádné politické a/nebo ideologické postoje.

Všechny materiály jsou poskytovány uživateli a neodrážejí názory administrace webu.

Zavřít
Kyjev, Tatra T3SU (2-door) č. 5905
  Kyjev Tatra T3SU (2-door) č. 5905  —  linka 8
Вулиця Анни Ахматової
Самый первый день выезда вагона 5403 под новым номером 5905. По иронии судьбы, первый кадр с ним, сделанный из окна, имел номер 5403: совпадение? :)

Autor: Ярослав Московка           Datum: Pátek 8. února 2008

Statistika

Zveřejněno 21.12.2018 12:10 MSK
Zhlédnutí — 720

Podrobné informace

Kyjev, Tatra T3SU (2-door) č. 5905

Vozovna:Darnytske tramway depot
Od...:1/2008
Typ:Tatra T3SU (2-door)
Vyroben:1975
Výrobní číslo:163764
Současný stav:Trvale odstaven / čeká na vyřazení
Účel provozu:Osobní
Odstaven:07. 05. 2017
Poznámka:01.2008 ex 5403; 1989 ex Shevchenko depot
Ранее СМЕ 5905+5391, 5905+5636
Последняя двухдверная пассажирская Т3SU Киева

Nastavení kamery

Model:DiMAGE Z3
Date and Time:08.02.2008 10:53
Exposure Time:1/60 sec
Aperture Value:4
ISO Speed:50
Focal Length:19.18359375 mm
Ukázat celý EXIF

Komentáře · 5

21.12.2018 12:23 MSK
Odkaz
Fotografií: 1024
Не думаю!
+4
+5 / –1
22.12.2018 13:24 MSK
Odkaz
Fotografií: 1564
Не помню, находил ни ответ на в комментариях сайта, но почему в Киеве СМЕ на двух пантографах?
+1
+1 / –0
22.12.2018 14:17 MSK
Odkaz
ТИО · Kyjev
Fotografií: 111
В Подольском депо на одном
+1
+1 / –0
22.12.2018 22:03 MSK
Odkaz
Blek · Kyjev
Fotografií: 2
Цитата (Янис Витолс, 22.12.2018):
> Не помню, находил ни ответ на в комментариях сайта, но почему в Киеве СМЕ на двух пантографах?

В случаи с Т6B5 то когда то они все ездили на одном пантографе, но нынешнее обслуживание и то что многие вагоны тупо не исправны заставляют поднимать второй.
+1
+1 / –0
22.12.2018 23:53 MSK
Odkaz
Alex5658 · Kyjev
Fotografií: 6
Цитата (Янис Витолс, 22.12.2018):
> Не помню, находил ни ответ на в комментариях сайта, но почему в Киеве СМЕ на двух пантографах?

Причины разные: сцепление вагонов разных партий (количество контакторов сцепок разное), состояние контактов сцепок, целосность ВВ проводов сцепок, некоторые вагоны на ход не идут на одном пантографе. Т6 вагон не любит когда его кувалдой чинят, и на авось...
+2
+2 / –0

Váš komentář

Prosím, nediskutujte o politických záležitostech, v opačném případě budete zablokováni minimálně na jeden měsíc.
Nejste přihlášeni.
Komentovat mohou jen registrovaní uživatelé.