TransPhoto

Nuotraukos publikuojamos tinklapyje „kaip yra“ ir neturi tikslo platinti bet kurias politines ir/ar ideologines pažiūras.

Turinys yra pateikiamas tinklapio vartotojų ir neatspindi tinklapio administracijos požiūrio.

Uždaryti
Vinica, Tatra T4SU nr. 127; Vinica — First part of Swiss Tramcars' Delivery
  Vinica Tatra T4SU nr. 127 
First part of Swiss Tramcars' Delivery
К/ст "Залізничний вокзал"
Фото 20. Вагон 143, который повёз в депо первого разгруженного швейцарца, ещё не вернулся, поэтому второго швейцарца забирает вагон 127.

Autorius: Anton · Kijevas           Data: 2007 m. kovo 10 d., šeštadienis

Statistika

Publikuota 15.12.2008 01:17 MSK
Peržiūrų — 1025

Detali informacija

Vinica, Tatra T4SU nr. 127

Lokacija:Municipal Enterprise “Vinnytska Transportna Kompania"
Depas/Parkas:Tram depot
Modelis:Tatra T4SU
Pagamintas:1976
Gamyklinis numeris:165250
Dabartinė būsena:Pernumeruotas/perduotas miesto ribose (2010-12)
Paskirtis:Keleivinis
Pastaba:12.2010 to Track Department, В-9
[03.2010 — 08.2010] — консервація на службі колії.
Обладнаний зчіпним пристроєм Secheron.
КВР 10.2014.
[01.2020] — тематичний дизайн "StarWars".

Komentarai · 5

15.12.2008 01:46 MSK
Nuoroda
iG · Rostovas prie Dono
Foto: 1276
у Т3 остатки Шаффенберга?О_о
0
+0 / –0
15.12.2008 01:55 MSK
Nuoroda
Foto: 7546
Насколько я могу судить по своему посещению Винницы и просмотру фотографий - у всех тамошних Т4 сцепка Шарфенберга.
0
+1 / –1
15.12.2008 02:34 MSK
Nuoroda
iG · Rostovas prie Dono
Foto: 1276
ну Т; еще пойму... но Т3...
–3
+1 / –4
15.12.2008 04:07 MSK
Nuoroda
ZiU-9 · Volgogradas
Foto: 302
Да какой же это Т3?! Это именно Т4, обрати внимание на арки над тележками.
+2
+3 / –1
15.12.2008 11:39 MSK
Nuoroda
СтаС · Maskva
Foto: 977
Откуда б в Виннице взяться Т3 и для чего? Единственный на терртории СССР город с метровой колеёй и вагонами шириной 2500мм - Пятигорск. Все остальные города с метровой колеёй имеют "узкий" габарит приближения и пользовались соответствующими вагонами (Готы, Ловы, Т4, КТ4). Шарфенберги в Виннице были отнюдь не на всех Т4, а я бы сказал у меньшинства, причём только механическая часть - видимо для унификации с КТ4 для обеспечения возможности буксировки на штатной сцепке.
+1
+2 / –1

Komentaras

Už politikos aptarimą yra skiriamas mažiausiai 1 mėnesio pašalinimas
Jūs neprisijungėte.
Komentuoti gali tik registruoti vartotojai.