TransPhoto

Фота публікуюцца на сайце як ёсць, без мэты прасоўвання якіх-небудзь палітычных ці ідэалагічных поглядаў.

Матэрыялы дадаюцца карыстальнікамі і не адлюстроўваюць пазіцыю адміністрацыі сайта.

Закрыць
Ніжні Ноўгарад, Tatra T3SU № 2620; Ніжні Ноўгарад — Исторические фотографии
  Ніжні Ноўгарад Tatra T3SU № 2620  —  СМЕ 2621+2620
Исторические фотографии
Кольцо "Московский вокзал"
Aвтор: Алексей Белобородов
https://commons.wikimedia.org/wiki/File:...ide.jpg

Даслаў Krzysztof_J · Варшава           Дата: 1985 г.

Статыстыка

Апублікавана 17.12.2018 06:24 MSK
Праглядаў — 946

Падрабязная інфармацыя

Ніжні Ноўгарад, Tatra T3SU № 2620

Дэпо / Парк:Трамвайное депо №2
Мадэль:Tatra T3SU
Пабудаваны:1982
Заводскі №:171703
Стан:Перанумараваны / перададзены ў межах горада (2004) Спісаны
Прызначэнне:Пасажырскі
Заўвагі:С 2004 — Трм №1, 1730
Работал в СМЕ 2621+2620
Списан под № 1732

Каментары · 9

17.12.2018 09:18 MSK
Спасылка
gorozhanin · Ніжні Ноўгарад
Фота: 35
И пантограф ещё родной.
0
+0 / –0
17.12.2018 23:29 MSK
Спасылка
PolarLight · Дзяржынск
Няма фота
И кольцо в другую сторону
+1
+1 / –0
18.12.2018 12:36 MSK
Спасылка
Stephan S · Ніжні Ноўгарад
Фота: 166
А когда его развернули?
0
+0 / –0
18.12.2018 14:19 MSK
Спасылка
gorozhanin · Ніжні Ноўгарад
Фота: 35
В начале 90-х вроде.
0
+0 / –0
19.12.2018 06:47 MSK
Спасылка
Няма фота · Мадэратар каментароў / Карэктар / Рэдактар навін
В январе 1994 уже точно было как сейчас. Не как на фото.
0
+0 / –0
21.02.2022 21:50 MSK
Спасылка
Андрей Горьковский · Ніжні Ноўгарад
Фота: 69
А чем обуславливалось такое движение в те времена? Думаю, что это не совсем было удобно, да и если движение было в обратную сторону, то нужны были и ещё несколько стрелок для перевода на нужный путь.
0
+0 / –0
22.02.2022 01:22 MSK
Спасылка
Няма фота · Мадэратар каментароў / Карэктар / Рэдактар навін
Цитата (Андрей Горьковский, 21.02.2022):
> если движение было в обратную сторону, то нужны были и ещё несколько стрелок для перевода на нужный путь.

По идее количество стрелок абсолютно одинаковое. Было: у Московского шоссе расходная, в сторону Сормова пересечение и сходная. Стало: из Сормова расходная, у Московского шоссе пересечение и сходная.

Насчёт удобства - ну тоже плюс-минус. Допустим, если из трамвая идти сразу в подземник или наоборот - сейчас удобнее. А вот если с заходом в здание, где ныне ГУМ - скорее нынешняя схема так себе, приходится дважды переходить через пути.
+1
+1 / –0
22.02.2022 09:01 MSK
Спасылка
gorozhanin · Ніжні Ноўгарад
Фота: 35
Ну тогда-то ГУМа не было, был хлебозавод.
+2
+2 / –0
22.02.2022 09:32 MSK
Спасылка
Няма фота · Мадэратар каментароў / Карэктар / Рэдактар навін
Цитата (gorozhanin, 22.02.2022):
> тогда-то ГУМа не было

Когда-то и подземника не было. Насколько помню, трамвай появился сильно задолго до появления тоннеля, придавшего ему новый смысл. Да и конечная тогда так и называлась - "Хлебозавод", а никакой не "Московский вокзал". Логично, что трамвай на хлебозавод был повернут к хлебозаводу ;).
0
+0 / –0

Ваш каментар

Палітычныя дыскусіі забаронены.
Увайдзіце або зарэгіструйцеся, каб пакідаць каментары.